eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
- تو از اتفاقاے خوب آیندہ خبر ندارے پس هیچوقت ناامید نشو .
😳تا حالا دیدید؟ بعضیا چون یه کم برای امام حسین علیهم السلام عزاداری میکنن، ویانذری میدهند،ویادرعزای امام خدمتی میکننددیگه از و حساب و کتابِ نمیترسن، و میگن:↶ 😇با عشق به امام حسین علیهم السلام میپریم تو . میگن،امام حسین علیه السلام ماراشفاعت میکند،😌😳😳 ❌اشتباه نکنید❌ ⚠️به هیچ وجه اولیاى الهى، چراغ سبز براى انجام نیست🔔 🏴اگر هیأت بری، گریه کنی و سینه بزنی😩 ولی از خدا نترسی↶ ❌حقُّ وحقوق کسی را ضایع کنی ❌جلوی زبونت رو نگیری، ❌هر وقت دلت خواست بگی، ❌پولت رو تو راهِ خرج کنی، ❌نگاهت به باشه، ❌سر پدر و مادرت داد بزنی، اونا ازت ناراضی باشن و ...و... ✅ بدانکه ☝️روز در امان نیستی و باید تاوان کارهایی رو که کردی پس بدی😱 ☝️این حرفِ من نیست، حرفِ خودِ امام حسین علیهم السلام است: 💢لا یأمَن یومَ القیامَةِ إلاّ مَن خافَ الله فِی الدُّنیا ؛ ✨کسی در قیامت در امان نیست، مگر کسی که در دنیا از خدا بترسد.(وهم اینکه حقُّ الناسی درگردنش نباشد.) ✧‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┅┅══┅‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┅‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌✧مرگ، برزخ، قیامت .
شاید قیامت نزدیک باشد💥 .
یه عالمه روزای قشنگ هست ،که هنوز ندیدیشون! یه عالمه حس قشنگ که تجربه نکردی! غصه ی هیچی و نخور بزار حال دلت خوب باشه رفیق❤️ 🩵 ‌ .
به بعضیا باید گفت .... به موقعش جواب .... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷سلام عصرتون 🌾مثل گل زیبـا 🌷الهــــی 🌾قشنگترین لحظہ ها 🌷در انتظارتون باشہ 🌾الهے هرگز لبخند 🌷از رو لباتون نیفتہ 🌾الهے خوشبختی 🌷مثل سایہ همراهتون باشہ 🌾الهے بهترین خبرها 🌷رو در این امروز بشنوید💞‌
✨افسوس که مرگ بےخبر مےآید پیمانه که پرشود عجل مےآید ✨هرنیک وبدی که کرده ای دردنیا برکنج لحد همان عمل مےآید ✨دلا این عالم فانےبه یک ارزن نمےارزد به دنیا آمدن به زحمت رفتن نمےارزد ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌ .
💠 آیا برای توبه دیر نشده؟ پیامبر (ص) می فرمایند: تا زماني که روح در بدن آدمي است هنوز جاي توبه برايش باقي است. 📚 منبع: بحار، ج ٦٣، ص ٢٢٠ .
🌹 پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: ✍ (مومن) به خاطر كسى كه دوستش دارد مرتكب گناه نمى شود. 📚 میزان الحکمه، ج1، ص457 .
💐 امام على عليه السلام: ✍ لا غائبَ أقرَبُ مِن المَوتِ هيچ غايبى نزديكتر از مرگ نيست 📚 ميزان الحكمه جلد11 ص92 .
🌹 پيامبر اكرم صلّى اللّه عليه و آله: ✍ كسى كه در هر جمعه به زيارت قبر پدر ومادرش يا يكى از آنان برود، هم گناهش بخشيده مى شود و هم نزد خداوند فرزند نيكوكار به حساب مى آيد. همچنين مى خوانيم: دعا نزد قبر والدين مستجاب است. 📚 کتاب معاد، محسن قرائتی .
🔴 هدایا و خیرات برای اموات‌ ✍ متأسفانه بسیاری از اوقات می‌بینم که پس از مرگِ کسی، خویشان و فرزندان تا مدت ها آن چنان مشغول برگزاری مجالس و پذیرایی از میهمانان و رفت و آمدها می شوند و توجه ندارند که هر لحظه برای او در عالم قبر مثل سالی و قرنی، چقدر سخت می گذرد. پیامبر خدا (ص) فرمود:« میت در قبر مثل شخص در حال غرق شدن است.» هر لحظه منتظر کمک است و فریادهایی دارد که ما گوش شنوا نداریم. توصیف این لحظه ها را از زبان پیامبر گرامی اسلام بشنویم: هر یک از اموات با صدایی محزون در حالی که گریان هستند به خانواده ها و بستگانشان خطاب می کنند: ای اهل من، و ای فرزندان من، و ای پدر من، و ای مادر من، و ای خویشان من، به ما رحم کنید، توجه کنید، خدا به شما رحم کند.» بعد پیامبر (ص) آن چنان گریه کردند که نتوانستند صحبت را ادامه دهند. سپس فرمودند: این‌ها همان برادران دینی شما بودند که بعد از خوشی‌ها و نعمت‌ها الان زیر خاک رفتند و فریادشان بلند است. 📚 کتاب برزخ و نفخه صور 🆔 ‌
🔴 زمان زیارت اهل قبور ✍ استاد عالی: از نظر زمان همه وقت ها خوب است البته شب ها ظاهرا مکروه است. منتهی بهترین وقت عصر پنجشنبه تا ظهر جمعه، به خصوص بین الطلوعین جمعه است که در این وقت به اموات مؤمنین اجازه سر زدن به عالم دنیا داده می شود. 📚 کتاب قیامت و حشر .
🌷 رسول خدا صلي الله عليه و آله: ✍ مَن عالَ يَتيما حَتّى يَسْتَغْنىَ عَنْهُ أَوْجَبَ اللّه ُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ بِذلِكَ الْجَنَّةَ كَماأَوْجَبَ اللّه ُ لآِكِلِ مالِ الْيَتيمِ النّارَ؛ هر كس يتيمى را سرپرستى كند تا آن كه بى نياز گردد، خداوند به سبب اين كاربهشت را بر او واجب سازد، همچنان كه آتش دوزخ را بر خورنده مال يتيم واجب‌ساخته است. 📚 کتاب ۱۷۳۳۰ حديث از چهارده معصوم عليهم السلام 🆔 ‌
🔴 ✍ قسمتی از کتاب سه دقیقه در قیامت: (مامور الهی) گفت: در زمان غیبت امام عصر (عج) زعامت و رهبری شیعه با ولی فقیه است. پرچم اسلام به دست اوست. همان لحظه تصویری از ایشان را دیدم. عجیب اینکه افراد بسیاری که آنها را می شناختم در اطراف رهبر بودند و تلاش می کردند تا به ایشان صدمه بزنند اما نمی توانستند! من اتفاقات زیادی را در همان لحظات دیدم و متوجه آنها شدم. اتفاقاتی که هنوز در دنیا رخ نداده بود! خیلی ها را دیدم که به شدت گرفتار هستند. حق الناس میلیون‌ها انسان به گردن داشتند و از همه کمک می خواستند اما هیچ کس به آنها توجه نمی کرد. مسئولینی که روزگاری برای خودشان، کسی بودند و با خدم و حشم فراوان مشغول گذران زندگی بودند، حالا غرق در گرفتاری بودند و به همه التماس می کردند. 📚 منبع: کتاب سه دقیقه در قیامت 🆔 .
🔴 ✍ بداخلاقی و خشونت (خصوصا در خانواده) : در این رابطه داستان عجیب و بسيار قابل توجهی در رابطه با سعدمعاذ که از اصحاب بزرگ رسول اکرم صلی الله علیه و آله بود در روایات وارد شده است. که سعد وقتی از دنیا رفت پیامبر (ص) با پای برهنه در تشییع او شرکت کرد و وقتی کار دفن به پایان رسید مادر سعد کنار قبر آمد و گفت : ای سعد، بهشت بر تو گوارا باد! سپس پیامبر فرمود : همین حالا سعد را فشار قبر گرفت! وقتی دلیلش را پرسیدند پیامبر (ص) اینگونه فرمود : سعد در خانواده با آن‌ها تند و خشن بود و اخلاق خوبی نداشت. 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر 🆔 ‌
🌺 امام باقر علیه السلام: ✍ الْجَنَّةُ مَحْفُوفَةٌ بِالْمَکارِهِ وَالصَّبْرِ، فَمَنْ صَبَرَ عَلی الْمَکارِهِ فِی الدُّنْیا دَخَلَ الْجَنَّةَ. وَجَهَنَّمُ مَحْفُوفَةٌ بِاللَّذّاتِ وَالشَّهَواتِ، فَمَنْ أَعْطی نَفْسَهُ لَذَّتَها وَشَهْوَتَها دَخَلَ النّارَ. گرداگرد ناملایمات است و بردباری می‌طلبد. پس هر کس بر سختی‌ها صبر کند به بهشت برود. و دوزخ در درون لذّت‌ها و خواهش‌های نفس قراردارد پس هر که لذّت و خواهش نفس را برآورده کند به دوزخ رود. 📚 منبع: کتاب چهل حدیث بهشت و جهنم .
💠 توبه و پوشش گناهان ✍ توبه اگر صادقانه و حقیقی باشد و شخص واقعا از عمل خطا و گناهی که کرده نادم باشد و بدش بیاید و تا جایی که می شود در صدد جبران بر آید، خداوند آن عمل زشت و آلوده را از نامه عمل او حذف می کند؛ چون «ما حِى السَّيِّئات» است و با توبه سیئات و زشتی های نامه عمل را محو می کند. امام صادق علیه السلام در روایتی فرمودند: هنگامی که بنده توبه نصوح کند خداوند او را دوست دارد و گناهش را در دنیا و آخرت می پوشاند. راوی می پرسد: چگونه می پوشاند؟حضرت می فرماید: خداوند کاری می کند که دو ملک گناهانی را که نوشته اند فراموش کنند و به جوارح او وحی می کند که گناهانش را بر او بپوشانید. و به زمین وحی می کند که آنچه گناه کرده، بر او بپوشاند. بنابراین، خداوند را ملاقات می کند، در حالی که کسی نیست عليه او به گناه شهادت بدهد. 📚 منبع: کتاب قیامت و حشر 🆔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارام جانم 🤍 سنگ صبورم ❤️ مرحم دردم🤍 مالک قلبم ❤️ دوستت دارم🤍 .
When things don't go the way you wanted them to, just wait. There's always light after a stormy night. وقتی اوضاع اونجوری که می‌خواستی پیش نمی‌ره، فقط صبر کن. همیشه بعداز یه شب طوفانی نور تو راهه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شیطان هرکسی را از یک راه گول می زنه سخنران شهید کافی .