eitaa logo
گزیده دینی روشنگری
784 دنبال‌کننده
12.4هزار عکس
4.4هزار ویدیو
2هزار فایل
بسم الله الرحمن الرحیم برگزیده ای از بهترین های دینی روشنگری در قالب متن صوت تصویر ویدئو این کانال جایگزین کانال های تلگرامی خدایا دوستت دارم با بصیرت در مسیر بندگی سربازان رهبری میباشد ادمین: @yamahdi_ab
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓آیا رویکردهای بایدن و ترامپ در مقابل ایران تفاوتی دارند؟
🌹 ‌شهـید حمید سیاهکالی مرادی: خدا نکند که حرف زدن و نگاه کردن به نامحـرم برایتان عــادی شود. پناه می برم به خدا از روزی ڪـہ گنـــاه، فـــرهنــگ و عــادت مردم شود.
5_6267132822813671512.mp3
2.55M
✅ بیایید از امروز درگیر امام زمان بشیم مطمئن باشید این خاندان بدهکار کسی نمیمونند.
KayhanNews759797104121495655136408.pdf
10.44M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروزشنبه ۱۷ آبان ۹۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌹 امیرالمؤمنین عليه السلام: اندكى هوای نفس، عقل را تباه سازد. 📗 غررالحكم حدیث ۱۰‌۹۸۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹توبه‌های ما اکثرا اشتباه است. ☑️ توبه با نگرش صحیح را در این ویدئو ببینید. صحبت های بسیار مهم استاد پناهیان.
🌼 آیت الله بهجت: استاد ما، مرحوم آقا سید علی قاضی رحمه‌الله می‌فرمود : برای حاجتی، چهل سال بعد از نماز دعا می‌کردم؛ بعد معلوم شد که مصلحت نبوده است. (در محضر بهجت، ج۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ استاد رائفی پور 📝 « شبهه سن جناب عائشه، هنگام ازدواج با پیامبر (ص) » ✅ طبق روایات معتبر و متواتر ، سن عائشه هنگام ازدواج با پیامبر(ص) ۲۱ سال بوده است.
✅ اهميت ازدواج از نگاه اسلام 👤 استاد قرائتی: 🔸 در روايات می‏خوانيم: ازدواج سبب حفظ نيمى از دين است. دو ركعت نماز كسى‏ كه همسر دارد از هفتاد ركعت نماز افراد غير متأهّل بهتر است. خواب افراد متأهّل از روزه بيداران غير متأهّل بهتر است. (ميزان الحكمه‏) 🔸آرى بر خلاف كسانی كه ازدواج را عامل فقر می‌پندارند، رسول‏ خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: ازدواج روزى را بيشتر مى‏ كند. همچنين فرمودند: كسى‏ كه از ترس تنگدستى ازدواج را ترك كند، از ما نيست و به خدا سوء ظن برده است. (ميزان الحكمه‏) 🔸در روايات میخوانيم: كسى كه براى ازدواجِ برادران دينى خود اقدامى كند، در روز قيامت مورد لطف خاص خداوند قرار میگيرد. (كافى ج۵ ص۳۳۱) 🔸قرآن نسبت به تشكيل خانواده و اقدام براى ازدواج، دستور أكيد داده و سفارش كرده كه از فقر نترسيد، اگر تنگ دست باشند، خداوند از فضل و كرم خود، شما را بی نياز خواهد كرد. (سوره نور آیه۳۲) ازدواج وسيله‏‌ى آرامش است. (روم، ۲۱) 📗 چهار صد نكته از تفسير نور، ص۱۶۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷سامانه همسان گزینی و وساطت ازدواج آدم و حوا به روش اصیل و سنتی با تلاش جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در جهت ترویج امر واسطه گری و همچنین گسترش ازدواج صحیح اسلامی و شکل گیری خانواده 🔸این سامانه معتبرترین و هوشمندترین سامانه وساطت ازدواج در کشور است که جمعیت امام رضایی‌ها(حاج‌حسین‌یکتا) و بنیاد ملی خانواده و آستان قدس رضوی از حامیان این سامانه هستند. 🔸این برنامه را میتوانید با جستجوی عبارت "سامانه آدم و حوا" از گوگل پلی ، بازار و سایت رسمی آن دانلود نمایید. 🔸جهت تسهیل در امر ازدواج و رسیدن به ثواب وساطت در امر ازدواج که طبق روایت معادل اجر هزار شهید است، حتما این برنامه را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید و در کانال ها و گروه‌های خود منتشر کنید.
adamvahavva.apk
8.83M
دانلود آخرین نسحه برنامه "سامانه وساطت ازدواج و همسان‌گزینی آدم و حوا"
KayhanNews759797104121495656136409.pdf
11.84M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز یکشنبه ۱۸ آبان ۹۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌷 پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): 🔸چه بسا عاقل و خردمندی که به عنایت و لطف خدا در امورش اهل عقل و بصیرت گشته است و در حالی که در نظر مردم بی‌ارزش و بد چهره باشد فردای قیامت از نجات یافتگان باشد. 💢 و چه بسا زبان‌آوری که چهره و وجهه زیبا و خوبی نزد مردم دارد ولی فردای قیامت از زیان‌کاران است. 📙 الأمالي (للطوسی) ج۱ ص۳۹۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓خدا که عین لطافت و رحمته اما چرا گفتن از خدا بترسید؟ ✅ تفسیر این جمله رو از استاد پناهیان بشنوید.
💌 به امکانات مادی و زودگذری چشم ندوز که برای آزمایشِ گروه‌هایی از جماعتِ بی‌دین به آن‌ها داده‌ایم. رزق‌وروزی خدا در آخرت بهتر است و ماندگارتر! 📖 سوره طه آیه ۱۳۱
4_5785064439380182501.mp3
2.44M
🔸باربری که در جوانی دلداده امام زمان(عج) شد... 👤حجت‌الاسلام پناهیان
🔲 انتخابات آمریکا 🔹"سی ان ان" در خبری فوری پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را تایید کرد. 🔹واکنش ترامپ به اعلام خبر پیروزی بایدن: هنوز نتیجه انتخابات قطعی نشده است ، جو بایدن در اعلام پیروزی عجله کرد و بدون مدرک و به دروغ پیروزی خود در انتخابات را اعلام می کند. 🔹ترامپ در بیانیه خود خبر داده که از روز دوشنبه روند حقوقی برای پیگیری موضوع انتخابات در دادگاه آغاز خواهد شد. 🔹سی بی اس: ترامپ برای دویست و نهمین بار به زمین گلف در ویرجینیا رفت تا وقتی خبر پیروزی بایدن منتشر شد، در کاخ سفید نباشد. 🔹توییتر عنوان «ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا» را پیش از ۲۱ ژانویه(پایان موعد قانونی ریاست جمهوری ترامپ) از بیوگرافی وی برداشت و عنوان «چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا» را جایگزین آن کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌پیش‌بینی سید حسن نصرالله از انتخابات آمریکا ☑️ اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد، که ان شاء لله خواهد خورد، آزادی قدس در تیررس قرار خواهد گرفت.
❓دموکرات‎ها با ایران چه کردند؟ 🔹 بخشی از اقدامات دموکرات‌‌ها علیه ایران که این روزها برخی درحال بَزَک کردن چهره آنها هستند.
سقط جنین تفاوتی با قتل ندارد «مروجی طبسی» نویسنده کتاب «افزایش جمعیت یا کنترل»: 🔹سقط یک قتل نفس یا کشتن انسان است. 🔹جنین زنده معصومی که دستش از همه جا کوتاه است، به چه گناهی باید کشته شود؟! 🔹دیه جنینی که روح در آن دمیده شده(۴ماهگی به بعد) برابر یک انسان زنده است. 🔹سقط جنین در هیچ دورانی مجاز نبوده علی‌الخصوص در مذهب اهل‌بیت(ع) شدیداً این مسئله نهی شده است.
⭕️ نتایج تستهای مثبت کرونا قطعی نیست 👈 این مساله بصورت مکرر مشاهده شده است که با گرفتن تست دوم بدون وجود فاصله زمانی با تست مثبت اول، نتیجه تست دوم منفی میشود .