eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
✍رسول خدا(ص): کسی که پیش از مشاهده(مرگ) توبه کند، خداوند توبه ی او را می پذیرد. 📚کافی، ج۲، ص۴۴۰ نکته: توبه ی بنده تا قبل از رسیدن به لحظات احتضار و رؤیت ملک الموت قابل پذیرش است. در لحظات پایانـــی که پرده ها کنــــــار رفته و بعد از آن در عالم برزخ و قیامت توبه هیچ معنایـــی ندارد. ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ .
جلوه بخت تو دل می برد از شاه و گدا چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی ”حافظ” 🩵 ‌ .
راز زندگی این است که..... .
آنقدر نیستی که حس می کنم عشق را نسیه به من داده ای بی تابم... نقد میخواهمت .
روز قیامت روزی است که تمام اعضا و جوارح شما به خویش اعتراف میکنند❗️ .
عاقبت خاک شودحسن جمال منوتو... خوب وبدمیگذرد وای بحاله منوتو... قرعه امروزبنام منوفردادگریست... میخورد تیر عجل بر پر و بال منوتو... مال دنیا نشود سدره مرگ کسی... گیرم این کل جهان باشد از آن منوتو... .
پس از روز قیامت آیا در جهان حیات جدیدی به وجود خواهد آمد و یا به کلی از بین خواهد رفت؟؟؟ از مجموع نشانه‌ها و شواهدی که در آیات قرآن برای قیامت بیان شده است، می‌توان چنین نتیجه گرفت که قیامت ادامه دنیا نیست؛ بلکه این جهان به کلی در هم کوبیده می‌شود؛ زیرا انفجارهای عظیم و زلزله‌های هولناک همه چیز را در هم می‌ریزد و سپس طرح تازه‌ای ریخته می‌شود و جهان نوینی بر ویرانه‌های این جهان برپا می‌شود و رستاخیز انسان‌ها در آن عالم جدید است. با این حال آنچه در برخی روایات آمده است، این است که پس از برچیده شدن این جهان و برپایی قیامت و استقرار بهشتیان در بهشت و جهنمیان در جهنم، خداوند دست به خلقت جدیدی در جهانی جدید می‌زند که با انسان‌های موجود و جهان کنونی متفاوت‌ است. .
وای بحال کسی که بمیرد اما گناهانش بعد از مرگش جاری باشد‏.😱😥 ❗️ دنـیـای مجـازی است امـادفتــراعمال همچنـان باز است 📜 دنیــای مجـازی است امـااینجـا هم میتوان گناه کرد😔 تصاویر و فیلم ها و.... به تصاویر و فیلم ها و صداهایی که برای همدیگر میفرستید❗️ و یا در شبکه های مجازی به اشتراک میگذارید و یا تصاویر بر پروفایلتان توجه کنید چه تصویری را در پیج خود به اشتراک گذاشته اید❗️ مبـادا این تصویرها شما را در لیست افرادی که دارند قرار دهند گناه جاریه گناهـی است که حتی با مــرگ فــرد هـم این گناه تمـام نـمیشود❌ و به هر میـزان که باعث گمـراه شدن افراد دیگر شود به کارنــامه اعمـال او ایــن گنــاه اضافه میشود ‼️ گناهی که با اشتـراک گذاری شمـا منتشـر میشود 🎞⭕️ و منتشـر میشود 🎞⭕️ و منتشـر میشود 🎞⭕️ و درصحــرای قیامــت با انبوهــی از گنــاهان مواجــه خواهید شد که حتی فکرش را هم نمیکردید...😱 این ها گناهان من است😳 من که اصلا این اشخاص را نمیشناسم😨 چرا من گناهشان هستم و در آن شریکم😣 شاید بگویید عکس یا کلیپ فلانی که پخش شده است دیگر با احتیاط من و بازنشر نکردن آن که دیگر فرقی نمیکند... امـا این را بدانید❕ که شمــا مسئول گنــاه خود هستید و هرگز در قبــر کس دیگر گذاشته نخواهید شد گنــاه هرکس به گـردن خودش است مطمئن باشیــد شما هم با (حدیث دروغ، تصویر زنان بی حجاب،دعوت به کارهای منکر و..) یا فیلم یا آهنگ در این گنــاه شرکت خواهید کرد 🛑 و چه بسیار کسانی که به وسیله شما با آن گناه آشنا شوند و آن را منتشر کنند با هر نشر ،گناهی به گردن شماست....  احتیــاط کنیم مبادا کارنامه اعمال ما پر شود از گناهان جــــاریه که تا قیامت جریان دارند و حتی پس از مرگ ما هم دفتر ثبت این گناهان بسته نخواهد شد  پـاک کن هرچه که روز حساب برعلیه تو شهادت میدهد حتی لایـک ها و کـامنت های تو اگر خـطا رود برعلیه تو می دهند❗️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
🔴 آیت الله بهجت (ره) : ✍ تعجب است از کسی که برای خوابش که مدت کوتاهی است جای نرم تهیه میکند، اما برای آخرتش قدمی برنمی‌دارد .
جاده بهانه است مقصود چشم توست من راهی توام ای مقصد درست 🩵 ‌ .
می‌گفت وقتی یکیوو دوسش داری میتونی صداشو موقع خوندن پیامش تو ذهنت بشنوی ، همینقدر قشنگ.....
تو مرا آزردی… که خودم کوچ کنم از شهرت، تو خیالت راحت! میروم از قلبت، میشوم دورترین خاطره در شبهایت تو به من میخندی! و به خود میگویی: باز می آید و میسوزد از این عشق ولی بر نمی گردم، نه! میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد… عشق زیباست و حرمت دارد 🩵 ‌ .
🔹توجیه غلط درانجام برخی گناهان!🔹 1-⛔رشوه! شیرین است! 2_⛔موسیقی! برای آرامش اعصاب 3_⛔به نامحرم نظرکردن! بابا یک نظر حلال است! 4_⛔غیبت! برو ! پیش رویش هم میگم! 5_⛔بخیلی! اگرالله میخواست بهش میداد! 6_⛔دروغ! مصلحتی است! 7_⛔رباخواری! برو همه میخورند! 8_⛔برنامه های مبتذل! آدم یه چیزی یادمیگیره! 9_⛔تهمت! تنها من نمیگم همه میگویند! 10_⛔ مال حرام! پیش 3 میلیارد دلار چیزی نیست! 11_⛔مجلس حرام! یک شب هزارشب نمیشه! 12_⛔بی حجابی! دل باید پاک باشه! 13_⛔بی نمازی? فلانی که نماز میخونه هزارجورفساد میکند! 14_⛔ابرو چیدن! به اجازه شوهر حلال است! و نظافته! 15_⛔دست دادن با نامحرم! دردل چیزی ندارد! 16_⛔حج نکردن! حجو نمیتونم نگه دارم! 17_⛔عدم تلاوت قران! هرسال ماه رمضان ختم میکنم خب 18_⛔نخواندن نماز درجماعت! وقت ندارم خدا درخانه هم هست! 19-⛔عدم توجه به تربیت اطفال!کوچیکه نمیدونه! 20-⛔استهزا وتمسخردیگران! خنده نمک زندگیست! 21-⛔عدم مسولیت دربرابر فسادها! من تنهایی چیکارمیتونم بکنم?! 22-⛔عیاشی! زندگی دو روزه! 23-⛔آرایش دربیرون ازخانه! بی سلیقگی خوب نیست دوروزجوانیه! و نظافت لازمه! 24 ⛔نگرفتن روزه! (معده درد دارم دکتر منع کرده) به استثنای مریضای واقعی.....❌❌❌ روز قیامت کدام دلیل را دارید؟!؟!؟❌❌❌ .
مثل پیرزنا زیر گلوت گره نزنی پاشی بری 😒😒 طوری روسری سرت کن که همه محو تماشات بشن و به به و چه چه کنن🤩🤩 بیا اینجا انواع مدل بستن و گذاشته 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1021313038C8cfe29c782 https://eitaa.com/joinchat/1021313038C8cfe29c782 کانالش واسه شما حرف نداره 😉
* جنجالی‌پدربه‌عروسش👰🏻📵 پدری قبل از ازدواج پسرش به او یک نامه داد و گفت شب عروسی این رو به خانومت بده و خودت هیچوقت اینو نخون! پدر مُرد؛ پسر از یک دختر ثروتمند خواستگاری کرد و شب عروسی طبق وصیت پدر نامه رو به عروس داد و وقتی که اونو خواند یک کشیده به پسره زد و گفت الان منو طلاق بده! از یک دختر فقیر خواستگاری کرد و نامه را به او داد او هم کشیده زد و طلاق خواست! از فامیل و دوست و آشنا خواستگاری کرد و هر بار این بلا به سرش اومد در نهایت خواست نامه را بخواند آن را باز و شروع کرد به خوندن ناگهان دید نوشته...😱🔥👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/4257480971C46284267ec 🔴 ادامه نامه رو بخون👆😳😳
یه عالمه روزای قشنگ هست ،که هنوز ندیدیشون! یه عالمه حس قشنگ که تجربه نکردی! غصه ی هیچی و نخور بزار حال دلت خوب باشه رفیق❤️ 🩵 ‌ .
چه خوش است راز گفتن به حریف نکته‌سنجی که سخن نگفته باشی به سخن رسیده باشد •بیدل_دهلوی .
🔵 ضیافت هایی در بهشت ✍ استاد عالی: شهید دستغیب در کتاب «سرای دیگر»، روایتی نقل کرده که در بهشت برای مؤمنین میهمانی های عجیبی است. بعضی به میهمانی انبیای الهی و از جمله به میهمانی رسول خدا (ص) می روند. و بالاتر آنکه ضیافت های خاصی نزد خود خداوند است که تجلیات الهی آنها را مست می کند. البته این به درجات شیعیان بستگی دارد که بعضی در برخی ایام، و برخی دیگر دائم در محضر امیر المؤمنين عليه السلام و اهل بیت ‌(ع) هستند. 📚 کتاب بهشت و جهنم، استاد عالی .
🔴 مادر شیطان‌ها را دیدم! ✍ در انوار جزائری است که در سال قحطی، در مسجدی واعظی روی منبر بود و می‌گفت: کسی که بخواهد صدقه بدهد هفتاد شیطان به دستش می چسبند و نمی گذارند، صدقه بدهد. مؤمنی پای منبر این سخنان را شنید تعجّب کنان به رفقایش گفت: صدقه دادن که این چیزها را ندارد، اینک من مقداری گندم در خانه دارم، می روم و برای فقرا به مسجد خواهم آورد و از جایش حرکت کرد. وقتی که به خانه رسید و زنش از قصدش آگاه شد. شروع به سرزنش او کرد که در این سال قحطی رعایت زن و بچّه و خودت را نمی کنی؟ شاید قحطی طولانی شد، آن وقت ما از گرسنگی بمیریم و… خلاصه به قدری او را وسوسه کرد که آن مرد مؤمن دست خالی به مسجد نزد رفقا برگشت. از او پرسیدند چه شد؟ هفتاد شیطانی که به دستت چسبیدند، را دیدی؟ پاسخ داد: من شیطان ها را ندیدم لکن مادرشیطان را دیدم که نگذاشت. انسان می خواهد در برابر شیاطین مقاومت کند اما شیطان به زبان زن یا رفیق و… مصلحت بینی می کند و نمی گذارد. 📚 اخلاص و انفاق شهید دستغیب ص۱۵۵ ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌ .
🕯 🔮 بگو هستی تا بگم از چه راهی میتونی به عالی برسی ؟ فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند 👆 برا منو دقیقا درست گفت 😐✌️ ‌ ‌
‌ ✨🌹 امام سجاد (علیه السلام) : ‌ سه حالت و خصلت در هر يك از مؤمنين باشد در پناه خداوند خواهد بود و روز قيامت در سايه رحمت عرش الهى مى باشد و از سختى ها و شدايد صحراى محشر در امان است : 🍃 اوّل آن كه در كارگشائى و كمك به نيازمندان و درخواست كنندگان دريغ ننمايد. 🍂 دوّم آن كه قبل از هر نوع حركتى بينديشد كه كارى را كه مى خواهد انجام دهد يا هر سخنى را كه مى خواهد بگويد آيا رضايت و خوشنودى خداوند در آن است يا مورد غضب و سخط او مى‌باشد. 🍃 سوّم قبل از عيب جوئى و بازگوئى عيب ديگران ، سعى كند عيب‌هاى خود را برطرف نمايد. 📘 بحارالانوار، ج۷۵، ص۱۴۱ .
🌟🌈امام علی عليه السلام: ☝️« بدانيد كه اين پوست نازك تحمل آتش 🔥 را ندارد، پس به خودتان رحم كنيد، شما در ‏های_دنيا🌎 آزمايش كرده‌ايد كه وقتی خاری به بدن يكی از شما می‏رود و يا به زمين می‏خورد و خونی می‏شود و يا شنهای داغ 🔥 پايش را می‏سوزاند چگونه بيتابی می‏كند؟! پس، چگونه خواهد بود اگر ميان دو لايه از آتش 🔥 قرار گيرد و هم بسترش سنگ و همدمش 🛑«ای 🔥 با این حال در چه خواهی کرد با این همه گمراهی ها⁉️ جواب گمراه شده ہارا چہ مے دہی⁉️ ⭕️شیطان:در ☄ وقتی تمام کارها حسابرسی شود-واهل 🍃 و دوزخ مشخص شوند ودر حالی که ها🔥را به سوی اتش می برند،از روی ⭕️ به انها-خواهم گفت،-ای بدبخت ها-خداوند شمارا به حق وراستی وعده داد-اما وعده او را نپذیرفتند-و من به خلاف حقیقت به شما -وعده دروغ-دادم.شما امروز مبدا مرا ملامت کنید بلکه خودرا ملامت کنید که امروز نه شما فریاد رس من هستید و نه من فریاد رس شما.من به اعتقادات شما از قبل هم معتقد نبودم.⭕️❌ آنها سعی خواهند کردکه خود را برگردن من بگذارند تا بلکه از اتش خلاص شوند اما در قیامت به انها خواهم گفت که (من بر شما سلطه و حکومتی نداشتم که شمارا مجبور کرده باشم بلکه فقط شمارا دعوت کردم وشما هم ان را پذیرفتید)🍃 من در همینجا هم اعلام میکنم که روز قیامت(بنده از همه کسانی که امروز پیرو من و یارانم شده‌اند،بیزاری خواهم جست) هر چند امروز با انها طرح و رفاقت ریخته ام اما در ☄ ،کارها رفاقت بردار نیست و من خودم را کنار می کشم.»⭕️🔥
💎⃟❄️ •میگن روز قیامت بعضی از مردم از خدا می‌خوان اونا رو به دنیا برگردونه تا اعمال بهتری انجام بدن" اما جواب اینه که تو هرروز صبح به زندگی برگردونده میشدی، چه کردی؟! •فرصت‌ها رو نسوزونیم... زندگی دکمه بازگشت نداره، انسان باشیم و با انسانیت زندگی کنیم... •اتفاقات اخیر باعث میشه بیشتر این دعا رو زمزمه کنیم: 🌸"اللهم اجعل عاقبة امورنا خيرا" خدایا مارو عاقبت بخیر بگردان🌸 آمیـــ🌺ــــن اللّهُم عَجِّل‌لِوَلیِّڪَ الفَرج❤️🌱 💎|↫ «" 🧡 حُبُّ الحسـن هُویَّتُنا... 💚"» .
༺◍⃟🥀჻ᭂ࿐❁❥༅••┅┄ 🔴بی‌خبری‌ازعظمت‌وفضیلت خواندن ✍🏻[ ای طالب اُنس با حضرت دوست ]از جمله نوافلی که خیلی بر انجام آن شده ،  است و تو از عظمت این نماز بی خبری... 🍃که آن است در مقابل ظلمت ، و است از وحشت ، و است از کثرت .. ✍🏻و از امام (ع) رسیده که 🍃«  ، موجب رضایت پروردگار و ملائکه و سنت انبیاء و نور معرفت و اصل ایمان و راحتی بدن و کراهت و ناخشنودی و سلاح بر دشمنان... 🍃موجب اجابت و قبولی اعمال و  در رزق و شفیع بین انسان و مَلکُ الموت و چراغ انسان و فرش پهلوی او در قبر و جواب منکر و و در قبر مونس و زائر انسان تا روز است . 🍃و چون روز شود ، سایه ای بر بالای سر او و تاجی بر سر او و بر بدن او و است که پیشاپیش او در حرکت بوده و پوششی بین او و آتش ، 🍃و حجّتی بین او و متعال و مایه سنگینی میزان و جواز و گذرنامه عبور او از و کلید می باشد. » .