باوانِمن..!
من حسودم ؟ نه بهوالله فقط دوست ندارم ، سر برتن ِهرکس که تورا خواست بماند !
من حسودم؟ نه به والله فقط هرکی بخواد بهت فکرم کنه دیگه قرار نیست زنده بمونه!
باوانِمن..!
هر داستانی یه پادشاهی داره ؛ تو پادشاه داستان زندگی منی🫀✨️:) @Bavan89
ملکه کوچولوی قلب منی ♥️
دوستش دارد دلم از کل دنیا بیشتر
از جهان ، از کهکشان ، از آسمانها بیشتر💞
@Bavan89
کسی که میفهمه حالت بده و با همون حال میذاره روزت شب بشه و شبت صبح ، هیشکیِ تو نیست .
در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن
این قضاوت انتقام از بی گناهی دیگر است
@Bavan89