eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز ..🪐 به یادموندنی و جذاب، مثل همیشه:))🫀 دلمون تنگ شده بود واقعا🤍
هدایت شده از پیام بچه ها:)🤝😎
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Baharr_128/2348 عالی بود این ویدیو بهار عالی🥲🤌 بابا دمت گرم خیلی قشنگ بود
از اینجا: https://eitaa.com/Qomonline . قربونتتت🤍 . از قم آنلاین برداشتم . ببین ۳ تاشو قم آنلاین گذاشته یکی دیگه ش میمونه که خواستی پیویم پیام بده بفرستم واست✨ . باز جای شکرش باقیه که بینشون فاصله ننداختن ولی من اگه بفهمم اینا درگوشی چی میگن، نصف سوالای زندگیم برطرف میشه
هدایت شده از پیام بچه ها:)🤝😎
📪 پیام جدید می‌شه لینک اون فیلمه توی قم آنلاین رو هپ بفرستی🌱
- یه بحث بندازین وسط روز جمعه ای یکم اختلاط کنیم🤌🏻 "پیشنهاداتون رو بگین یکی دو ساعت دیگه میام درمورد یکیش حرف میزنیم🌚" https://daigo.ir/secret/2173028198 عطرین و نازنین و فاطمه و بقیه بچه هام بیان بیشتر خوش میگذره🤝
خیلییی😭 . رفتار بعضیا هیچ جوره تو کتم نمیره اگه دیگه همچین برنامه ای برگزار نکنن حق میدم بهشون . خبب چی😂 موضوع دقیق و مشخص بدین😔 . احسان یاسین از طهماسبیم بعضی اوقات گوش میدم ولی درکل خیلی کم آهنگ گوش میدم🤏🏻 . سلااممم🔥 خداروشکر که خوب بود:)🫂
شما که موضوع ندادین، ولی بهم بگین که "اگه قرار باشه هرچی صوت(آهنگ، تلاوت، پادکست) دارین از گوشی‌تون پاک کنین و فقط حق نگه داشتن یه صوت رو داشته باشین، اون صوتی که نگه میدارین چیه؟"🌚🎧 یا خود صوت رو واسم بفرستین، یا دقیق بگین چیه✨❤️‍🩹 پ‌ن: چون که خیلی سوال سختیه زیاد بهش فک نکنین، اولین گزینه ای که به ذهنتون اومد رو بگین🥲😂
هدایت شده از |•مَـحْـفِـل‌رَمِـضٰـانــ•|
https://eitaa.com/Baharr_128/2357 بین دوتا موندم بهار من دلم برای بارون لک زده، دیدم کربلا بارون اومده تلاوت سوره نمل حاجی
هدایت شده از پیام بچه ها:)🤝😎
kQoB4XkzCwUUaW3gdYmZkruI9XDa5K-metaLdm+2KfZhSDYqNix2LPZhy0ubXAz-.mp3
زمان: حجم: 1.5M
📪 پیام جدید همرو پاک کنم، اینو تا ابد نگه می‌دارم و با هربار گوش دادنش، اشک می‌ریزم =))