eitaa logo
بیّنات
1.4هزار دنبال‌کننده
61.6هزار عکس
47.8هزار ویدیو
428 فایل
این کانال بر اساس اعتقاد به توحید و تحول بدون مرز کمال گرا، تحت لوای ولایت، تعقل و تدین ایجاد شده است. (کپی و انتشار، فقط با ذکر یک صلوات) (با عرض پوزش تبادل و تبلیغات نداریم)
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️فائو: امنیت غذایی ایران از ۱۱۹ کشور جهان بیشتر شد 🔹سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد:ایران حدود ۱۱ درصد کل ارزش صادرات خود در هر سال غذا وارد می‌کند. 🔸ایران را از نظر شاخص امنیت غذایی در رتبه ۷۶ جهان قرار داد و ۱۱۹ کشور جهان امنیت غذایی کمتری در مقایسه با ایران دارند.
اگر صبح آب بخورید چه کمکی به بدنتون می‌کنید؟
بیایید قدری از خودمان تعریف کنیم . 😊 سلام و صبح به خیر ( تقدیم به مو سپیدان عزیز ) قهرمانان بی مدال👌 ما قهرمانان بی مدالی بودیم که هرگز مارا بالای سکویی نبردند و مدال افتخاری بر گردنمان نیاویختند . کسی ما را تافته جدا بافته تربیت نکرد و تا مدرسه بدرقه نشدیم و پشت در مدرسه با ماشین به استقبالمان نیامدند. ناگفته نماند روز اول کلاس اول *مادرم* کنارم بود... خودمان تنها به مدرسه رفتیم و آخر سال هم کارنامه خود گرفتیم . در هیچ کلاس فوق برنامه ای ثبت نام نشدیم. به کلاس موسیقی و استخرو زبان و کامپیوترو...نرفتیم. بازیهای ما و خوشگذرانی های ما در کوچه برگزار شد. ماهنوز با هم بازیهایمان رفیق شفیق مانده ایم. در خانه کسی در جستجوی معدل و نمرات ما نبود و حتی بعضی از والدین نمی دانستند فرزندشان در چه پایه ای تحصیل می کند؟ هرگز از ما برای کاری نظر سنجی نشد . ما نسلی بی توقع و پر بازده بودیم و هیچگاه بارمان را بردوش کسی تحمیل نکردیم. کمتر خواسته ای بود که به آن برسیم و آرزوهای ما لابه لای روزهای شلوغ زندگی گم‌ شد. ما نسلی بودیم ‌که بی سر و صدا و بی توقع و کم هزینه بزرگ شدیم و همیشه کمک حال خانواده بودیم . زنده بودیم و گذران زندگی بودیم و ازدواج کردیم. ◼◼◼ نسلی شدیم که فرزندانمان را حمایت کردیم. کوله پشتی هایشان را بردوش گرفتیم و بدرقه شان کردیم و به استقبالشان تا مدرسه رفتیم. فرزندانمان را غرق در مهر و مهر ورزی کردیم.‌ چندین ‌مهارت به آنها آموختیم و در کلاسهای متعدد ثبت نامشان کردیم. ما فرزندانمان را نابغه تربیت کردیم و باز هم برای خودمان کاری نکردیم. ما نسلی بودیم مهربان و مسئول و مهرورزی را تمام کردیم و مادران و پدرانمان را به خانه سالمندان نسپردیم و علاوه بر بار زندگی خودمان ، آنها را نیز تا آخرین لحظه درحد توانمان حمایت کردیم.‌ راستی ما چگونه اینچنین مسئولیت پذیر شدیم؟ اینهمه مهر و مهربانی را از کجا آموختیم؟ ما نسلی بودیم که هیچکس ما را نشناخت و فرصت خاصی برای رشد ما فراهم نشد. چنین نسلی هرگز نخواهد آمد.! هیچکس ما را نابغه تربیت نکرد اما نابغه شدیم! نابغه هستیم و مسئولیت پذیر و هنوز هم در حین کهنسالی، با شور و شوق و پر تلاش زندگی می کنیم و دنیا زیر پاهای ما می چرخد. دلتنگ می شویم، خسته می شویم، اما نامهربان نمی شویم و مسئولیتهایمان را ترک نمی کنیم. خدا را شکر که از نسل ما هنوز چند نفری باقی مانده ، اما عاقبت به خیری فرزندانمان همچنان سرلوحه آرزوهایمان است. ما برای خود چیزی نخواستیم و کسی نفهمید که این بزرگترین لذتی بود که از زندگی بردیم. ( لذت بردن از لذت دیگران ) درود بر ما و پاینده باشیم .🌸
💐حسن آقا امشب آقا رو دیدید به جای همگی ما بگید سلام‌ فرمانده 🇮🇷
۴ اسب آخرالزمانی صهیونیست ها و بزودی خروج سفیانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از جوون‌ها می‌پرسن مهم‌ترین ملاک‌های شما برای ازدواج چیه؟ 🔹پاسخها تأمل برانگیزه به خصوص تفاوت معیارها و ملاک‌های متاهیلن و مجردین و...
میگه از بنزین شروع کن روغن مرغ نون و.... *اینا که تحریم نیستن ، تازه با اسرائیل هم بستن...*
⭕️ پیکر مطهر شهید مدافع حرم صیاد خدایی در معراج شهدا
⭕️زمان تشییع شهید صیاد‌خدایی اعلام شد 🔹تشییع پیکر پاسدار مدافع‌حرم، شهید حسن صیاد‌خدایی فردا ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان امام حسین(ع)، مسجد امام حسین(ع) تا میدان شهدا برگزار می‌شود.
⭕️حزب‌الله: ۷۷ نماینده پارلمان جدید موافق مقاومت علیه اسرائیل هستند 🔹شیخ «نعیم قاسم » معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: خواهان اکثریت پارلمانی نیستیم و بر این اساس که اکثریت برای ما باشد، کار نمی‌کنیم. 🔹باقیمانده‌های ۱۴ مارس در انتخابات سابق ۴۷ نماینده در پارلمان داشتند و اکنون ۳۶ نماینده دارند و این یک عقبگرد واضح است. 🔹اگر پارلمان را بر این اساس که چه کسی با مقاومت علیه اسرائیل موافق است و چه کسی نیست، ۷۷ نماینده موافق مقاومت هستند.
⭕️دستاورد صهیونیست‌ها از ترور در قلب ایران چیست؟ ▪️نگاه به ترور شهید صیاد خدایی ▪️ترور شهید صیاد خدایی از پاسداران مدافع حرم در یکی از خیابان های تهران، دوباره فرصتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که برخی گزاره‌های القایی عملیات روانی خود را که در جنگ‌های نظامی حقیقی نمی‌تواند، بدست بیاورد را در هیاهو عملیات های بزدلانه تروریستی محقق کند. اما واقعیات صحنه چیز دیگری است. 1️⃣ صهیونیست‌ها در پرونده هسته‌ای ایران نیز درست زمانی ترور دانشمندان هسته ای را انجام دادند که کارد به اسخوانشان رسیده بوده و ایران در آخرین مراحل دسترسی به بومی کردن دانش هسته‌ای بود و اینک شواهد زیادی می‌گوید که درباره نسبت محاسبات امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجه با سپاه قدس نیز همین اتفاق تکرار شده است. سپاه قدس کار را در سوریه در حال تمام کردن و به نقطه غیرقابل بازگشت رساندن است و صهیونیست ها بازهم دیر به خود جنبیده‌اند. 2️⃣ رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که شهید صیاد خدایی در سرتاسر جهان علیه دیپلمات‌ها و مهره‌های تجاری رژیم صهیونیستی عملیات کرده است، فرض که چنین ادعای درست باشد، معنایش این است که صهیونیست ها اعتراف کرده‌اند که در ازای ده‌ها ضر‌به‌ای که متحمل شده‌اند، مجبور به حذف پاسدار خدایی شده اند. یعنی اصل عملیات نه تنها یک عملیات پیشرو نیست بلکه واکنشی منفعلانه و بزدلانه از ده‌ها ضربه‌ای است که قبلا دریافت کرده‌اند. 3️⃣ صهیونیست‌ها مدت‌ها این خط عملیات روانی را دنبال می‌کردند که در سوریه اقدامات امنیتی زیادی علیه ایران انجام می‌دهند و ایران نمی‌تواند و نتوانسته واکنشی نشان بدهد. ترور اخیر در تهران نشان داد که اقدامات و عملیات روانی که آنها در سوریه دنبال می‌کردند، اثر روانی سابق را ندارد و مجبور شده‌اند در تهران هیاهو راه بیاندازند. 4️⃣ اسرائیل با شهادت مدافعین حرم، جهالتی بزرگ مرتکب شده که اتفاقا عملیات روانی نسبتا موفق آنها را در آغاز دوره حضور مستشاری ایران در سوریه نیز خنثی می‌کند. در روزهای اول حضور مستشاری ایران در سوریه، موجی از شایعات درباره مدافعان حرم توسط رسانه های صهیونیستی ساخته و پرداخته شد که یک نمونه آن شایعه پرداخت حقوق های نجومی به مدافعان حرم بود. اما در همین قضیه اخیر شهادت یک پاسدار مدافع حرم آنهم در ماشین شخصی او که یک پراید بود، به یکباره موجی از بازخوانی تخریب‌ها علیه مدافعان حرم دوباره در افکار عمومی زنده شده و با خون این شهید یکبار دیگر واقعیات درباره زندگی مدافعان حرم به افکار عمومی یاددآوری شد. 5️⃣ در این سال‌ها گاهی گلوله‌های صهیونیست‌ها، عزیرانی را از ایران گرفته است، ولی این گلوله‌های در ظاهر به هدف خورده به جای آنکه تفکر مقاومت و حاملان آن را تضعیف کند، بیشتر در حال شکل دادن چهره‌های در ایران هست که مردم آنها را قهرمان ملی و تفکر و سیره شان را ضامن امنیت و عزت ایران می دانند. آیا شکستی بالاتر از این برای یک پروژه ویژه عملیات روانی می‌توان تصور کرد که دقیقا صد و هشتاد درجه خلاف هدف‌گذاری‌هایش را محقق کند؟! ✍️مهدی جهان تیغی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ویژه برنامه شبکه اسرائیلی که قرار بود با موضوع ترور شهید مدافع حرم، علیه ایران تمام شود باعث رسوایی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی شد! 🔸دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر مسائل خاورمیانه در پخش زنده شبکه صهیونیستی "i۲۴" و در پاسخ به ذوق زدگی مجری و مهمان صهیونیستی برنامه گفت: 🔹با ترور یک فرد نمی توان گفت اسرائیل موفق بوده؛ نگاه کنید ایران جاسوسانی از جمله وزرا در درون دولت اسرائیل داشته که اکنون در زندان‌ها هستند؛ آن‌ها مقرهای امنیتی موساد را در اربیل عراق منهدم کردند! 🔹دکتر «عنان وهبی»، عضو شورای امنیت ملی اسرائیل: 🔹ایران خطری است برای اسرائیل که حتی تا دولت عبری هم نفوذ کرده و در مرزهای اسرائیل مستقر شده است!
⭕️ پیکر مطهر شهید مدافع حرم صیاد خدایی در معراج شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فیلم/فریاد مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا زائران شهید مدافع حرم ، «صیاد خدایی» در معراج شهدا
🔺وقتی می گوییم یعنی چه؟/ سازنده ساختمان فروریخته آبادان، چهره ماندگار دولت روحانی و وزارت و صمت و افتتاح شده توسط استاندار پر حاشیه دولت قبل 🔹جالب است این استاندار بعدا در دولت روحانی رئیس سازمان استاندارد شد! 🔹فرماندار آبادان: تعداد فوتی‌های حادثه ریزش متروپل به ۵ نفر و مصدومان آن به ۲۷ نفر رسیده
♦️مدارس تهران تعطیل شد 🔹با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا،فردا مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری می‌شود.