eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
💐 امام کاظم علیه السلام : ✍ شگفتا! شگفتا! از آنان كه از خوردنى و آشاميدنى پرهیز مى كنند، از ترس آنكه درد، بر آنـان فرود آيـد، چـگونه از گناهان پرهيز نمى كنند، از ترس آتش، آنگاه كه در بدنهايشان شعله افكند! 📚 مسند الامام الكاظم (ع) .
🔵 از عوامل آسان جان دادن 🔸 مداومت بر تسبیحات حضرت زهرا ✍ یکی دیگر از اموری که باعث آسانی جان دادن می‌گردد، مداومت بر تسبیحات حضرت زهرا علیها السلام بعد از نمازهای واجب است. این تسبیحات گنجی است که به ما رسیده است و از بزرگ ترین هدایای الهی بوده که پیامبر بزرگوار به حضرت زهرا علیها السلام دادند. به تعبیر امام صادق علیه السلام اگر بهتر از این چیزی بود، پیامبر (ص) همان را عطا می‌کرد. امام صادق علیه السلام فرمودند: این تسبیحات نزد من از هزار رکعت نماز در روز بالاتر است. و ما همان طور که فرزندانمان را به نماز امر می‌کنیم، به این تسبیحات هم امر می‌نماییم. بعد فرمودند: «فَاِنَّهُ لَم یَلزَمهُ عَبدٌ فَشَقِیَ؛ کسی که بر آن مداومت داشته باشد، دچار شقاوت و عاقبت سوء نمی شود. » 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر .
🔴 ✍ قسمتی از کتاب آن سوی مرگ: مرد جوانی، تنها در نمازخانه ایستگاه قطار، نشسته بود. با ظاهری خجالت زده، پریشان و پشیمان. او قصد داشت به خاطر گناهی که انجام داده بود، توبه کند. شیاطین، اطرافش جمع شده بودند. شبیه زنبورهایی که اطراف لانه شان گرد می آیند. همه می کوشیدند او را از تصمیمش منصرف کنند. صدای آزاردهنده ای از دهان هر کدامشان خارج میشد. صدایی بم و کشدار. مثل صدای ضبط شده ای که با دور کند پخش شود. با وجود این، من می توانستم بفهمم که آنها چه می گویند. چه می گفتند؟ به طور کلی، داشتند حرف های وسوسه انگیزشان را به ذهن او کند. مثلا یکی از شیاطین به او می گفت: "میخواهی توبه و خودت را از گناهان لذت بخش محروم سازی؟تو هنوز خیلی جوانی؛ و خیلی سالم. زندگی یک جوان سالم، بدون گناه، هیچ جذابیتی ندارد. گناه، نمک زندگی است و... مرد جوان، مدتی با خود کلنجار رفت. عاقبت، تصمیم نهایی اش را گرفت. همان جا، در گوشه نمازخانه، به حالت سجده، خم شد و پیشانی اش را روی مهر گذاشت؛ با بغض، با اخلاص و با شرم زیاد به خدا گفت: "خدایا، مرا ببخش. اشتباه کردم. قول شرف میدهم ته دیگر تکرار نکنم. قول می دهم که دیگر (.....) ناگهان، نوری با صدای بلند، در نمازخانه ترکید. شیاطین را دیدم که نعره های مهیبی کشیدند، سپس به شکل پودر سیاهی در آمدند و رفته رفته محو شدند... 📚 کتاب آن سوی مرگ
🔴 قسمتی از مشاهدات بهشت برزخی کتاب آن سوی مرگ: ✍ از وسایل نقلیه بگویید. وسیله نقلیه ای در شهر (منظور شهری بهشتی است) دیدید؟ - دیدم؛ ولی نه در داخل شهر. اغلب وسایل نقلیه، -که از جنس براقی شبیه جیوه بودند در نوار ساحلی به چشم می خوردند. - وسایل نقلیه، از قبیل؟ - اتومبیل های خیلی شیک، موتور سیکلت‌ های شگفت انگیز، دوچرخه های ظریف و حتی درشکه های پر زرق و برق. آن سوتر، هواپیماهای نقره ای کوچک و لوکس را دیدم که بر فراز اقیانوس پرواز می کردند. در امتداد بازوهای اقیانوس، تعداد زیادی قایق و کشتی تفریحی - برخی به شکل ستاره دریایی - شناور بودند، بعدا فهمیدم که وسایل نقلیه، متعلق به جماعت خاصی است. به جماعتی که هنوز به این وسایل دنیوی علاقه دارند. اغلب آن‌ها، افرادی بودند که زمانی در حسرت داشتن این وسایل به سر می بردند. منظورم از زمانی، موقعی است که در زمین زندگی می کردند، لُب مطلب را بگویم: بسیاری از آرزوهای تحقق نیافته انسان های خوب، در برزخ برآورده می شود.... 📚 کتاب آن سوی مرگ .
حامد آهنگی بازم ترکوند 🤣🤣🤣 👻👻 عجب بشری این مرد 👻 تیکه های نایاب برنامه شباهنگ 😁👇 https://eitaa.com/joinchat/1757806839C1fe1932a42 ایسگاه گرفتن های حامد 😂👇 https://eitaa.com/joinchat/1757806839C1fe1932a42 لامصب چه تیکه هایی میندازه🤭 ☝️
🔴 ملاقات مرگبار مرد و زنی برای خوردن ناهار به یک رستوران رفتند. وقتی منتظر آماده شدن غذایشان بودند، زن پنج نوشیدنی همراه با یخ سفارش داد چون هوا بسیار گرم بود. زن چهار تا از نوشیدنی ها را یکجا سر کشید. نوشیدنی پنجم را هم کمی بعد مرد خورد. بعد از مدتی، حال مرد بد شد و از دنیا رفت. به گفته ی پزشکان هر پنج نوشیدنی سمی بودند. 🔴چطور زن زنده مانده بود ولی مرد از دنیا رفته بود؟ مشاهده جواب مشاهده جواب
به احمقانه ترین شکل ممکن دلتنگ کسی هستم که‌‌‌‌.. .
🌹 مولی علی علیه السلام : ✍ هیچ چیز مانند یاد خدا گره گشایی نمی کند. 📚 غررالحکم، ح4970 🔸🔹🔸 🌷 خدای تعالی فرمود: ✍ هرگاه به دل بنده ای سر زنم و ببینم که یاد من بر آن چیره گشته است، اداره و تربیت او را خود به عهده گیرم و هم نشین و هم سخن و هم دم او شوم. 📚 بحارالانوار/93/162 .
باز هم چشم به روی معجزه ی زندگی باز کردیم... لبخند بزن و بگذار این معجزه با عشق و خوشحالی شکل بگیره ظهر بخیر❤️🌹
اتفاق عجیب شب اول عروسی یک دختر🔴🔴 تقریبا ساعت ۱ شب بود که مهمون ها کم کم خداحافظی میکردند و هر کدوم به سمت خونه هاشون میرفتند..... کم کم خلوت میشد‌‌‌‌....حوالی ساعت ۱.۳۰ بامداد بود که بالاخره همه رفتن و ما دوتا شدیم شوهرم رفت ی دوش بگیره منم رفتم سمت اتاق ک لباسمو عوض کنم اما تا دراتاق بازکردم ......😳😳👇 https://eitaa.com/joinchat/14417969C9c8d3505b3 بله خیلی باید مراقب بود😭😭👆
بسم اللّه 🥇به اوّلین و تنهاکانال «نیشکر» ایتا خوش آمدید.💐 «آفرین که»... به فکر سلامتیت هستی و از قند و شکرسفید بخاطر ضررهاییکه داره استفاده نمیکنی✌👑 🎋https://eitaa.com/joinchat/3525509409C131eab78a3🎋 🕊سلامتی را برایتان به ارمغان آوردیم. با کیفیتی تضمینی 💯💯 ✨
💚 با توام ای دشت بی پایان 🌼 سوار ما چه شد؟ 🤍 یکه تاز جاده هـــای انتــــظار 🌼 مــــا چــه شـــــد؟ 💚 آشنــــای” لا فتــــی الا علی” 🌼 اینجا کجاست؟ 🤍 صاحب” لا سیف الا ذوالفقار “ 🌼 ما چــــه شــــد؟ .
🌷 امام صادق علیه السلام: ✍ در بهشت درختی است که خداوند به بادهای بهشت امر می‌کند به حرکت درآیند و آن درخت صداهای نیکو و زیبایی را ایجاد می‌کند که مردم در زیبایی مانندش را نشنیده اند، سپس فرمود: این پاداش کسانی است که در دنیا از ترس خدا، از آهنگ‌ها (ی مبتذل) دوری می‌کنند. 📚 کتاب چهل حدیث بهشت و جهنم .
🔵 امید مثبت به پروردگار ✍ در چند قسمت دعای کمیل بحث آرزوی مثبت شده است. در اواخر دعا، امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرماید: «و رجائی عفوک» ؛ خدایا! امیدی که قلب مرا پر کرده است، امید به عفو تو است. این شدنی است که انسان دل به خدا ببندد و بگوید: تو کریم و رحیم و غفوری، و من محدود، فقیر و اسیر هوای نفسم. چند سال اشتباه کردم، اما آمدم. با امید به عفو تو آمدم که همین امید به عفو تو، باعث آمرزش گناهان من است. لازم نیست که شخص امیدوار بنشیند، گریه کند، بر سر خود بزند و صیغۀ توبه را بخواند، بلکه همین که حقیقتاً به پروردگار می‌گوید: «و رجائی عفوک» خدا نیز می‌گوید: «عفوتُک» اگر تو به عفو من امید داری، من نیز از تو گذشت می‌کنم. چون خدا، خدایی نیست که امید مثبت کسی را نا امید کند. خدا بخیل نیست که بگوید: من نمی توانم تو را ببخشم. 📚 کتاب مرگ و فرصت‌ها، مجموعه سخنرانی های استاد انصاریان .
🔵 در روایات، پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه طاهرین علیهم السلام فرمودند: از شب اول ماه رمضان تا شب آخر، به تعدادی که خدا از بندگان خود بخشیده، در شب آخر به آن تعداد می‌بخشد. این کرم خدا است، پس چرا امید نداشته باشید؟ « إِنَّهُ لاٰ یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللّٰهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکٰافِرُونَ» از رحمت خدا ناامید نمی شوند، مگر مردمی که کافر هستند. 📚 کتاب مرگ و
🔵 از زبان امیر المؤمنین (ع) ✍ ادای حق الناس : امام علی علیه السلام فرمودند: جزء سوم این است که: تمام حقوقی که از مردم به گردن گناه کار است باید پرداخت شود. اسلام دین «سمحه و سهله» ، یعنی خیلی آسان گرفته است. این حرف درستی است، اما توضیح لازم است که در کجا خیلی آسان گرفته است؟ در مال و حقوق مردم هم آیا آسان گرفته است؟ آخرین کلامی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به نقل امیرالمؤمنین علیه السلام فرموده است: «لا اله الا اللّه» نبود. او خودش «لا اله الا اللّه» بوده است. نیاز به گفتن «لا اله الا اللّه» نداشت. او خودش عین توحید بود و خدا در او جلوه صفاتی داشت. امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمایند: آخرین حرفی که پیامبر صلی الله علیه و آله سه بار تکرار کردند این بود: علی جان! به امت من بگو: مال مردم را در ذمه خود نگه ندارید و پس بدهید، گرچه نخ مانده ته سوزن باشد که نمی شود با آن چیزی دوخت. وگرنه خدا، قیامت و دین را قبول ندارید، گرچه ادعای دین داری کنید. 📚 کتاب آثار مثبت عمل، استاد انصاریان .
🌷 (علیه السلام) : ✍ انَّما الاِْسْتِعْدادُ لْلِمَوْتِ تَجنُّبُ الْحرامِ وَبَذْلُ النَّدى فى الْخَيْرِ. ☘ براستى آمادگى براى مرگ ، دورى از حرام و بذل و بخشش در كار خير است. 📚 بحارالانوار ، ج ۴۶، ص ۶۶ .
🌷 رسول_اكرم صلى الله عليه و آله : صدقه بجا و نيكوكارى و نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوشبختى تبديل و عمر را زياد و ازمرگ بدجلوگيرى مى كند. 📚نهج الفصاحه ص 549 ، ح 1869 .
از امام جواد(ع)سؤال شد: مرگ چيست؟ فرمودند: مرگ همان خوابست كه هرشب سراغ شما میاید جزآنكه مدت خواب مرگ طولانیست وآدمى ازآن خواب بيدارنمیشود، جز روز قيامت 📚بحارالانوار ج۳،ص134 .
⚠️ حجاب_در_آخرالزمان ♥️✨ امام_علی (ع) فرمودند : ✍🏻 در آخرالزمان که بدترین دوران است ؛ جمعی از زنان پوشیده اند در حالیکه برهنه اند ( لباس دارند اما آنقدر نازک و کوتاه است که گویی هنوز برهنه اند..) ✍🏻 و از خانه با آرایش بیرون می‌آیند، اینها از دین خارج شده اند ، و در فتنه ها وارد شده اند و به سوی شهوات میل دارند .. ✍🏻 و به سوی لذات خوارکننده شتاب میکنند و حرام ها را حلال می‌دانند و (اگر توبه نکنند ) در دوزخ به عذاب ابدی گرفتار می‌شوند .. 📚وسائل‌الشعیه ج14ص19 .
💠🔹آیت‌الله بهجت (ره)؛ از گذشتگان عبرت بگیریم که ما هم مثل آنها به مرگ نزدیکیم و چهار روز باقی‌مانده عمر را گمان نکنیم که چهارصد هزار سال خواهدبود. .
☄عالم برزخ ⚡️گذر زمان در برزخ بستگی به اعمال انسانها دارد... 💥برزخ برای گناهکاران طولانی و دردناک و عذاب آور و برای مومنان آسان راحت و نسبتا کوتاه است. .
به مدت خیلی محدود 🏃🏻‍♂️ با هر ۳۵ میلیون خرید از شهر لوازم خانگی، جاروتم ببر! بدون قرعه‌کشی، در لحظه خرید، چه قسطی خرید کرده باشی چه نقدی، در کلیه شعب شهر لوازم خانگی: ‌ 📍تهران، روبروی تهرانسر 📍تهران، میدان حر، مجتمع صبا 📍اصفهان، خیابان امام، نبش خیابان مینو 📍ساری، کیلومتر ۷ اتوبان ساری - قائمشهر ‌ ‌ https://shmn.ir/.jaro https://shmn.ir/.jaro
ببین رفیق.... .
گاهی وقتا شیرها روزهای زیادی گرسنه میخوابند چون نه مثل کفتار لاشخورند و نه مثل روباه دزد آنها شیرند لاغر میشوند اما... اصالتشان را از دست نمیدهند! ╭┈────── 🌄 @profile_ziba 💧 ╰───────➤