eitaa logo
• بــاوان °🏴
2.3هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
569 ویدیو
4 فایل
- اومدم آدمت کنم اما به سبک خودم ، پس تراپی نه ممنون و زهرمار ! بشین ببین چی میگم . ـ باوان از محتوای خاصی پیروی نمیکنه - - می‌دونم که می‌دونی نباید کپی کنی . تبلیغات: @Advertisingbawan110 خدمات: @mashesmayil . سخت نگیر بشین دوتا چایی بریزم ࣫͝
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کس ك به گل اب دهد عاشق گل نیست، شاید هدفش بردن یك شیشه گلاب است . ‌
‌ ‌بسیار آدم "عه آسمونو ببین" ، "عه ماهو ببین" ، "عه ابرا رو ببین" ای هستم🦦. ‌
تازگی ها ، در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمی‌گویم. سکوت و سکوت و سکوت...انگار که لال شده باشم ؛ شاید هم کور و کر! دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه‌حتی حوصله اش را. می دانی ؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم.بگذار هرکه هرچه خواست بگوید! چه اهمیتی دارد ؟ من در لاک خود راحت ترم... آن جا میشود آرام‌و بی دغدغه ، زندگی کرد. ماهی ها ؛ نه گریه می کنند، نه قهر و نه اعتراض!تنها ك می شوند قید دریا را می زنند :)
‌ آدمیزاد اگر بی ادب است آدم نیست! فرق ما بین بنی آدم و حیوان «ادب» است . ‌
برای شب - بی‌کلام.1lb8n4nb.mp3
زمان: حجم: 3.5M
━━━━●──────────── ⇆ㅤ ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ㅤ↻ 🩰
• بــاوان °🏴
━━━━●──────────── ⇆ㅤ ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ㅤ↻ #برای‌نوازش‌گوش‌هاتون🩰
راستی ؛ چرا دنبال اینی که اگه چیزی که میخوای نشد کار دیگه بکنی ؟ بری پلن بعدی ؟ بس کن .‌ . . گاهی قرار نیست کاری انجام بدی ،‌ یه گوشه بشین چایی‌ بریز برای خودت و از سلامت روانت محافظت کن ! به قول سعدی ‹ با بخت جدل نمیتوان کرد ›‌ *
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . . •اللهم عجل لولیک فرج•
دستتون بخیر شبتون درد نکنه .