eitaa logo
هُـــوَالـعِـشـق❥
399 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
55 ویدیو
0 فایل
اَللّهم ارزُقنی حُبّک و حُبَّ ما تحِبُّه و حُبَّ من یُحبُّک و العَمَل الذی یُبلّغنی الی حُبِّک و اجعَل حُبَّک اَحبَّ الاشیاء اِلیَّ... ادمینِ نظرات⬇️🔻 @Baranebahari61
مشاهده در ایتا
دانلود
🤍🌱 قلبت برای پژمردگی آفریده نشده است ؛ پس خودت را همواره به شکوفه دادن عادت بده... تا حدی زندگی در چشمانت حقیر و متعجب شود! @baraaaaaan
گلوله! گل! نخل، خرمشهر، خرمشهرِ خرم شهیدم!محمد!برادر!منم که در شهر خونین قدم میزنم... @Baraaaaaan
اينك تو آرام و بي دغدغه خفته يي و باد آواز مي خواند باد انگار كه ستاره ها را جا به جا مي كند باد دريا را زنده مي كند.درختان را.چمن را.گندم زارها را. باد وقتي لت در بازي را به لت در بسته مي كوبد پنجره را مي لرزاند،گلداني را مي اندازد،در دهليزي مي پيچد،خبر از حركت در بي زماني مي دهد. تو بايد باد،برف،باران،آفتاب،درختان،چشمه ها،كوه ها و همه ي بوته هاي خار را دوست داشته باشي تا زندگي را دوست داشته باشي تا عشق را.... @Baraaaaaan
و هر کسی به اندازه‌ی دلتنگ تو شدنش درگیرِ شب است ... @Baraaaaaan
شبِ عید قربان من به قربانِ روی ماهتون آقای اباصالح(: عیدتون مبارک❤️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگی حتی وقتی انکارش می‌کنی، حتی وقتی نادیده‌اش می‌گیری، حتی وقتی نمی‌خواهی‌اش، از ناامیدی‌های تو قوی‌تر است. از هر چیزِ دیگری قوی‌تر است. • آنا گاوالدا @Baraaaaaan
هُـــوَالـعِـشـق❥
زندگی حتی وقتی انکارش می‌کنی، حتی وقتی نادیده‌اش می‌گیری، حتی وقتی نمی‌خواهی‌اش، از ناامیدی‌های تو ق
همه‌ی رنج‌ها در حرکت‌اند، می‌‌گذرند و روزی دیگر، انگار هرگز نبوده‌اند... • حاتمه رحیمی
زندگی_بخیر_بنده_خوب_خدا(:
🪴 نیاز داشتم همین حالا کسی به من می‌گفت: غم به دلت راه نده، خدا کنار توست، نمی‌بینی؟ نمی‌بینی اشاره می‌کند که رها کنی و بسپاری به خودش؟! نمی‌بینی دارد آرامت می‌کند؟ مثل بابایی که بچه‌اش را؟! که هی دلخوشی‌های کوچک می‌گذارد مقابلت و می‌خندد و به چشم‌هات زل زده تا ببیند دوباره می‌خندی؟! نیاز دارم خدا بغلم کند و بگوید: آرام بگیر بنده‌ی من! من خودم همه چیز را درست می‌کنم، برو آبی به صورتت بزن و نفسی عمیق بکش و مابقی قصه را بسپار به من و غصه‌ی هیچ چیز را نخور. @baraaaaaan
🤍🌱 آخرِ همه‌ی دویدن‌ها، خستگی‌ها، دل‌بستن‌ها و شکست‌ها… آدم می‌رسد به یک حقیقتِ ساده اینکه خدا، آخرِ همه‌چیز است وقتی همه‌ی درها بسته می‌شوند هنوز می‌شود به او تکیه کرد. وقتی هیچ‌کس حالِ دلت را نمی‌فهمد او هنوز نزدیک‌ترین پناهِ دنیاست شاید زندگی هزار بار آدم را زمین بزند اما تا خدا هست هنوز دلیل برای بلند شدن هست @baraaaaaan