در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن
این قضاوت انتقام از بی گناهی دیگر است
@Bavan89
درد دل کردن برای چشم ظاهربین خطاست
آنچه با آیینه خواهم گفت آهی دیگر است ...
@Bavan89
پرسید: «چطور اینقدر خوب دلداری میدهی؟»
گفتم: «همان حرفهایی را میزنم که روزی دلم میخواست کسی به من بگوید.🤍»