تازگی ها ، در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم.
سکوت و سکوت و سکوت...انگار که لال شده باشم ؛ شاید هم کور و کر!
دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نهحتی حوصله اش را.
می دانی ؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم.بگذار هرکه هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد ؟
من در لاک خود راحت ترم... آن جا میشود آرامو بی دغدغه ، زندگی کرد.
ماهی ها ؛ نه گریه می کنند، نه قهر و نه اعتراض!تنها ك می شوند قید دریا را می زنند :)
برای شب - بیکلام.1lb8n4nb.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
━━━━●────────────
⇆ㅤ ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ㅤ↻
#براینوازشگوشهاتون🩰
• بــاوان °🏴
━━━━●──────────── ⇆ㅤ ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ㅤ↻ #براینوازشگوشهاتون🩰
راستی ؛
چرا دنبال اینی که اگه چیزی که میخوای نشد کار دیگه بکنی ؟ بری پلن بعدی ؟
بس کن . . .
گاهی قرار نیست کاری انجام بدی ، یه گوشه بشین چایی بریز برای خودت و از سلامت روانت محافظت کن !
به قول سعدی ‹ با بخت جدل نمیتوان کرد › *
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•