eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.4هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ ✍پیامبر اکرم (ص) فرمودند : هرکس دوست دارد تا سوار بر کشتی نجات شده و به ریسمان محکم تمسک جوید و به ریسمان متین خداوند چنگ زند ، پس باید ولایت علی علیه السلام را پذیرفته و به هادیان از اولادش اقتدا کند. 📚شواهد التنزیل ج۱ ص۱۳۰ ابن عباس نقل می کند که ما نزد پیامبر "صلی الله علیه و آله" بودیم که مردی اعرابی وارد شد و به ایشان عرض کرد : ای رسول خدا! از شما شنیدم که می فرمایی : 《وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّه》ریسمان خدا که باید به آن چنگ زنیم چیست؟ پیامبر اکرم (ص) در این هنگام دستش را بر دست علی "علیه السلام" زد و فرمودند : به این مرد تمسک جویید که او ریسمان محکم خداست. 📚ِینابیع الموده ص۱۱۹ باب۳۹ اَلْحَمدُلِلّه اَلذی جَعَلَنا مِنَ اَلْمُتِمَسِکینَ بِوِلایَهِ مُولانا اَمیرُاَلْموُمِنین عَلی اِبْنِ اَبیطالِب عَلَیهِ اَلْسَلام وَ اَلْاَئِمَهِ اَلْمَعْصوُمینَ عَلَیْهِمُ اَلْسلام شکر خداوندی را که ما را از چنگ زنندگان به ولایت مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام و ائمه معصومین علیهم السلام قرار داد.
آدمای بزرگ همیشه آرزوهای بزرگ دارن آنقدر بزرگ که گاهی نشدنی جلوه میکنه مثل آرزوی داشتن یه دنیایی که عین بهشت باشه پر از عشق پر از محبت پر از زیبایی پر از بی نیازی پر از نعمت برای همه پر از دوستی و صلح و صفا پر از صداقت و پاکی و امنیت پر از دانایی و عقل پر از آزادی و پر از حقیقت پر از سلامتی و تن درستی بیایم امشب مثل بهترینای عالم مثل آدمای بزرگ بزرگترین آرزوها رو داشته باشیم! آرزوی اومدن روزهایی که همه‌ی آرزوها توش برآورده میشه ... آرزوی اومدن کسی که همه‌ی آرزوها رو برآورده میکنه ... 🌙شب ليلة الرغائب ❤️ تـو زیباترین آرزوی منی .
خدایا! امشب همان هایی که می دانم و می دانی را به من عطا کن! همان ها که کنج دلم جای خوش کرده و هیچ کسی جز تو نمی داند و نمی داند! لیله الرغائب است دیگر! ↬ .
خوشبخت‌ ترین آدم‌ها کسانی هستند که به خوشبختی دیگران حسادت نمی‌کنند و زندگی خودشان را با هیچکس مقایسه نمی‌کنند و همیشه و همه جا عشق و دوستی می ورزند! ‌‌ ‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
خوش به حالتون اگه همچین کسی رو کنارتون دارین؛ تو اما هیچوقت فراموش نکن، روزی که افتاده باشی از زمین بلندت می‌کنم اگر هم نتوانم کنارت دراز .
خدا جای شب و روز رو هی عوض می‌کنه که بهت بگه هیچ حالی دائمی نیست... تون آروم🌙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام صبح زمستانی شما بخیر قلبتون مملو ازعشق زندگیتون سرشار ازنیکی الهی! ساحل زندگیتون همیشه آرام دلتون مثل دریا وسیع وبخشنده وقلبتون مثل آسمان آبی پهناور ومهربان
🌙اعمال شب لیله الرغائب 🔸اولین پنجشنبه ماه رجب به لیله الرغائب معروف است و در مفاتیح آمده که روزه گرفتن در این روز مستحب است. 🔹 از دیگر اعمال این شب، نماز لیله الرغایب است که در روایات به آن تاکید شده است. 👈این نماز ، دوازده رکعت است که مابین نماز مغرب و عشا اقامه شده و هر دو رکعت به یک سلام ختم می‌شود. در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، 3 مرتبه سوره قدر، 12 مرتبه سوره توحید خوانده شود. 🔹بعد از اتمام دوازده رکعت، 70 بار ذکر «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» را گفته و سپس در سجده 70 بار ذکر «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» گفته شود. 🔸پس از سر برداشتن از سجده، 70 بار ذکر «رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ» گفته شود و دوباره به سجده رفته و 70 مرتبه ذکر «سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» گفته شود. در نهایت حاجات خود را از خدا .
🔴همیشه دعا‌ کنید،نگویید خداوند متعال اگر بخواهد میدهد نخواهد نمیدهد ✍آیت الله ضیاءآبادی(ره): همیشه دعا کنید، نگویید خدای سبحان قضا و قدرش را مشخص کرده است اگر بخواهد می دهد و نخواهد نمیدهد! نه اینجور نیست گاهی خدای مهربان مقدر داشته،اما گفته اگر دعا کردی اگر خواستی من هم می دهم اما اگر لب بستی نمی دهم!* خدای بزرگ را بخوان نگو کار گذشته است،اینجور نیست! خدا وند متعال درجاتی برای اشخاص مقدر کرده است و آن هم به شرط خواستن است،اگر میخواهی می دهم و نمی خواهی نمی دهم پس باید دعا کرد بنده ای که دهان خود را بسته و گدایی نمیکند خدای سبحان به او چیزی نمی دهد باید خدا خدا کنید،خدای قادر و توانا را صدا کنید خداوند عزیز هم دوست دارد بنده اش بگوید یا الله... پس دعا کنید و خداوند نازنین هم اجابت می کند گدایی خداوند متعال عزت است اصلا این گدایی فن خاصی دارد یک آدابی دارد دل سوخته چشم گریان و مضطر میخواهد و این ها شرط دارد باید غذایت و کارت پاک باشد تا دعایت استجاب شود بعدش هم باید امر به معروف و نهی از منکر نمود باید این دو رکن اساسی نیز در زندگیتان باشد تا دعاها
✅داستان زیبای تاثیر مال حرام بر زندگی ✍️جوانی خام در کسب و کار خود مراقب حرام نبود و پدر هر چه نصیحت‌اش می‌کرد در پاسخ می‌گفت: در اول زندگی سرمایه لازم است. قسم می‌خورم در آینده مال حرام را از زندگی خود بیرون کنم. روزی پدر، پسر را نزد خود خواند و ماسه و سیمانی را بر هم زد و گفت: می‌خواهم قدری آب بر این بیفزایم، عیبی نیست؟ پسر گفت: نه! پدر آب ریخت و بتونی درست کرد و آن را پشت در خانه فرزندش ریخت. پسر گفت: چه می‌کنی؟! پدر گفت: سیمان و ماسه است. پسر گفت: با آب آن را مخلوط نموده‌ای و اکنون بتون ساخته‌ای. پدر گفت: آب را نباید جدی بگیری چون دو روز بعد از آن جدا خواهد شد و همان ماسه و سیمان خواهد ماند. پسر گفت: هرگز چنین نخواهد شد، وقتی آب را با سیمان و ماسه مخلوط کنی آب آن جدا می‌شود و ماسه و سیمانی نمی‌ماند بلکه بتونی سخت بر جای می‌نهد که درب خانه مرا نمی‌شود دیگر گشود. پدر گفت: آفرین! پس اکنون به حرف من رسیدی که اگر مال حرام در زندگی خود وارد کنی حتی اگر بعد بتوانی آن را جدا کنی و به صاحبانش برگردانی باز قادر به از بین بردن اثر مخرب آن در فرزندان و زندگی خود نخواهی بود. .
🔅 ✍️ شاید روزگار بهت فرصت جبران نده 🔹پسر جوانی آن‌قدر عاشق دختر بود که گفت: تو نگران چی هستی؟ 🔸دختر جوان هم حرفش را زد: همون‌طور که خودت می‌دونی، مادرت پیره و جز تو فرزندی نداره. باید شرط ضمن عقد بذاریم که اگر زمین‌گیر شد، اونو به خونه ما نیاری و ببری‌اش خانه سالمندان. 🔹پسر جوان آهی کشید و شرط دختر را پذیرفت. 🔸هنوز ۶ ماه از ازدواجشان نگذشته بود که زن جوان در یک تصادف اتومبیل قطع‌نخاع و ویلچرنشین شد. 🔹پسر جوان رو به مادرش گفت: بهتر نیست ببریمش آسایشگاه؟ 🔸مادر پیرش با عصبانیت گفت: مگه من مُردم که ببری‌اش آسایشگاه؟ خودم تا موقعی که زمین‌گیر نشدم ازش مراقبت می‌کنم. 🔹پسر جوان اشک ریخت و به زنش نگاه کرد. 🔸زن جوان انگار با نگاهش به او می‌گفت: شرط ضمن عقد رو باطل کن! .
⛔️نمک نشناس نباشید ✍کار برخی ها نمکدان شکستن شده است، سبک معیشتی و رفتاری که بسیاری از ما در زندگی مان بدان دچار هستیم اما تا به حال چهره زشت خود را در آن هنگام ندیده ایم 🌹امام علی علیه السلام می فرمایند: خالِطوا النّاسَ مخالَطَـةً إن مِتُّم مَعَها بَکوُا وَ إن عِشتُم حَذُّوا إلَیکُم. با مردم چنان رفتار کنید که اگر با آن رفتار بمیرید بر شما بگریند و اگر زنده باشید مشتاق شما باشند. اشخاصی را می شناسیم که تا زنده اند مردم با عشق و علاقه آن ها را دوست می دارند و در مرگشان متأثر و سوگوار می شوند. می دانید این ها چه کرده اند که محبوب واقع شده اند؟ این اشخاص روش صحیحی را برای معاشرت با مردم و اطرافیانشان انتخاب کرده اند این ها افرادی قدرشناس و حق شناس و آگاه به مسائل زندگی خود و اطرافیان شان هستند آنان سعی و کوشش می کنند آنچانکه شایسته است حقوق دیگران را رعایت کنند ودل ها را با توجه به میزانهای الهی از خود راضی و شاد کنند شما هم اگر می خواهید محبوب دل ها و قلب ها گردید و مردم به شما علاقمند گردند به سفارش امام علی علیه السلام عمل کنید و در هنگام ارتباط با مردم رویه ای عاقلانه در پیش گیرید و قدر محبت ها و جایگاه های آن ها را بدانید و به آن ها بها دهید؛ بهای خدمات مردم بر شما قدرشناسی و ارج گذاری به خدمات آنان است. 📚الهام از گفتار علی علیه السلام، سید محمد تقی حکیم .
🔴کسانی که برای لحظه لحظه عمرشان ارزش قائل‌اند این حدیث را از دست ندهند که مبادا خدایی ناکرده حسرت گریبان‌گیر آنان شود 🔹 عَنْ عَلِیِّ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِیهِ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَی الصَّادِقِ علیه السلام فِی رَجَبٍ وَ قَدْ بَقِیَتْ مِنْهُ أَیَّامٌ؟ 🔸 فَقَالَ لِی لَقَدْ فَاتَكَ مِنَ الثَّوَابِ مَا لَمْ یَعْلَمْ مَبْلَغَهُ إِلَّا اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ إِنَّ هَذَا شَهْرٌ قَدْ فَضَّلَهُ اللَّهُ وَ عَظَّمَ حُرْمَتَهُ وَ أَوْجَبَ لِلصَّائِمِینَ فِیهِ كَرَامَتَهُ 🔹 قَالَ فَقُلْتُ لَهُ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ صلی اللّٰه علیه و آله فَإِنْ صُمْتُ مِمَّا بَقِیَ شَیْئاً هَلْ أَنَالُ فَوْزاً بِبَعْضِ ثَوَابِ الصَّائِمِینَ فِیهِ؟ فَقَالَ یَا سَالِمُ مَنْ صَامَ یَوْماً مِنْ آخِرِ هَذَا الشَّهْرِ كَانَ ذَلِكَ أَمَاناً مِنْ شِدَّةِ سَكَرَاتِ الْمَوْتِ وَ أَمَاناً لَهُ مِنْ هَوْلِ الْمُطَّلَعِ وَ عَذَابِ الْقَبْرِ وَ مَنْ صَامَ یَوْمَیْنِ مِنْ آخِرِ هَذَا الشَّهْرِ كَانَ لَهُ بِذَلِكَ جَوَازاً عَلَی الصِّرَاطِ وَ مَنْ صَامَ ثَلَاثَةَ أَیَّامٍ مِنْ آخِرِ هَذَا الشَّهْرِ أَمِنَ یَوْمَ الْفَزَعِ الْأَكْبَرِ مِنْ أَهْوَالِهِ وَ شَدَائِدِهِ وَ أُعْطِیَ بَرَاءَةً مِنَ النَّارِ. شخصی به نام سالم روایت می‌کند: چند روزی از ماه رجب مانده بود که به محضر امام صادق (ع) رسیدم. حضرت به من نظری افکند و فرمود: ای سالم! آیا در این ماه روزه‌ای گرفتی؟ عرض کردم: به خدا سوگند نه ای پسر رسول خدا. امام صادق (ع) فرمود: ثواب‌هایی را از دست داده ای که مقدار آن را جز خداوند متعال کسی نمی‌تواند اندازه‌گیری کند. این ماه، ماهی است که خود خداوند متعال آن را فضیلت بخشیده و حرمت بسیاری برای آن قائل شده و کرامت خویش را برای روزه داران این ماه واجب نموده است. سالم گوید: عرضه داشتم: ای پسر رسول خدا! اگر در روزهای باقی مانده اندکی روزه بگیرم آیا بعضی از ثواب روزه داران آن را به دست می‌آورم؟ امام صادق (ع) فرمود: ای سالم! کسی که یک روز از آخر این ماه را روزه بگیرد، این روزه او را از سختی‌های جان‌کندن و از هول و هراس مطلع که در مقابل عظمت نامتناهی خدا به او دست می‌دهد و از عذاب قبر در امان می‌دارد. و هر که دو روز از آخر این ماه را روزه بدارد، این روزه، وسیله گذر او از پل صراط می‌شود و کسی که سه روز از آخر این ماه را روزه بگیرد، از هول و هراس و سختی‌های روز قیامت مصون شود و آزادی از عذاب دوزخ به او داده خواهد شد 📚 (بحار الانوار، ج۹۴، ص۳۲) ✍🏻 به نظرم رسید ارسال این حدیث در ابتدای ماه برای کسانی که اهل هستند سزاوارتر است تا مبادا آهی از دل بر آرند و حسرت ایام از دست رفته رجب را بخورند. به خدا قسم دنیا برای کسی نخواهد ماند و با روزه گرفتن چیزی را از دست نخواهیم داد.
🔴مگر می شود این عالم خدایی نداشته باشد ✍پادشاهی بود دهری مذهب. وزیری بسیار عاقل و زیرک داشت.هرچه ادله و براهین برای شاه بر اثبات وجود صانع اقامه می کردند که این آسمان ها و زمین را خدا خلق کرده و ممکن نیست این بناهای به این عظمت بدون صانع و خالق موجود شود و ممکن نیست یک بنایی بدون بنا و استاد و معمار ساخته شود، پادشاه قبول نمی کرد. بنابراین وزیر، بنای یک باغ و درخت ها و عمارتی در بیرون شهر گذارد.بعد از اینکه تمام شد، یک روز پادشاه را به بهانه شکار از آن راه برد.چون چشم پادشاه بر آن عمارت عالی افتاد متعجب شد. از وزیر پرسید این عمارت را که بنا کرده و چه وقت بنا شده است؟ وزیر گفت کسی نساخته، خودش موجود شده است. پادشاه اعتراض شدیدی کرد. گفت این چه حرفی است که می زنی، چگونه می شود بنایی بدون معمار ساخته شود؟ وزیر جواب داد چگونه یک بنایی کوچک بدون معمار غیر معقول است؟ چگونه می شود بنای این آسمان ها و زمین ها و گردش ماه و خورشید و ستاره ها بدون صانع و خالق موجود شده باشد؟ آن وقت پادشاه تصدیق نمود و مسلمان و موحد شد. 📚منبع:داستان هایی از خدا، نوشته احمد میر خلف زاده و قاسم میرخلف زاده، جلد ۱ .
🍀 هر ڪس با ایمان بـہ جهت اصلاح میان زن و شوهر آیات فوق را بر چهار قطعـہ ڪاغذ با نیت خالص و توجـہ بـہ خدا و معنے آن بنویسد و در چهار ڪنج خانـہ دفن ڪند میان ایشان اصلاح شود و بـہ خیر و خوشے زندگے ڪنند . ✨ آیات 9 الے 14 سورہ زخرف ✨ 🌿💙 ولَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ خَلَقَهُنَّ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ مَهْدًا وَجَعَلَ لَكُمْ فِيهَا سُبُلًا لَّعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ وَالَّذِي نَزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً بِقَدَرٍ فَأَنشَرْنَا بِهِ بَلْدَةً مَّيْتًا كَذَلِكَ تُخْرَجُونَ وَالَّذِي خَلَقَ الْأَزْوَاجَ كُلَّهَا وَجَعَلَ لَكُم مِّنَ الْفُلْكِ وَالْأَنْعَامِ مَا تَرْكَبُونَ لِتَسْتَوُوا عَلَى ظُهُورِهِ ثُمَّ تَذْكُرُوا نِعْمَةَ رَبِّكُمْ إِذَا اسْتَوَيْتُمْ عَلَيْهِ وَتَقُولُوا سُبْحانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنقَلِبُونَ 💙🌿 📚 خواص آیات قرآن ڪریم ص 149 .
 ‼ 🔹می گویند: یک وقتی بهلول یک چوب بلندی را روی دوشش انداخته بود، یک سرش را بلند می کرد طرف دیگر روی زمین می ماند، این سر را بلند می کرد آن طرف بر زمین می ماند، گفتند این چیست؟ 🔹گفت: یک سر چوب را دنیا تصور کردم و طرف دیگر را آخرت. دنیا را بلند می کنم آخرتم روی زمین است آخرت را بلند می کنم دنیایم روی زمین است! 🔹اما مسلمان واقعی و اهل معنا و با کمال این است که کمر چوب را روی دوشش بگذارد و بلند کند و مردانه جلو برود! 👤 آيت الله ابطحی رحمة الله علیه ‌
✍امام رضا علیه السلام: هیچ بنده‌ای حقیقت ایمانش را کامل نمی‌کند مگر اینکه در او سه خصلت باشد: دین‌شناسی، تدبر نیکو در زندگی، و شکیبایی در مصیبت‌ها و بلاها. 📚تحف‌العقول، ص۴۴۶ ↬ .
🌸آية الکرسی بخوان زیرا: 🔹️خواندن آن هنگام خروج از منزل، هفتاد هزار فرشته نگهبان شما ميشوند. 🔹هنگام ورود به منزل، قحطی و فقر و بدبختی هرگز به منزلتان نمی آيد. 🔹خواندن بعد از وضو، شخصيت شما را 70درجه بلند مرتبه تر ميسازد. 🔹خواندن قبل از استراحت، فرشته ها تمام شب را محافظتان خواهند بود. خواندن بعد از نماز واجب، فاصله شما تا بهشت فقط مرگ است. 🌸اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ 🔹پخش اين پيام زيبا صدقه جاريه است. التماس دعا .
✍امام جواد عليه السلام فرمود: سه چيز است كه اگر در كسى باشد سبب خوشنودى خداست: ①•☜زياد صدقه دادن ②•☜همنشينى خـــــوب ③•☜وزياد استغفـار ڪردن و سه چيز است كه هركس دارا باشد پشيمان نمى شود : ①•☜مشورت در ڪارها ②•☜پرهيز از عجله و شتاب ③•☜توڪل بر خدا وقتى تصميم به انجام ڪارى گرفت. 📚الفصول المهمه 274/27 .
1- می خواهی با 5 دقیقه تمرین روزانه هر روز جوان و جوان تر شوی؟ 2- مشاهده این کلیپ باعث شده هزاران نفر به راحتی سیگار را ترک کنند 3- چرا چشم چرانی و خودارضایی باعث ایجاد فقر می شود؟ (انرژیکی و غیرمذهبی) 4- کدام سنت الهی باعث افزایش مال و فرزند و باران رحمت بی حسابش می گردد؟!! (روش استفاده ساده و انرژیکی آن) 5- چگونه از فرصت دوش گرفتن در حمام به ایده های ثروت ساز دست یابیم؟ 6- چه چیزی باعث فقر و بیماری و گره های کوری در زندگی ما شده است و هنوز باورش نداریم؟ 7- راهکار تضمینی خداوند برای عبور از مشکلات مالی و ورشکستگی های امروز زندگی مان چیست؟ و 33 ویدیوی دیگر با موضوعات عالی در کانال زیر👇 https://eitaa.com/raaze4fasl/2263
🌼خدا از ما خواسته، قرآن را با تدبرّ و تذکر بخوانیم، "(این قرآن بزرگ) کتابی مبارک و عظیم‌الشّأن است که به تو نازل کردیم تا امت در آیاتش تفکر کنند و صاحبان مقام عقل متذکر (حقایق آن) شوند،" آیه ۲۹ ص بیایید آیه‌ای را بدون تدبر و تذکر، بدون اندیشه و بیداری نخوانیم. بیایید طوری قرآن بخوانیم که قرآن نیز ما را بخواند. بیایید تا نماز مغرب فردا، تنها به یک آیه فکر کنیم و خودمان را در آینه‌ی آن بنگریم .. امام علی (ع‌‌‌‌) فرمودند : آگاه باشید در قرائت (قرآن)، اگر تدبر و اندیشه نباشد، هیچ خیری نیست! و در عبادتی که فهم و تفقه نباشد نیز خیری نیست.... 📚وسایل الشیعه ۴ ، ۸۳۰ .
. 🔴 جواهرات خیره کننده طرح اصل، ولی بدل !! 😳 ⚠️ازم میپرسن تو گرونی چطور اینهمه طلا داری؟😢 ولی هیچکس نمیدونه که معدنش اینجاست همشو از اینجا میخرم😍👇 https://eitaa.com/joinchat/3739222329Cce9361c633 https://eitaa.com/joinchat/3739222329Cce9361c633 ✅ انقدر تنوع دارند که آدم گیج میشه 😝☝️
🔴 دو روز دیگه عید میشه میخوای کلی تیپ بزنی و جذابتر همیشه بشی ولی حیف نیس که نداشته باشی؟ 😢 حتما یه سر به این فروشگاه بزن خانوووومی🥰 ببین چه خبررررررررره ☺️💍👇 https://eitaa.com/joinchat/3739222329Cce9361c633 .
💠هفتصد درودِ خداوند... ✍روزی پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله به امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: «یا علی! می‌خواهی تو را به چیزی مژده بدهم؟» حضرت علی علیه السلام عرضه داشتند: بله، پدر و مادرم به قربانت! شما همیشه مژده دهنده هر چیزی بودید. پیامبر فرمودند: «جبرئیل، نزد من آمد و از امر عجیبی مرا خبر داد. » امیرالمومنین علیه السلام پرسیدند: امر عجیب چه بود یا رسول الله؟ پیامبر فرمودند: «جبرئیل خبر داد که هر کس از دوستان من، بر من توأم با خاندانم صلوات بفرستد، درهای آسمان به روی وی گشوده می‌شود و فرشتگان هفتاد صلوات به او می‌فرستند و اگر گناهکار است گناهانش می‌ریزد همچنان که برگ درختان می‌ریزد و خداوند متعال به او خطاب می‌کند: (لبیک یا عبدی و سعدیک). سپس به فرشتگان می‌فرماید: ملائکان من! شما به او هفتاد صلوات فرستادید، اما من بر او هفتصد صلوات می‌فرستم.» 📚 بحارالانوار، ج ۹۴، ص ۵۶
😂کلیپ طنز عروسها در سال ۱۳۸۵😂 ورود داماد خیلی جالبه😅😅😅 تفاوت نسل ها رو اینجا درک کن👌👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1364656341C65395a2ffd https://eitaa.com/joinchat/1364656341C65395a2ffd 🤣🤣🤣🤣🥲💔💔