eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
‹♥️🍃› مثلا‌بری‌توبین‌الحرمین‌وایستی‌وبگی آمدمت‌که‌بنگرم‌گریه‌نمی‌دهدامان..    .
هجوم ِ عشق، دل را تنگ دارد..! .
من که جز همنفسی با تو ندارم هوسی با وجود تو چرا دل بسپارم به کسی. •فاضل_نظری .
خدایا . . . ای مهربان پروردگارم . . . روزم را با نام و حضور تو آغاز میکنم حضوری که آشکار است : در درختان و در برگ‌هایشان در انوار نورانی خورشید در نوای زیبای پرندگان در هوای دلنواز پاییزی در نعمت های بیکرانت الهی شکر ♥️@kolbe_delgarmi
🌸 امام على عليه السلام : ✍ كجايند آنان كه به دورترين خواست هاى دنيوى رسيدند؟! 📚 غرر الحكم،حدیث 2814 .
✅تنها کسی که در قیامت حسرت نخواهد خورد! ✍از امام علیه السلام پرسیدند: یوم الحسره،کدام روز است که خدا می فرماید: "بترسان ایشان را از روزحسرت"حضرت جواب دادند: آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت می خوردند که چرا بیشتر نیکی نکردند. پرسیدند: آیا کسی هست که در آن روز حسرت نداشته باشد؟ حضرت فرمودند: آری،کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد. 📚وسائل الشیعه ج۷،ص۱۹۸ .
👈 پنج نوع قیامت داریم انواع ساعت- يعنى قيامت- پنج است: ⬅️ (۱) نوعى آن است كه در هر آن و ساعت است. ⬅️(۲) نوعى مرگ طبيعى است چنانكه پيامبر عليه الصلاة و السلام فرمود: هر كس بمرد پس قيامتش قيام كرده است. ⬅️(۳) نوعى موت ارادى است «قبل از آن كه به مرگ طبيعى بميريد به مرگ اختيارى بميريد». ⬅️(۴) نوعى ديگر از ساعت آن است كه همه در انتظار آنند(قيامت خواهد آمد و شكى در آن نيست) رسالة رتق و فتق ما متكفل بيان اين نوع ساعت است. ⬅️(۵) نوع پنجم ساعت فناء في اللّه و بقاء باللّه عارفان موحد است كه به قيامت كبرى موسوم‏ است. ⬅️منبع: ممد الهمم در شرح فصوص الحکم .
چهار عمل مختصر و مفید حضرت زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر من وارد شد در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده بودم و میخواستم بخوابم. فرمود: ای فاطمه! مخواب مگر چهار عمل به جا آوری. ١. ختم قرآن کنی. ۲. پیغمبران را شفیع خود قرار دهی. ٣. مؤمنین را از خود، خشنود گردانی. ۴. حج عمره انجام دهی. این را فرمود و داخل نماز شد. من توقف کردم تانماز خود را تمام کرد. آنگاه گفتم: یا رسول الله! به چهار چیز امر فرمودی که من قدرت آن را ندارم در این وقت (كم) انجام دهم. آن حضرت تبسم کرد و فرمود: ١. هرگاه سوره ی توحید را سه مرتبه بخوانی گویا ختم قرآن کرده ای. ۲. هرگاه صلوات بر من و پیامبران قبل از من بفرستی، ماشفیعان تو در روز قیامت خواهیم بود. ٣. هرگاه استغفار برای مؤمنین کنی، پس تمامی ایشان از تو خشنود شوند. ۴. هرگاه بگویی: «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر» پس حج عمره کرده ای. 📚خلاصه اذکار ـ مفاتیح الجنان ص961 .
🌼🍃 💞 (ع) می فرماید: 🍃هرگاه خداوند بنده ای را دردمند کند به اندازه بیماری اش گناهان او را می زداید.🌻 📚 دعائم الاسلام، ج۱، ص۲۱۸🌿 🍃 🌸 🍃 ❣ اکرم (ص) می فرمایند: 🍀انسان نزد خداوند درجه ای دارد که تنها با عمل خود به آن نخواهد رسید تا اینکه بدنش به بلایی گرفتار شود و بدین وسیله، به آن درجه دست یابد.🌾 📚 الدعوات، ص۱۷۲🌿 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌❀••┈••❈✿♥️✿❈••┈••❀ حدیث گرافی🍃 ☀ 🖤 🖤 .
تا خارِ غمِ عشقت آویخته در دامن کوته نظری باشد رفتن به گلستان‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حدیث گرافی🍃 ☀ 🖤 .
عليه السلام: زمانی که می‌شود، خداوند تا هفت ساعت به او مهلت می‌دهد؛ اگر در این زمان کند برایش نوشته نخواهد شد... 📚«کافی ، جلد٢» .
💠عالم با عالم تفاوت دارد💠 🔳قیامت بر دو قسم است: قیامت صغری و قیامت کبری 1⃣ هر کس میمیرد قیامت صغراى او بر پا میشود؛ من مات قامت قیامته در واقع قیامت صغری همان ورود به عالم برزخ است 2⃣قیامت کبری همان قیامتی است که با آن دنیا تمام می‌شود ⭕️ترس و هول قیامت صغری مثل هول قیامت کبری است، با این فرق که در قیامت صغری هولش فردى است و در قیامت کبری هولش جمیع خلق را فرا مى‏گیرد. 📕تفسیر نمونه، ج‏۲۲، ص ۴۶۵٫ ✅روح انسان با قیامت صغری وارد عالم برزخ میگردد و عالم برزخ غیر از عالم قیامت است ◀️قرآن در این باره میگوید: و پس از زندگی دنیوی آنان، حیات برزخی است که تا قیامت ادامه دارد (مومنون آیه 100) 👌پس در واقع ما سه عالم داریم؛ دنیا‌، برزخ و آخرت 👈و عالم برزخ بین دو عالم دنیا و آخرت است و غیر از آنهاست ◀️یعنی روح انسان بعد از مرگ ابتدا در عالم برزخ در رنج یا نعمت خواهد بود سپس بار دیگر با برپایی قیامت کبری به بدن اصلی باز میگردد و صحنه شروع می‌شود. .
✍رسول خدا(ص): کسی که پیش از مشاهده(مرگ) توبه کند، خداوند توبه ی او را می پذیرد. 📚کافی، ج۲، ص۴۴۰ نکته: توبه ی بنده تا قبل از رسیدن به لحظات احتضار و رؤیت ملک الموت قابل پذیرش است. در لحظات پایانـــی که پرده ها کنــــــار رفته و بعد از آن در عالم برزخ و قیامت توبه هیچ معنایـــی ندارد. ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ .
جلوه بخت تو دل می برد از شاه و گدا چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی ”حافظ” 🩵 ‌ .
راز زندگی این است که..... .
آنقدر نیستی که حس می کنم عشق را نسیه به من داده ای بی تابم... نقد میخواهمت .
روز قیامت روزی است که تمام اعضا و جوارح شما به خویش اعتراف میکنند❗️ .
عاقبت خاک شودحسن جمال منوتو... خوب وبدمیگذرد وای بحاله منوتو... قرعه امروزبنام منوفردادگریست... میخورد تیر عجل بر پر و بال منوتو... مال دنیا نشود سدره مرگ کسی... گیرم این کل جهان باشد از آن منوتو... .
پس از روز قیامت آیا در جهان حیات جدیدی به وجود خواهد آمد و یا به کلی از بین خواهد رفت؟؟؟ از مجموع نشانه‌ها و شواهدی که در آیات قرآن برای قیامت بیان شده است، می‌توان چنین نتیجه گرفت که قیامت ادامه دنیا نیست؛ بلکه این جهان به کلی در هم کوبیده می‌شود؛ زیرا انفجارهای عظیم و زلزله‌های هولناک همه چیز را در هم می‌ریزد و سپس طرح تازه‌ای ریخته می‌شود و جهان نوینی بر ویرانه‌های این جهان برپا می‌شود و رستاخیز انسان‌ها در آن عالم جدید است. با این حال آنچه در برخی روایات آمده است، این است که پس از برچیده شدن این جهان و برپایی قیامت و استقرار بهشتیان در بهشت و جهنمیان در جهنم، خداوند دست به خلقت جدیدی در جهانی جدید می‌زند که با انسان‌های موجود و جهان کنونی متفاوت‌ است. .
وای بحال کسی که بمیرد اما گناهانش بعد از مرگش جاری باشد‏.😱😥 ❗️ دنـیـای مجـازی است امـادفتــراعمال همچنـان باز است 📜 دنیــای مجـازی است امـااینجـا هم میتوان گناه کرد😔 تصاویر و فیلم ها و.... به تصاویر و فیلم ها و صداهایی که برای همدیگر میفرستید❗️ و یا در شبکه های مجازی به اشتراک میگذارید و یا تصاویر بر پروفایلتان توجه کنید چه تصویری را در پیج خود به اشتراک گذاشته اید❗️ مبـادا این تصویرها شما را در لیست افرادی که دارند قرار دهند گناه جاریه گناهـی است که حتی با مــرگ فــرد هـم این گناه تمـام نـمیشود❌ و به هر میـزان که باعث گمـراه شدن افراد دیگر شود به کارنــامه اعمـال او ایــن گنــاه اضافه میشود ‼️ گناهی که با اشتـراک گذاری شمـا منتشـر میشود 🎞⭕️ و منتشـر میشود 🎞⭕️ و منتشـر میشود 🎞⭕️ و درصحــرای قیامــت با انبوهــی از گنــاهان مواجــه خواهید شد که حتی فکرش را هم نمیکردید...😱 این ها گناهان من است😳 من که اصلا این اشخاص را نمیشناسم😨 چرا من گناهشان هستم و در آن شریکم😣 شاید بگویید عکس یا کلیپ فلانی که پخش شده است دیگر با احتیاط من و بازنشر نکردن آن که دیگر فرقی نمیکند... امـا این را بدانید❕ که شمــا مسئول گنــاه خود هستید و هرگز در قبــر کس دیگر گذاشته نخواهید شد گنــاه هرکس به گـردن خودش است مطمئن باشیــد شما هم با (حدیث دروغ، تصویر زنان بی حجاب،دعوت به کارهای منکر و..) یا فیلم یا آهنگ در این گنــاه شرکت خواهید کرد 🛑 و چه بسیار کسانی که به وسیله شما با آن گناه آشنا شوند و آن را منتشر کنند با هر نشر ،گناهی به گردن شماست....  احتیــاط کنیم مبادا کارنامه اعمال ما پر شود از گناهان جــــاریه که تا قیامت جریان دارند و حتی پس از مرگ ما هم دفتر ثبت این گناهان بسته نخواهد شد  پـاک کن هرچه که روز حساب برعلیه تو شهادت میدهد حتی لایـک ها و کـامنت های تو اگر خـطا رود برعلیه تو می دهند❗️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
🔴 آیت الله بهجت (ره) : ✍ تعجب است از کسی که برای خوابش که مدت کوتاهی است جای نرم تهیه میکند، اما برای آخرتش قدمی برنمی‌دارد .
جاده بهانه است مقصود چشم توست من راهی توام ای مقصد درست 🩵 ‌ .
می‌گفت وقتی یکیوو دوسش داری میتونی صداشو موقع خوندن پیامش تو ذهنت بشنوی ، همینقدر قشنگ.....
تو مرا آزردی… که خودم کوچ کنم از شهرت، تو خیالت راحت! میروم از قلبت، میشوم دورترین خاطره در شبهایت تو به من میخندی! و به خود میگویی: باز می آید و میسوزد از این عشق ولی بر نمی گردم، نه! میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد… عشق زیباست و حرمت دارد 🩵 ‌ .