دلم شکستی و جانم هنوز چشم به راهت
شبی سیاهم و در آرزوی طلعت ماهت
در انتظار تو چشمم سپید گشت و غمی نیست
اگر قبول تو افتاد فدای چشم سیاهت
استاد شهریار
پرسیدم از هلال، چرا قامتت خم است؟
آهى کشید و گفت که ماه محرم است
گفتم که چیست ماه محرم؟ به ناله گفت
ماهى که خلق و جملهٔ افلاک در غم است
فرا رسیدن محرم حسینی را خدمت تمامی عزاداران این خاندان تسلیت عرض میکنم🏴
بیان
بغض استاد شهریار ترکید.. 😔
شهریارا؛ من به قربانت، چه کرد این دلبرت!
آنچنان با سوز گفتی شعر ما هم سوختیم...