هدایت شده از مُسبّح .
.
تـا صـدایـش مـیکـنـم یـك دشـت پـاسـخ مـیدهـد ..
زیـنـبـم بـنـگـر عـلـی هـای فـراوان ِمـرا ( :
- وایعلیاکبرم ..
بسیار آدم "عه آسمونو ببین" ، "عه ماهو ببین" ، "عه ابرا رو ببین" ای هستم🦦.
تازگی ها ، در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم.
سکوت و سکوت و سکوت...انگار که لال شده باشم ؛ شاید هم کور و کر!
دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نهحتی حوصله اش را.
می دانی ؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم.بگذار هرکه هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد ؟
من در لاک خود راحت ترم... آن جا میشود آرامو بی دغدغه ، زندگی کرد.
ماهی ها ؛ نه گریه می کنند، نه قهر و نه اعتراض!تنها ك می شوند قید دریا را می زنند :)
برای شب - بیکلام.1lb8n4nb.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
━━━━●────────────
⇆ㅤ ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ㅤ↻
#براینوازشگوشهاتون🩰