هُـــوَالـعِـشـق❥
️فرمان رهبر شهیدمون : زندگی را با قُوَّت ادامه بدهید لاتَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَون
باران
به خاک دلم خورد
بوی تو پخش شد ...
🤍🌱
قلبت برای پژمردگی آفریده نشده است ؛
پس خودت را همواره به شکوفه دادن عادت بده...
تا حدی زندگی در چشمانت حقیر و متعجب شود!
#عطریاس
@baraaaaaan
گلوله!
گل!
نخل، خرمشهر، خرمشهرِ خرم
شهیدم!محمد!برادر!منم
که در شهر خونین قدم میزنم...
#شادی_روح_شهدا_صلوات
#سالگرد_آزادسازی_خرمشهر
@Baraaaaaan
اينك تو آرام و بي دغدغه خفته يي و باد آواز مي خواند
باد انگار كه ستاره ها را جا به جا مي كند
باد دريا را زنده مي كند.درختان را.چمن را.گندم زارها را.
باد وقتي لت در بازي را به لت در بسته مي كوبد پنجره را مي لرزاند،گلداني را مي اندازد،در دهليزي مي پيچد،خبر از حركت در بي زماني مي دهد.
تو بايد باد،برف،باران،آفتاب،درختان،چشمه ها،كوه ها و همه ي بوته هاي خار را دوست داشته باشي تا زندگي را دوست داشته باشي تا عشق را....
@Baraaaaaan
زندگی حتی وقتی انکارش میکنی، حتی وقتی نادیدهاش میگیری، حتی وقتی نمیخواهیاش، از ناامیدیهای تو قویتر است. از هر چیزِ دیگری قویتر است.
• آنا گاوالدا
@Baraaaaaan
هُـــوَالـعِـشـق❥
زندگی حتی وقتی انکارش میکنی، حتی وقتی نادیدهاش میگیری، حتی وقتی نمیخواهیاش، از ناامیدیهای تو ق
همهی رنجها در حرکتاند،
میگذرند و روزی دیگر،
انگار هرگز نبودهاند...
• حاتمه رحیمی
🪴
نیاز داشتم همین حالا کسی به من میگفت: غم به دلت راه نده، خدا کنار توست، نمیبینی؟ نمیبینی اشاره میکند که رها کنی و بسپاری به خودش؟!
نمیبینی دارد آرامت میکند؟ مثل بابایی که بچهاش را؟! که هی دلخوشیهای کوچک میگذارد مقابلت و میخندد و به چشمهات زل زده تا ببیند دوباره میخندی؟!
نیاز دارم خدا بغلم کند و بگوید: آرام بگیر بندهی من!
من خودم همه چیز را درست میکنم، برو آبی به صورتت بزن و نفسی عمیق بکش و مابقی قصه را بسپار به من و غصهی هیچ چیز را نخور.
@baraaaaaan
🤍🌱
آخرِ همهی دویدنها، خستگیها، دلبستنها و شکستها…
آدم میرسد به یک حقیقتِ ساده
اینکه خدا، آخرِ همهچیز است
وقتی همهی درها بسته میشوند
هنوز میشود به او تکیه کرد.
وقتی هیچکس حالِ دلت را نمیفهمد
او هنوز نزدیکترین پناهِ دنیاست
شاید زندگی هزار بار آدم را زمین بزند
اما تا خدا هست
هنوز دلیل برای بلند شدن هست
#معبودمن
@baraaaaaan