به نظرم بیا با فک کردن به اینکه بعدا قراره چی بشه حال الانمونو بد نکنیم
منم فعلا ترجیح میدم از محفلِ قشنگ امسال لذت ببرم، پشنهاد میکنم شماهم همینکارو کنین:)🤍
اونجا اصن گوشیا رو میگیرن
شعبان نرفتم ولی محرم رفتم گوشیمو گرفتن دم در
.
من خودم هرچی گشتم پیدا نکردم، یکی از فنا گذاشته پست بعد میزارمش🌝
.
حالا دیگه هرچی شد گذشته🙌🏻