eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
نهه این قرارمون نبوود😭😂
🤣🤣 قرار بود توی اردیبهشت یه مسابقه برگزار کنیم ولی متاسفانه اصلا فرصت نکردم برنامه بچینم براش باید یه روز درست حسابی درموردش فک کنم یه برنامه خوب بچینم✔️ . چه خووبب🔥 هم سن و سالیم
بحث هرروز چنل: حس میکنم دارید حرفایی که قبلا زدمو ایگنور میکنید🗿
سلاملیکم قربونت خب تهران به دنیا اومدم، کل فک و فامیلامون اینجان، برم کجا پس؟😂 ن بابا پولدار چیه تهران شهریه که همه چیزش گرونه ولی این ب معنی پولدار بودن همه مردمش نیس . ۱۰۰ درصد نه یه وقتایی آدم نمیتونه هیچ جوره با دور و بریاش قاطی و صمیمی شه چون حس میکنه هیچ سنخیتی باهاشون نداره بعدم اصن مگه مهمه کسی دوست داره یا نه؟ دوست داشتنی نیس که باید بری تو حلقشون بعد از چند روز دوس میشین باهم😎😂🤝
بسم‌الله‌الرحمـٰن‌الرحیم 🪐 فَلَا صَدَّقَ وَلَا صَلَّىٰ ﴿٣١﴾ [در آن حال فرشتگان می گویند: این به کام مرگ افتاده] نه [دعوت پیامبر را] باور کرد، و نه نماز خواند؛ (۳۱) وَلَٰكِنْ كَذَّبَ وَتَوَلَّىٰ ﴿٣٢﴾ بلکه [در میان اجتماعات] تکذیب کرد و روی گرداند؛ (۳۲) ثُمَّ ذَهَبَ إِلَىٰ أَهْلِهِ يَتَمَطَّىٰ ﴿٣٣﴾ سپس متکبرانه به سوی خانواده ا رفت. (۳۳)
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسم‌الله‌الرحمـٰن‌الرحیم 🪐 فَلَا صَدَّقَ وَلَا صَلَّىٰ ﴿٣١﴾ [در آن حال فرشتگان می گویند: این به کام
کم کم داریم میرسیم به آخرای حفظ اینارم پرقدرت حفظ کنین که سوره رو خوب حفظ کنیم🔥 مرور و حفظتون انجام شد برام یه تیک بفرستین💗 @Admin_Bahar128
راستی بچه ها با بعضیاتون صحبت میکردم میگفتین که خرداد درگیر امتحاناتین و نیستین اگه گوشی تون رو کلا میذارین کنار که هیچی ولی اگه کنترل شده تو مجازی هستین، بنظرم بد نیس یه روزایی ساعت هماهنگ کنیم و اون موقع بیایم یکم گپ بزنیم درمورد این قضیه شرایطتون+ پیشنهادتون رو بهم بگین🌚🪄
بلخره بعد از کلی بالا پایین کردن ثبت نام کردم=) از کیفیت خوب کلاس ها تقریبا مطمئنم، اگه علاقه دارین شرکت کنین✨
ای وای نهههه💘 تایم امتحانارو جدی بگیر حتی اگه از درس متنفری و نمره برات مهم نیست ، بخاطر نمره درس نخون، تایم امتحانا خیلی فرصتت خوبیه واسه اینکه عادت کنی به دوری از گوشی و با برنامه زندگی کردن . ای وای ببخشید اگه منظورت رو نفهمیدم اره بالاشهره . 🤣 . معلومه که ارههههه😭😂:)
هدایت شده از پیام بچه ها:)🤝😎
📪 پیام جدید سلامم خوبی بهار جان ببخشید من احتمالا قراره برم نمایشگاه ان‌شاءالله میگم کجا برم ادم معروفا رو ببینم😂 مثلا آقای شهبازی
Bahar | بــــــــهـار 🌱
سلامم، غرفه آقای شهبازی اینا اینجاس رفتی حتما عکس بفرستااا:)🤍
اینم غرفه آقا عماد باهاشون صحبت کن حتما درمورد کتابش ادم دیگه ایم دیدی خبرمون کن😔😂🔥