eitaa logo
گزیده دینی روشنگری
786 دنبال‌کننده
12.4هزار عکس
4.3هزار ویدیو
2هزار فایل
بسم الله الرحمن الرحیم برگزیده ای از بهترین های دینی روشنگری در قالب متن صوت تصویر ویدئو این کانال جایگزین کانال های تلگرامی خدایا دوستت دارم با بصیرت در مسیر بندگی سربازان رهبری میباشد ادمین: @yamahdi_ab
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دزدی فاحش روبیکا از مردم 🔹روبیکا در ابتدا بارها برای جذب مخاطب ادعا می‌کرد که استفاده از این پلتفرم با ترافیک داخلی محاسبه می‌شود و مردم نگران هزینه اینترنت خود نباشند و حتی میگفت ترافیک آن رایگان است اما بعد از مدتی سیاست خود را عوض کرد و به اندازه ترافیک پلتفرم خارجی (بین‌الملل)، اینترنت مصرف میکند(۲تا۳برابر) 🔹بهترین جایگزین روبیکا، پیامرسان ایتا است که یک سوم ترافیک بین الملل مصرف میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 و واکسن بشر 🔹در سال ۲۰۱۴ بنیاد گیتس واکسن HPV را بر روی ۲۳ هزار دختر جوان در آزمایش کرد که ۱۲۰۰ نفر از آنان را درگیر اختلال سیستم ایمنی و کرد. 🔹در سال ۲۰۱۰ بنیاد گیتس فاز ۳ واکسن تجربی مالاریا GSK را آغاز کرد که باعث مرگ ۱۵۱ نوزاد و منجر به اثرات نامطلوب جدی شامل فلج مغزی، تب و تشنج ۱۰۴۸ کودک شد. 🔹در سال ۲۰۱۴ پزشکان ، سازمان جهانی بهداشت را متهم کردند که با همکاری مالی بنیاد گیتس میلیون‌ها زن کنیایی را بدون رضایتشان با واکسن کزاز عقیم کردند.
⬅️ حساب کاربری وبگاه کرادل در فیس بوک به علت انتشار خبری از گروه حماس مسدود شد! پ.ن: یه وقت سوءتفاهم نشه... غربی ها کاملا آزادی بیان دارن! 😁
❓ از ماجرای مرگ «جواد روحی» چه می‌دانید؟
🔹پرونده پزشکی جواد روحی که نشان میدهد سابقه مصرف مواد مخدر و همچنین تشنج و بستری در اثر مصرف آن را از قبل داشته است. ⭕️‏حقارت یعنی وقتی دچار قحطی ایدئولوژی مبارزاتی میشی؛ به جایی میرسی که از یه معتاد شیشه‌ای؛ قهرمان می‌سازی!
🌹امام صادق عليه السلام: هيچ مردى تكبّر يا گردن فرازى نكرد، مگر به سبب احساس خوارى و حقارتى كه در خود يافت 📗الکافي ج۲ ص۳۱۲
jaaar.com_Kayhan_1402-6-13.pdf
6.94M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🚨برخورد با عامل تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام 🔹مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی منطقه ویژه کیش فردی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام کرده بود را شناسایی و احضار و پس از پاکسازی صفحه اینستاگرامی، متهم را تحویل مرجع قضایی دادند.
زبان دنیا رو کی بلده؟ دیپلماسی اقتصادی فعال یعنی 19 سفر خارجی آیت الله رئیسی در طول دو سال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا و اروپا انقدر سطح رفاه اجتماعی بالاست که یه پیرزن تا سن ۷۲ سالگی مجبوره کار کنه و بازم بازنشسته نمیشه، تهش مردم براش پول جمع می‌کنند تا از این زندگی داغون نجات پیدا کنه
❓آیا می دانید نام این دارو چیست؟ این دارو داروی است ، همان داروی طب اسلامی که یک شرکت آمریکایی دست به تولید آن زده است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤صحبت‌های قابل تأمل رابرت کندی، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا: واکسن‌های mRNA که مدرنا و فایزر ساختند و به ملّت عرضه داشتند، تماماً توسط ارتش آمریکا ساخته شد و شرکت مدرنا و فایزر فقط پول گرفتند تا فقط علائم خود را بر آن‌ها استمپ کنند تا بگویند در کارخانه‌های داروسازی ساخته شده است! خود تحقیق می‌کنند و خود تولید می‌کنند.
❓طبق آیات قرآن آیا داشتن برای خانم ها در مقابل نامحرم واجب است؟ ❓میزان حجاب خانم ها در مقابل نامحرم طبق آیات قرآن چه مقدار باید باشد؟ 📖قرآن سوره الأحزاب آیه ۵۹: « يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَ بَنَاتِكَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنَى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كَانَ اللّهُ غَفُورا رَحِيما» «اى پيامبر! به زنان و دختران خود و به زنان مؤمن بگو كه جلباب های[۱] خود را بر خويش فرو افكنند. اين براى آنكه [به عفت و پاکدامنی] شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند، بهتر است و [اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده توبه کنند] خدا آمرزنده و مهربان است». [۱]معنی لغت جلباب: صحاح اللغة آن را چادر معنی کرده. ابن اثير در نهايه چادر و رداء گويد. فيروزآبادى در قاموس مى‌‏گويد: آن لباس گشاد (چادر یا مانتوی گشاد که بدن‌نما و تنگ نباشد) كه زن لباسهاى خود را با آن مى‌‏پوشاند. طبق این آیه، صرفا پوشیدن روسری و پیراهن و شلوار برای خانمها در مقابل نامحرم کافی نیست بلکه باید روی آنها لباسی گشاد و بزرگ مانند چادر یا مانتو بپوشند و باید جلوی مانتو یا چادر بسته باشد تا برآمدگی سینه و پیراهن و شلواری که پوشیده اند، دیده نشود. 📖قرآن سوره نور آیه ۳۱: « وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ...» و به زنان با ایمان بگو چشمهای خود را [ از نگاه هوس‌آلود] فروگیرند، و اندام جنسی شان را [ از دیده شدن توسط دیگران(به جز شوهر) و انجام گناهان جنسی] حفظ کنند و زینت و آرایش خود را -جز آن مقدار که نمایان است- [بر مردهای نامحرم] آشکار ننمایند و [اطراف] روسری‌های خود را بر گردن و سینه خود افکنند [تا سر، گردن، سینه و برآمدگی سینه با آن پوشانده و پنهان شود.]
💌 خدا برای هر لحظه ما برنامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬اقتدار رضا شاه زبانزد همه دنیا بود . رضا شاه با اقتدار تسلیم شد با اقتدار تبعید شد و با اقتدار در جزیره موریس ریق رحمت را سر کشید.
⭕️ کشته‌سازی از «روحی»، تنور فتنه را گرم نکرد... 🔹به زعم ضد انقلاب، پروژه کشته‌سازی از جواد روحی آن هم در روزهای منتهی به سالمرگ مهسا امینی، حسابی می‌توانست تنور فتنه را گرم نگه دارد؛ مخصوصا اینکه روحی یک زندانی امنیتی بود که در اغتشاشات سال پیش فعالیت چشم‌گیری داشت. 🔹ماجرای دستگیری فرد یادشده به ایام اغتشاشات سال پیش برمی‌گردد. در آن زمان رسانه‌های ضدانقلاب ادعا می‌کردند که این مجرم امنیتی تنها به دلیل رقصیدن در خیابان، دستگیر و روانه زندان شده است. 🔹اما بررسی‌ها نشان داد که این فرد، لیدری اغتشاشگران را بر عهده داشته و اقدامات مجرمانه قابل‌توجهی در آشوب‌های خیابانی انجام داده است. ازجمله اقدامات خرابکارانه وی می‌توان به احتراق و تخریب اموال عمومی، تحریک شهروندان به ایجاد ناامنی و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، ارتداد از طریق هتک حرمت به قرآن و لیدری گروهی از اغتشاشگران که منجر به فوت دست‌کم 5 نفر از اهالی نوشهر گردید، اشاره کرد. 🔹البته این فرد اعتیاد شدیدی به انواع و اقسام مواد مخدر داشته و به‌خاطر ناراحتی اعصاب و روان، سابقه تشنج و بستری در بیمارستان را نیز داشته است. 🔹جواد روحی که با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد، نهایتا بامداد پنجشنبه ۹ شهریور به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل و با وجود اقدامات پزشکی فوت می‌کند. 🔹این تمام واقعیتی بود که در رابطه با این شخص وجود دارد و کشتن وی در مدت محاکمه‌اش هیچ سودی برای نظام جمهوری اسلامی نداشته و نخواهد داشت اما اینکه ضد انقلاب با جعل روایت و انتساب مرگ وی به حاکمیت به‌دنبال چیست، سرخط آن را باید در صفحه آشوب‌طلبانی نظیر مسیح علینژاد، علی کریمی و رسانه‌های معاندی جستجو کرد که دربه‌در اندر خم روزنه‌ای برای بازگشت ناآرامی‌ها به کشور هستند! ✍🏻محمد ستوده
🌷امام علی علیه السلام: «هر ظرفی با آنچه درونش می گذراند، تنگ [و پُر] می شود؛ مگر ظرف دانش که هرچه در آن جای دهی، وسعتش بیشتر می شود». 📗نهج البلاغه، حکمت ۲۰۵ ✍منظور از دانش که توصیه به آموختن آن کرده اند، دانشی است که برای دین و دنیا و آخرت انسان مفید واقع شود وگرنه تباه کردن عمر و ذهن است که انسان با دانشی که فایده ای برایش ندارد، بخواهد وقتش را برای آموختن آن هدر کند. همچنین بهتر است در آموختن دانش و علوم مختلف، ابتدا سراغ دانشی برویم که اهمیت و اولویت بالاتری دارد.
jaaar.com_Kayhan_1402-6-14.pdf
6.72M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۱۴ شهریور ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مقابله با اسلام هراسی پیاده‌روی اربعین یک رسانه تمام عیار است. بستری که بر خلاف رسانه های اسلام هراس غربی، میتواند چهره ای شفاف، صادقانه و واقعی از مسلمانان را به جهانیان نشان بدهد.
🚨شناسایی و با بلاگر مبلغ کشف حجاب و تبلیغات هنجارشکانه در اینستاگرام 🔹عوامل سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صفحه اینستاگرامی که اقدام به کشف و انتشار محتوای نامناسب کرده بود را شناسایی و دستگیر و با قرار وثیقه تحویل قوه قضاییه دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 غذای بویایی ♻️ می‌توان با های مختلف یا را کرد و یا هوش را از بین برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 حسینی تسلیت باد