eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
876 عکس
525 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
به جنابِ عشق گفتم تو بیا دواۍ ما باش ڪه به پاسخم بگفتا تو بمان و مبتلا باش
پرسید: «چطور این‌قدر خوب دلداری می‌دهی؟» گفتم: «همان حرف‌هایی را می‌زنم که روزی دلم می‌خواست کسی به من بگوید.🤍»
الان دلم فقط بغلتُ میخواد
ساکن قلب منی و هم کلید دارش خودت تو کجا دیدی ؟ که صاحبخانه خود مستاجر است!!؟ @Bavan89
دلم بهانه ی تو را دارد آن هم حالا. عصر جمعه. کدام شعر کوتاه، دوای این درد است. جز... کجایی رفیق..؟ @Bavan89
اعتماد کردن زمان می‌برد و زمان اعتماد را از بین می‌برد
به وقتش واسه پلایی که پشت سرتون خراب کردید؛ گونی گونی سیمان میارید.
همه دنبال "آدم خوب" می گردن ، اما‌‌ هیچکس سعی نمی کنه آدم خوبی باشه : ) .
حالِ خوبمون رو با كسی گره كور نزنيم، شايد يه روزی رفت..
دلیل تنفر بعضیا ازت به این دلیله که هروقت خودشون رو با تو مقایسه کردن باختن.
تو ندانی که چه ها با منِ ویران کردی ؟ که مرا یک دفعه از عشق پشیمان کردی چه کسی بعدِ تو در خانه من می ماند  که گلستانِ مرا گوشه یِ زندان کردی تو فقط خواسته بودی که عذابم باشی ابرِ دلتنگِ مرا تشنه یِ باران کردی هر چه از غیرِ جفا دیده دلت یک عمری    همه را نزد من آوردی و جبران کردی :)!