از آب انتظارِ مزه نداریم بخاطر همینه انقد میچسبه
انتظار داشتن خیلی چیزا رو خراب میکنه
شبتون بخیر:))♥️
باوانِمن..!
من حسودم ؟ نه بهوالله فقط دوست ندارم ، سر برتن ِهرکس که تورا خواست بماند !
من حسودم؟ نه به والله فقط هرکی بخواد بهت فکرم کنه دیگه قرار نیست زنده بمونه!
باوانِمن..!
هر داستانی یه پادشاهی داره ؛ تو پادشاه داستان زندگی منی🫀✨️:) @Bavan89
ملکه کوچولوی قلب منی ♥️
دوستش دارد دلم از کل دنیا بیشتر
از جهان ، از کهکشان ، از آسمانها بیشتر💞
@Bavan89