eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
آره جدا خوب شده عینکشم عوض کرده حاجی یکم شفاف تره نسبت به قبلیا . آبیی😂💙
من توی عکس و فیلمای یه سری فن پیجا دکورو دیدم اصلا خوشم نیومد و گفتم که نسبت به دکور پارسال خیلی بد شده ولی اونا درست فیلم نگرفتن بزا از تلویزیون پخش شه خوشت میاد✨ . وای چرا😂 داستان ها داره .. (احساس خفگی دارم که نمیتونم توضیح بدم🤣💀) . چیو بزاری؟ اگه از لحاظ پخش عکس و فیلم میگی که خیلی تذکر دادن و راستم میگن دیگه الان پخش شه جذابیتش میره ولی عکس امضاهایی که گرفتیو همین ناشناس بفرس🌱 . قربونت برم🥲🫂
تیشرت و شلوارک اخه عشقم شده رسالت جز کت شلوار چیز دیگه ای بپوشه؟😭😂 . شب قبل از روزی که میخواستم برم خودشونم بهت زنگ میزنن🌚 . اگه بتونم حتماااااا دارم یکم کارامو راست و ریست میکنم که یه روز دیگه هم برم>>>> . ببین من با مسئولش حرف زدم گف باید دم در گوشیتو بدی ولی اونجا تحویل نمیگرفتن و همه گوشی داشتن .
به کل زبان های دنیا مسلطه😂😂 با رضوان شباهتایی داره زیاد حرف نمیزنه ولی خب درکل بدک نیس
بزارین یه چیز حرص درار بگم دیشب یه صحنه واقعا جذاب حامینی رخ داد که ضبط شد و انشاءالله پخشم میشه ولی منم میخواستم فیلم بگیرم ازش داشتم فیلم میگرفتم که وقتی تموم شد دیدم عه چه جالب^^ دوربین قطع بوده☺️ I am fiiiinnneeee ... kxlqpxkqlpdppap🗡
من الان دارم میترکم دیگه اگه پخش نشه که معلومه میام میگم🥲😂 . تا یه جایی نه زیاد ولی آخراش یه چند دیقه ای سید رفت پیش حاجی و چند دیقه حرف زدن و اینا بعد حاج احمد با یه لبخند ملیح اومد ببینه چی میگن😂 بعدشم دیگه سریع اومدن گفتن بشینید ضبطه💘 . چشم😂 میرم یادداشت میکنم الان😂
راستی دوستان من امشب اگه خدا بخواد میرم اعتکاف و یکم اینجایی که میرم قوانین پیچیده داره و برای دور نشدن از یاد خدا گوشی ممنوعه☺️ خلاصه گفتم که امروز هرچی حرف داریم بزنیم سه روز قرار نیست پیشتون باشم🥲🚶🏻‍♂
ببین میدونی داستان چیه من به نظرم اگه تایم ظهر بری یعنی سانس اول امکان اینکه عکس و امضا بگیری بیشتره چون داورا که نمیرن خونه شون ولی شب که بری وقتی تموم شه دیگه اونام سریع میرن
من که پارسال نرفته بودم ولی با اینکه پارسالم محل ضبط همینجا بود ولی انگار کوچیکتر شده نمیدونم داستان چیه🤌🏻 . وایییی ارههه😂 موهاش بلند شده ینی مسابقه های محفلو هیچوقت یادم نمیره هر شب من با ۱۰ تا گوشی جلو محفل:😂 ‌. انتخاب سخته بزار از تلویزیون پخش شه عادلانه قضاوت کنم😔😂 . اون تیکه ای که گفتم کات داده بودن؟ آرهههه فیلم گرفتم ماه رمضون بیاد محفل پخش شه میزارم براتون انشاءالله 🎉✔️
نه خودم انتخاب کرده بودم🌱 . الان دوست دارم تک تک کسایی که از دکور برنامه فیلم گرفتنو خفه کنم:) ببین واقعا قشنگ بود توی دوربین گوشی قطعا اونقد جذاب نیست که وقتی پخش میشه هست بعدشمم تم برنامه کلا شاد تر شده و اینکه اصن ۲۰ درصد جذابیت محفل به دکورشه، اون ۸۰ درصد بقیه شو عشقه🔥
خودمم عصبانیم از دست خودم🤛🏻😂 ولی باز خوبه که وسط ضبط بوددد پ‌ن: مربوط به این پیام: https://eitaa.com/Baharr_128/943
منم بی صبرانه منتظرم:)))) فعلا بشین قسمتای قبلو ببین🥲😂 . من هروقت این بنده خدارو دیدم داشت میدویید😂 . یادش بخیر انشاءالله امسالم باشه مسابقه واسه اینکه تو اون مسابقه برنده شم انقدد من با دقت میدیدم محفلو😂 . وااای جدیی؟😂 ماه رمضون شد واسمون بفرسسس>> همینجا بمون جایی نریا😭😂