eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
♥ تـــ♡ــــو اشتیاق منی 💖 بــــرای صــبح شــدن ♥ کــه تـــو را ببوسم و 💖 صبحـــم بخـــیر شود ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
مدار مثبت از درآمد وثروت دیگران خوشحال شوید...تا ثروت را جذب کنید.. از روابط عالی دیگران خوشحال شوید....تا روابط عالی را جذب کنید... از کار وکاسبی دیگران خوشحال شوید....تا شغل دلخواهتان را جذب کنید.. از شادی ونشاط دیگران خوشحال شوید....تا شادی را جذب کنید. به دیگران انرژی بده ..... تا کائنات بهت انرژی بده پس این متن رو بفرست برای عزیزت و بهش انگیزه رو بده تا اونم بیاد تو مسیر موفقیت و ثروت این یک در کائنات است چه آن را بپذیری و چه نپذیری! .
انسانهايى كه نمی‌بخشند، بار اشتباهات ديگران را روى شانه‌ے خود حمل می‌كنند و خوشبختى و انرژى كه بايد صرف ساختن زندگى خود كنند را به پاى كينه فدا می‌كنند. انسانهايى كه نمی‌بخشند، دچار تڪرار افڪار ناخوشایند ذهنى هستند و بدى ديگران را دوباره و چندباره مرور می‌كنند. اين افراد بيشتر مريض می‌شوند و احساس خوشبختى كمترى دارند. در مقابل، كسانى كه می‌بخشند سالم‌ترند زيرا اشتباهات ديگران را رها می‌كنند تا خود آزاد شوند. فراموش نكنيد بخشيدن كسى به معناى قبول كردن آن فرد در زندگى و اجازه‌ے تكرار اشتباهاتش نيست. .
❣قدرت کلام را دست کم نگیر کلام در زندگی انسان نقشی تعیین ‌کننده دارد. مثلا روزی زنی از من پرسید چرا زندگیش دستخوش فقر و تنگدستی شده ؟ او روزگاری صاحب مال و مکنت فراوان بود. دریافتیم که او همواره خسته از اداره ی آن خانه و زندگی ، یکریز می ‌گفته : "دیگر از همه چیز به تنگ آمدم، کی می شود تنها در یک لانه زندگی کنم "و افزود: "بله، اکنون تنها و در یک خانه ی کوچک زندگی میکنم...!" بهتر است بدانید ذهنِ نیمه هشیار حس شوخ طبعی ندارد و مردم اغلب با شوخی ‌هایشان تجربه ‌هایی ناخوشایند برای خود می ‌آفرینند. حتی به شوخی هم هر کلمه ای را بر زبانتان جاری نکنید. .
ناگهان خبرمیرسد ... 🔈انالله واناالیه راجعون 🎈فلانے فوت شد.... 📢ناگهان... یهویی... 🎵🚫 سری به پیجش در اینستگرام میزنے مے بینے پر از ڪلیپهای ترانه وموسیقے ورقص وآواز وووو... 💖اثرے از یاد الله... ❤نام الله... 💚دین وایمان وذکر وآیات و احادیث... درپیجش نیست!!! 🖤همه پستهاے بیهوده.... 👌این پیج براے همیشه پرونده اش بسته میشه با همه محتویاتش دربرابر الله روز قیامت با صاحبش حاضر میشود... ✔پس خواهر و برادر عزیز نوجوان عزیز... 💥فراموش نڪن پیج تو صندوق_اعمالت هست... 💬دربرابر هرپستے، 🎥هرڪلیپے، 📱هرمطلبے ڪه میگذارے تومسئول هستے 📝 ببین براے بعدازمرگت چه پس انداز ڪرده ای... 👈و مرگ هم خبر نمیڪند ... ناگهانے میاد... پشیمانی بعداز دیگه هیچ سودی ندارد... ☝الان سرے بزن به پیجت خودت ببین وقضاوت ڪن... خودت، خودت را محاسبه ڪن... قبل از اینڪه مرگت فرارسد و از تو ڪاری برنیاید... .
❓آیا می‌شود نماز نخواند و با کارهای خوب وارد شد؟ ✅پاسخ: در روایات بسیاری اعلام شده است که از چیزهایی که در روز قیامت از آن سؤال می‌شود، است و قبولی نماز آن قدر ارزش دارد که بعد از آن شاید دیگر اعمال خود به خو‏د پذیرفته شوند: «إِنَّ أَوَّلَ مَا یُحَاسَبُ بِهِ الْعَبْدُ الصَّلَاةُ فَإِنْ قُبِلَتْ قُبِلَ مَا سِوَاهَا»؛[1] اولین چیزی که در قیامت از انسان سؤال می‌شود نماز است که اگر مورد پذیرش واقع شد بقیه اعمال پذیرفته خواهد شد. 🔸از سوی دیگر، نه تنها بی‌نمازان، بلکه حتی افرادی که نماز می‌خوانند، اما در آن سستی می‌ورزند از دایره پیامبر اسلام(ص) خارجند: «عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (ع) قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص)‏ لَا یَنَالُ شَفَاعَتِی غَداً مَنْ أَخَّرَ الصَّلَاةَ الْمَفْرُوضَةَ بَعْدَ وَقْتِهَا»؛[2] امام صادق(ع) از رسول خدا(ص) نقل می‌کند به شفاعت ما نمی‌رسد کسی که نماز واجبش را به بعد از وقتش تأخیر بیاندازد. «قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص)‏ لَیْسَ مِنِّی مَنِ اسْتَخَفَّ بِصَلَاتِهِ لَا یَرِدُ عَلَیَّ الْحَوْضَ لَا وَ اللَّهِ»؛[3] رسول خدا(ص) فرمود: هر کس نماز خود را کوچک شمارد و نظرش سبک شمردن نماز باشد، از امّت من نیست، و به خدا سوگند هرگز در کنار حوض کوثر بر من وارد نخواهد شد. ‏ 🔸با این وجود و با تمام ارزش و وزنه سنگینی که نماز دارد، در مقام نظریه پردازی نمی‌توان گفت؛ اگر فردی تمام اعمالش نیک باشد و تنها نماز نخواند مستحق دوزخ است. 🔸اما ما معتقدیم که چنین شخصی یافت نمی‌شود و مصداقی برای آن نمی‌توان یافت؛ زیرا پیامبر اسلام(ص) فرمود: «لَا یَزَالُ الشَّیْطَانُ ذَعِراً مِنَ الْمُؤْمِنِ مَا حَافَظَ عَلَى الصَّلَوَاتِ الْخَمْسِ فَإِذَا ضَیَّعَهُنَّ تَجَرَّأَ عَلَیْهِ وَ أَوْقَعَهُ فِی الْعَظَائِم»؛[4] شیطان همواره از انسان مؤمن بیمناک است، تا زمانى که نمازهاى پنج‌گانه را حفاظت و مراقبت مى‌‏کند. و هنگامى که حق نمازها را تباه کرد، شیطان نسبت به او جرأت مى‌‏یابد و او را دچار گرفتاری‌هاى بزرگ مى‌‏کند. 🔸لذا با توجه به تصریح این روایت، این تنها یک است که فردی تمام اعمالش خوب باشد و تنها نماز نخواند! 🔻پاورقی: [1]. کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج ‏3، ص 268، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق. [2]. ابن بابویه، محمد بن على‏،أمالی، النص، ص 399، تهران، کتابچى، چاپ ششم، 1376 ش. [3]. منسوب به على بن موسى، امام هشتم علیه السلام، الفقه المنسوب إلى الإمام الرضا علیه السلام، ص 101، مشهد، مؤسسة آل البیت علیهم السلام، چاپ اول، 1406 ق.‏ [4]. على بن موسى، امام هشتم علیه السلام، صحیفة الإمام الرضا علیه السلام، محقق، مصحح، نجف، محمد مهدى،‏ ص 42، مشهد، کنگره جهانى امام رضا علیه السلام، چاپ اول، 1406 ق.
⚠️ اســـــلام قــــلابی ‼️ ⭕چهل آخرالزّمان🔥🌍: ❇️۴- در آخرالزمان، از اسلام فقط نام آن باقی می ماند. حضرت محمد(ص) 📚منبع ڪتاب چهل .
🌷 امام زين العابدين عليه السلام: ✍ دنيا، بازار آخرت است و نفس بازرگان است و شب و روز سرمايه، و سود بهشت و زيان دوزخ. 📚 کتاب ۱۷۳۳۰ حديث از چهارده معصوم عليهم .
🌸امیرالمؤمنین امام علی ع ☘اعْلَمْ أَنَّ الدُّنْيَا دَارُ بَلِيَّةٍ لَمْ يَفْرُغْ صَاحِبُهَا فِيهَا قَطُّ سَاعَةً إِلَّا كَانَتْ فَرْغَتُهُ عَلَيْهِ حَسْرَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ.☘ 🔶بدان که دنیا سرای آزمایش است که اگر کسی ساعتی در آن فراغت یابد و دست از کار بکشد همین ساعت بیکاری موجب حسرت و پیشمانی او در قیامت خواهد شد.🔹🔸 📚 نهج البلاغه، ص: .
👌 🍁 در قیامت نوبت حساب کردن مثقال ذرّه‌هاست... درشت‌ها که حساب کردنشان واضحه❗️ 🍁 مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥 یعنی همان چند لحظه‌ای که بوی عطر تو مردم را به هم می‌ریزد...❗️ 🍁مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥یعنی همان چند لحظه‌ای که با ناز و عشوه برای نامحرمی می‌خندی ولی فکرش ساعت‌ها درگیر همان یک لبخند شماست...❗️ 🍁 مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥 یعنی همان چند لحظه‌ای که حواست به حجابت نیست و جوانی نیز در آن حوالی است و انگار نه انگار... ❗️ 🍁 مثقال ذرّه حساب و کتاب زمانی است که؛ 💥 با شوهرت بلند می‌خندی و دختر مجردی هم درحال شنیدن است...❗️ 🍁 مثقال ذرّه حساب و کتاب زمانی است که؛ 💥در پایان صحبت‌هایت با نامحرم از روی ادب جانم و قربانت می‌پرانی و رابطه‌ای را به همین اندازه سرد و گرم می کنی...❗️ 🍁 مثقال ذره؛ 💥یعنی همان چند لحظه‌ای که با فروشنده صمیمی می شوی❗️ 💥💥 قدر این‌ها پیش ما خیلی کوچک است و به حساب نمی‌آیند...💥💥 مثقال ذرّه که می‌گویند همین هاست😔 💥همین کارهای کوچکی که به چشم خیلی کوچک است ❗️ ♻️ امّا انتهایش را روزی که پرده‌ها کنار رفت، خواهیم دید و دیگر فرصتی برایمان نیست ......‼️ 🌿الهی گناهان بزرگ و کوچک و مثقال ذره های ما را با قلم عفو و بخشش خود پاک کن🌿 .
علامه بهجت و جن ها !! در شمال کشور خانه ای بزرگ و قدیمی وجود داشت که همه اهالی از آن وحشت داشتند و شایعه شده بود که در آن خانه جن ها زندگی میکنند! حتی صاحبخانه منزل را رها کرده و به خانه ای در منطقه دیگر نقل مکان کرده بود. خبر به آیت الله بهجت رسید و تصمیم گرفت یک شب را در این خانه سپری کند تا به راز این خانه پی ببرد و آن را خنثی کند تا ترس همگان فرو بریزد!! شب هنگام شد و علامه بهجت رهسپار آن منزل قدیمی شد و صاحب خانه هرچه اصرار کرد و گفت: آن‌جا نرو جن دارد! علامه بهجت گفت: باشد ، اشکالی ندارد! رفتم داخل اتاق دراز کشیدم ، عمامه‌ام را پهلوی خودم گذاشتم و عبایم را روی سرم کشیدم و خودم را به خواب زدم!! پاسی از شب که گذشت، صدای پای آن‌ها را بیرون در اتاق می‌شنیدم..... ادامه داستان👇👇 https://eitaa.com/joinchat/25624579C74cb66b0a2
✍رسول الله صلی الله علیه و آله می فرماید: شفاعتم فردای قیامت نصیب کسی نمی شود که نماز واجبش را به تاخیر می اندازد. حضرت عزرائیل سلام‌الله علیه،‌ شبانه‌ روز پنج بار به هر خانه نگاه می‌کند، پیامبر اکرم فرمودند: این پنج بار در اوقات پنجگانه نماز است تا ببیند آنها در موقع نماز، چه می‌کنند. هر خانه که در آن به نماز، در پنج وقت خود اهمیت داده شود، حضرت عزرائیل شهادتین را تلقین صاحب آن خانه می‌کند! خود حضرت عزرائیل شهادتین رو تلقین میکنن!!! 📚 امالی طوسی ،ج ۱، ص ۴۴۰ .
«🌸🍀» 🤔اگر نماز نخوانم چطور میشود⁉️ 💟⇦•حضرت فاطمه علیه السلام فرمود:از پدرم رسول خدا (ص) درباره ی مردان و زنانی که به نمازشان اهمیت نمیدهند و سبک میشمارند سوال کردم که جزای آنها چیست؟ ✳️⇦•پیامبر اکرم (ص) فرمود: خداوند آنها را به ۱۵ بلا گرفتاری میکند: 👈 شش عذاب در دنیا: ۱و۲. برکت را از عمر و رزق و روزی او میگیرد؛ ۳. سیمای (نیک) صالحین را از چهره اش محو میکند؛ ۴. هر کاری بکند، بدون پاداش خواهد بود؛ ۵. دعایش مستجاب نخواهد شد؛ ۶. برای وی بهره ای از دعای صالحین نخواهد بود. 👈 سه عذاب هنگام مرگ: ۷.خوار و ذلیل میمیرد؛ ۸و۹. گرسنه و تشنه جان خواهد داد، به طوریکه اگر از همه ی نهرهای دنیا به او آب داده شود، تشنگی او برطرف نخواهد شد؛ 👈 سه عذاب در قبر: ۱۰. خداوند فرشته ای را برمیگزیند تا آسایش او را در قبر سلب نماید؛ ۱۱. قبرش را تنگ گرداند؛ ۱۲.قبرش تاریک خواهد بود؛ 👈 سه عذاب در قیامت: ۱۳. ملکی او را به سوی موقف حساب می کشاند، در حالیکه مردم او را مینگرند؛ ۱۴. حسابرسی او در قیامت سخت خواهد بود؛ ۱۵. خداوند با نظر رحمت به او نمی نگرد، و او را از گناه پاک نمی کند و برای او عذاب دردناک است. 📚منبع:مستدرک الوسائل، ج۳: ۲۳ 🕊|🌱🌸⃟⃟🍀|⇝
✨﷽✨ 🏜در احوال قیامت ✍روز قيامت روزى است كه هر فردى را بلند مى كنند تا همه او را ببينند، آن وقت منادى ندا مى كند: هركس به اين شخص حقّى دارد بيايد. آنگاه طالبينِ حقوق به او رو مى آورند، كسانى را كه شايد اصلاً خودش احتمال نمى داده حقوقشان را اداء نكرده است ، اطرافش را مى گيرند. 🔥آبروى كسى را ريخته ،يا غيبت كسى را كرده، مالِ كسى را خورده يا به كسى بدهى داشته و فراموش نموده ، از او مطالبه حق مى كند، بيچاره بايد از حسناتِ خود به آنها بدهد. در روايات آمده كه ؛ براى يک درهم مال ،هفتصد ركعت نمازِ مقبول را بايد بدهد، ديگر مصيبت از اين بدتر؟ در صورتيكه حسناتش تمام شود، بايد در مقابل از گناهانِ صاحبانِ حقوق بردارد و بار آنها را سبک تر نمايد. 🌪قيامت به قدرى سخت است كه برادر از برادر و پسر از پدر و مادر از پدر، زن از شوهر و شوهر از زن فرار مى كند، از ترس اينكه نكند حق خود را مطالبه كند. 📚حقایقی از قرآن ، صفحه ۱۹ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .
🌷 پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله): در روز قیامت نزدیکترین مردم نسبت به من کسی است که بیشتر بر من صلوات فرستاده باشد. 📗 جامع الاخبار ص۶۹ .
💌 راه تسلط بر واقعیت‌های زندگی دنیا مرگ، آخرین واقعیت حیات ما نیست. پس از آن با واقعیت‌های بزرگ‌تر و اجتناب‌ناپذیرتری مواجه خواهیم بود. هرچه بیشتر دربارهٔ حیات آخرت فکر کنیم، تسلّط بیشتری بر واقعیات زندگی این دنیا پیدا خواهیم کرد. «استاد .
🔴 ✍ قسمتی از کتاب با بابا، توصیف بهشت برزخی: آنجا همه چیز واقعی بود. هیچ چیزی انسان را آزار نمیداد. نور بود، ولی آفتاب انسان را اذیت نمی کرد. سرما و گرما معنا نداشت. همه چیز در اوج زیبایی بود. سرسبزی آنجا و درختان و بوته هایش هیچ مثل و مانندی در دنیا نداشت. آنجا گرسنگی، بی حالی، مریضی و هر چه که از ضعف جسمی است معنا نداشت. من از یک محیط بی ارزش، وارد یک مکان بسیار عالی شده بودم. نمیدانم آنچه دیده ام را چگونه توصیف کنم. مگر می شود با علم محدود بشری و با این کلمات و عبارات، بهشت را توصیف کرد؟! آنجا تمام درختان و بوته ها و همه چیز در اوج زیبایی بود... 📚 منبع: کتاب با بابا .
‹♥️🍃› مثلا‌بری‌توبین‌الحرمین‌وایستی‌وبگی آمدمت‌که‌بنگرم‌گریه‌نمی‌دهدامان..    .
هجوم ِ عشق، دل را تنگ دارد..! .
من که جز همنفسی با تو ندارم هوسی با وجود تو چرا دل بسپارم به کسی. •فاضل_نظری .
خدایا . . . ای مهربان پروردگارم . . . روزم را با نام و حضور تو آغاز میکنم حضوری که آشکار است : در درختان و در برگ‌هایشان در انوار نورانی خورشید در نوای زیبای پرندگان در هوای دلنواز پاییزی در نعمت های بیکرانت الهی شکر ♥️@kolbe_delgarmi
🌸 امام على عليه السلام : ✍ كجايند آنان كه به دورترين خواست هاى دنيوى رسيدند؟! 📚 غرر الحكم،حدیث 2814 .
✅تنها کسی که در قیامت حسرت نخواهد خورد! ✍از امام علیه السلام پرسیدند: یوم الحسره،کدام روز است که خدا می فرماید: "بترسان ایشان را از روزحسرت"حضرت جواب دادند: آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت می خوردند که چرا بیشتر نیکی نکردند. پرسیدند: آیا کسی هست که در آن روز حسرت نداشته باشد؟ حضرت فرمودند: آری،کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد. 📚وسائل الشیعه ج۷،ص۱۹۸ .
👈 پنج نوع قیامت داریم انواع ساعت- يعنى قيامت- پنج است: ⬅️ (۱) نوعى آن است كه در هر آن و ساعت است. ⬅️(۲) نوعى مرگ طبيعى است چنانكه پيامبر عليه الصلاة و السلام فرمود: هر كس بمرد پس قيامتش قيام كرده است. ⬅️(۳) نوعى موت ارادى است «قبل از آن كه به مرگ طبيعى بميريد به مرگ اختيارى بميريد». ⬅️(۴) نوعى ديگر از ساعت آن است كه همه در انتظار آنند(قيامت خواهد آمد و شكى در آن نيست) رسالة رتق و فتق ما متكفل بيان اين نوع ساعت است. ⬅️(۵) نوع پنجم ساعت فناء في اللّه و بقاء باللّه عارفان موحد است كه به قيامت كبرى موسوم‏ است. ⬅️منبع: ممد الهمم در شرح فصوص الحکم .
چهار عمل مختصر و مفید حضرت زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر من وارد شد در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده بودم و میخواستم بخوابم. فرمود: ای فاطمه! مخواب مگر چهار عمل به جا آوری. ١. ختم قرآن کنی. ۲. پیغمبران را شفیع خود قرار دهی. ٣. مؤمنین را از خود، خشنود گردانی. ۴. حج عمره انجام دهی. این را فرمود و داخل نماز شد. من توقف کردم تانماز خود را تمام کرد. آنگاه گفتم: یا رسول الله! به چهار چیز امر فرمودی که من قدرت آن را ندارم در این وقت (كم) انجام دهم. آن حضرت تبسم کرد و فرمود: ١. هرگاه سوره ی توحید را سه مرتبه بخوانی گویا ختم قرآن کرده ای. ۲. هرگاه صلوات بر من و پیامبران قبل از من بفرستی، ماشفیعان تو در روز قیامت خواهیم بود. ٣. هرگاه استغفار برای مؤمنین کنی، پس تمامی ایشان از تو خشنود شوند. ۴. هرگاه بگویی: «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر» پس حج عمره کرده ای. 📚خلاصه اذکار ـ مفاتیح الجنان ص961 .