eitaa logo
شهید محمودرضا بیضائی
277 دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
18 فایل
شهید محمودرضا بیضائی ولادت زمینی: 1360/09/18 ولادت آسمانی: 1392/10/29 محل شهادت: قاسمیه جنوب شرقی دمشق. بر اثر اصابت ترکش. مزار شریف: تبریز گلزارشهدای وادی رحمت. بلوک۱۱ ردیف۶ شماره۱ ادمین: @Beyzai_mahmoud
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🍃🌹🍃🌹🍃 🌤 اللهم اَنتَ السلام السلام علیک یا اباعبدالله(علیه السلام)🍃 السلام علیک یا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)🍃 السلام علیکم ایهاالشهدا🍃 @Beyzai_ChanneL
◾️دعای هر روز ماه صفر @Beyzai_ChanneL
○مادر در خواب پسر شهیدش را می‌بیند. پسر به او می‌گوید: توی بهشت جام خیلی خوبه. چی می‌خوای برات بفرستم؟ ○مادر می‌گوید: «چیزی نمی‌خوام؛ فقط جلسه قرآن که می‌رم، همه قرآن می‌خونن و من نمی‌تونم بخونم خجالت می‌کشم. می‌دونن من سواد ندارم، بهم می‌گن همون سوره توحید رو بخون.». ○پسر می‌گوید: «نماز صبحت رو که خوندی قرآن رو بردار و بخون!»بعد از نماز یاد حرف پسرش می‌افتد. ○قرآن را بر می‌دارد و شروع می‌کند به خواندن. خبر می‌پیچد. ○پسر دیگرش این‌را به عنوان کرامت شهید محضر آیت الله نوری همدانی مطرح می‌کند و از ایشان می‌خواهد مادرش را امتحان کنند. ○حضرت آیت‌الله نوری همدانی نزد مادر شهید می‌روند. قرآنی را به او می‌دهند که بخواند. به راحتی همه جای قرآن را می‌خواند؛ اما بعضی جاها را نه. ○میفرمایند:«قرآن خودتان رو بردارید و بخوانید!».مادر شهید شروع می‌کند به خواندن از روی قرآن خودش؛ بدون غلط. ○آیت الله نوری گریه میکنند و چادر مادر شهید را می‌بوسند و می‌فرمایند:«جاهایی که نمی‌توانستند بخوانند متن غیر از قرآن قرار داده بودیم که امتحانشان کنیم.». صلوات 🌷🍃 @Beyzai_ChanneL
🔹‏قهرمانان که نیاز به خاکسپاری در کنار بزرگان ندارند چون خودشان نماد بزرگی هستند. ‎ بلباسی @Beyzai_ChanneL
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥لحظات جانسوز وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم در معراج شهدا ۲۲مهر ۹۹ 🇮🇷صلوات 😭🌷😭 @Beyzai_ChanneL
🔴 💠 در محلّه‌ی ما یک گاریچی بود که نفت می‌فروخت و به او عمو نفتی می‌گفتند. یک روز مرا دید و گفت: سلام. ببخشید خانه‌تان را گازکشی کرده‌اید!؟ گفتم: بله! گفت: پس درست فهمیدم. چون سلام‌هایت تغییر کرده است!😔 من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟ گفت: قبل از اینکه خانه‌ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می‌گرفتی، حالم را می‌پرسیدی. همه اهل محل همین‌طور بودند. هرکس خانه‌اش گازکشی می‌شود، دیگر سلام علیک او تغییر می‌کند. 💠 از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت می‌داده. عوض این‌که بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد. 💠 سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال می‌کردم اخلاقم خوب است. ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم. 💠 یادمان باشد، سلاممان نفتی نباشد و بوی نیاز ندهد! و البته به کسی سوءظن نداشته باشیم و نگوییم چرا سلام کردنت نفتی است بلکه استقبال گرمی از توجّه او کنیم. @Beyzai_ChanneL
Haj Meysam Motiee1960726_909.mp3
زمان: حجم: 5.3M
▪️داره کم کم رو تموم شهر، غبار غم می شینه (واحد) 🎙 بانوای: 🏴ویژه‌رحلت (ص) 👈 مشاهده متن : Meysammotiee.ir/post/774 @Beyzai_ChanneL
💎یوزارسیف جنگ تحمیلی، ، رزمنده ای از لشکر ویژه ۲۵ کربلا که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید. @Beyzai_ChanneL
🌹23 مهر سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب،آیت الله اشرفی اصفهانی ،نماینده امام وامام جمعه کرمانشاه شهادت:توسط گروهک تروریستی آمریکایی منافقین/۲۳مهر۱۳۶۱ش 🌹 شهیدمحراب درلباس مقدس پاسداری 🕊شادی روح بلندش فاتحه مع‌الصلوات @Beyzai_ChanneL
سلام دوستان ♦️نمیدونم دیروز غروب چند نفرتون نظاره گر پخش زنده وداع با بودید...؟؟؟! سخنان بیان شده از زبان طلبه جوان راشنیدید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! 《اهل خواب و مکاشفه نیستم! اما مردم بدونید قاسم هنوز حواسش بهمون هست... یکی از همرزمان تعریف کرده که چند وقت پیش شهید رادمهر رو تو خواب دیدم!! گفتم کجایی؟ اوضاع واحوالت چطوره ؟ بالا بالاها نشستی ، هوای برگشت نداری؟ گفت ؛ هوای برگشت نداشتیم!! اومد گفت برگردید اقا تنها نباشه ! آقا به کمکتون نیاز داره!😭》 به خیلی ها گفت : آقا تنهاست ، برید کمکش! نشنیدند ، نفهمیدند ، امتثال نکردند به سربازاش گفت پاشید ؛ وقت برگشتنه ! اونام گفتن : چشم 👌 " قصه همینه بخدا". 👌 🔸محمود رادمهر برگشته گرا بده، 🔸رضا حاجی زاده بزنه، 🔸محمد بلباسی پشتیبانی کنه، 🔸حسین رجایی فر تجهیزات بیاره، 🔸علی عابدینی بزنه به خط، 🔴مالک اشتر آقا هنوز هم دلواپس آقاست ، یعنی ما تنهایش گذاشتیم !؟ ❌نکند راه را گم کردیم و بیراهه رفتیم که دلواپسش شدند!؟😭 ❌ نکند ما هم چون کوفیان مولای زمانمان را تنها گذاشتیم !؟😭 آری!؟تاریخ تکرار میشود!! در آزمون سختی قرار گرفته ایم !! قبل از آنکه دیر شود به یاری مولای زمانمان بشتابیم... یادمون نره سردارمون چی گفت!؟👇👇 🌻اگــر ڪسی صداۍ خود را نشنود به طور یقین زمـان(عج) خود را هم نمےشنود... و امروز قرمــز❌ باید توجه تمام و اطاعت از ولےخود، رهبرۍنظام باشد @Beyzai_ChanneL
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲۳مهر ماه سالروز دستگیری روح‌الله توسط سربازان گمنام سپاه پاسداران ‌ جا داره یادی کنیم از دلیل حمایت در انتخابات ۹۶ از زبان روح ا... زم که از پروژه انتخاب پرده برداشت: اگر یا رییس جمهور بودند این حجم از نارضایتی وجود نداشت و الان مسئله براندازی مطرح نبود، ما تحلیل امنیتی دقیق داشتیم که ناکارآمدی روحانی مردم را به ستوه می‌آورد @Beyzai_ChanneL
‼️ 6 روز پیش به فاصله 2 ساعت پس از انتشار خبرمرگ شجریان؛ اکانت حسن روحانی تسلیت گفت اما ❌ حالا 4 روز از خبرپیداشدن و تشییع شهدای خان طومان میگذرد و روحانی هیچ واکنشی نشان نداده! ❌ ظاهراً "امضای معاونش پای سند 2030" و قسمش که "از هرچه بگذرم از2030 نمیگذرم" ؛ به وی اجازه نمیدهد اسطوره های مقاومت را به عنوان قهرمانان و هنرمندان واقعی این مرز و بوم معرفی کند! بمیریم برای غربتتان که بعد از 5 سال بی نشانی اینگونه غریبانه رشادت هایتان را از یادمان میبرند... ‼️ همه مسئولین دولتی از رئیس جمهور تا خیارشور دورقابچین های دولت هم مرگ شجریان را تسلیت گفتند اما برای شهدای خان طومان مهر به دهانشان زدند! @Beyzai_ChanneL