#شهیدی_که_به_مادرش_قران_خواندن_یاد_داد
○مادر در خواب پسر شهیدش را میبیند. پسر به او میگوید: توی بهشت جام خیلی خوبه. چی میخوای برات بفرستم؟
○مادر میگوید: «چیزی نمیخوام؛ فقط جلسه قرآن که میرم، همه قرآن میخونن و من نمیتونم بخونم خجالت میکشم. میدونن من سواد ندارم، بهم میگن همون سوره توحید رو بخون.».
○پسر میگوید: «نماز صبحت رو که خوندی قرآن رو بردار و بخون!»بعد از نماز یاد حرف پسرش میافتد.
○قرآن را بر میدارد و شروع میکند به خواندن. خبر میپیچد.
○پسر دیگرش اینرا به عنوان کرامت شهید محضر آیت الله نوری همدانی مطرح میکند و از ایشان میخواهد مادرش را امتحان کنند.
○حضرت آیتالله نوری همدانی نزد مادر شهید میروند. قرآنی را به او میدهند که بخواند. به راحتی همه جای قرآن را میخواند؛ اما بعضی جاها را نه.
○میفرمایند:«قرآن خودتان رو بردارید و بخوانید!».مادر شهید شروع میکند به خواندن از روی قرآن خودش؛ بدون غلط.
○آیت الله نوری گریه میکنند و چادر مادر شهید را میبوسند و میفرمایند:«جاهایی که نمیتوانستند بخوانند متن غیر از قرآن قرار داده بودیم که امتحانشان کنیم.».
صلوات 🌷🍃
@Beyzai_ChanneL
🔹قهرمانان که نیاز به خاکسپاری در کنار بزرگان ندارند چون خودشان نماد بزرگی هستند. #شهدای_خان_طومان
#شهید بلباسی
@Beyzai_ChanneL
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥لحظات جانسوز وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم #ذکریا_شیری در معراج شهدا
۲۲مهر ۹۹
🇮🇷صلوات 😭🌷😭
@Beyzai_ChanneL
🔴 #سلام_نفتی
💠 در محلّهی ما یک گاریچی بود که نفت میفروخت و به او عمو نفتی میگفتند. یک روز مرا دید و گفت: سلام. ببخشید خانهتان را گازکشی کردهاید!؟ گفتم: بله! گفت: پس درست فهمیدم. چون سلامهایت تغییر کرده است!😔 من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟ گفت: قبل از اینکه خانهات گازکشی شود، خوب مرا تحویل میگرفتی، حالم را میپرسیدی. همه اهل محل همینطور بودند. هرکس خانهاش گازکشی میشود، دیگر سلام علیک او تغییر میکند.
💠 از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت میداده. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد.
💠 سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال میکردم اخلاقم خوب است. ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم.
💠 یادمان باشد، سلاممان نفتی نباشد و بوی نیاز ندهد! و البته به کسی سوءظن نداشته باشیم و نگوییم چرا سلام کردنت نفتی است بلکه استقبال گرمی از توجّه او کنیم.
@Beyzai_ChanneL
Haj Meysam Motiee1960726_909.mp3
زمان:
حجم:
5.3M
▪️داره کم کم رو تموم شهر، غبار غم می شینه (واحد)
🎙 بانوای: #حاجمیثممطیعی
🏴ویژهرحلت #پیامبر_اکرم (ص)
👈 مشاهده متن :
Meysammotiee.ir/post/774
@Beyzai_ChanneL
💎یوزارسیف جنگ تحمیلی، #دفاع_مقدس
#شهید_احمد_نیکجو، رزمنده ای از لشکر ویژه ۲۵ کربلا که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.
@Beyzai_ChanneL
🌹23 مهر سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب،آیت الله اشرفی اصفهانی ،نماینده امام وامام جمعه کرمانشاه
شهادت:توسط گروهک تروریستی آمریکایی منافقین/۲۳مهر۱۳۶۱ش
🌹 شهیدمحراب درلباس مقدس پاسداری
🕊شادی روح بلندش فاتحه معالصلوات
@Beyzai_ChanneL
سلام دوستان
♦️نمیدونم دیروز غروب چند نفرتون
نظاره گر پخش زنده وداع با #شهدای_خان_طومان بودید...؟؟؟!
سخنان بیان شده از زبان طلبه جوان راشنیدید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
《اهل خواب و مکاشفه نیستم! اما مردم
بدونید #حاج قاسم هنوز حواسش
بهمون هست...
یکی از همرزمان #شهید_محمود_رادمهر
تعریف کرده که چند وقت پیش شهید
رادمهر رو تو خواب دیدم!!
گفتم کجایی؟ اوضاع واحوالت چطوره ؟
بالا بالاها نشستی ، هوای برگشت نداری؟
گفت ؛ هوای برگشت نداشتیم!!
#حاج_قاسم اومد گفت برگردید اقا تنها
نباشه ! آقا به کمکتون نیاز داره!😭》
#حاج_قاسم به خیلی ها گفت :
آقا تنهاست ، برید کمکش!
نشنیدند ، نفهمیدند ، امتثال نکردند
به سربازاش گفت پاشید ؛
وقت برگشتنه ! اونام گفتن : چشم
👌 " قصه همینه بخدا". 👌
🔸محمود رادمهر برگشته گرا بده،
🔸رضا حاجی زاده بزنه،
🔸محمد بلباسی پشتیبانی کنه،
🔸حسین رجایی فر تجهیزات بیاره،
🔸علی عابدینی بزنه به خط،
🔴مالک اشتر آقا هنوز هم دلواپس
آقاست ، یعنی ما تنهایش گذاشتیم !؟
❌نکند راه را گم کردیم و بیراهه
رفتیم که دلواپسش شدند!؟😭
❌ نکند ما هم چون کوفیان مولای
زمانمان را تنها گذاشتیم !؟😭
آری!؟تاریخ تکرار میشود!!
در آزمون سختی قرار گرفته ایم !!
قبل از آنکه دیر شود به یاری مولای
زمانمان بشتابیم...
یادمون نره سردارمون چی گفت!؟👇👇
🌻اگــر ڪسی
صداۍ#رهبــر خود را نشنود
به طور یقین #صداۍامام زمـان(عج)
خود را هم نمےشنود...
و امروز #خط قرمــز❌ باید
توجه تمام و اطاعت از ولےخود،
رهبرۍنظام باشد
@Beyzai_ChanneL
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲۳مهر ماه سالروز دستگیری روحالله #زم توسط سربازان گمنام سپاه پاسداران
جا داره یادی کنیم از دلیل حمایت #آمد_نیوز در انتخابات ۹۶ از زبان روح ا... زم که از پروژه انتخاب #روحانی پرده برداشت:
اگر #رئیسی یا #قالیباف رییس جمهور بودند این حجم از نارضایتی وجود نداشت و الان مسئله براندازی مطرح نبود، ما تحلیل امنیتی دقیق داشتیم که ناکارآمدی روحانی مردم را به ستوه میآورد
@Beyzai_ChanneL
‼️ 6 روز پیش به فاصله 2 ساعت پس از انتشار خبرمرگ شجریان؛ اکانت حسن روحانی تسلیت گفت اما
❌ حالا 4 روز از خبرپیداشدن و تشییع شهدای خان طومان میگذرد و روحانی هیچ واکنشی نشان نداده!
❌ ظاهراً "امضای معاونش پای سند 2030" و قسمش که "از هرچه بگذرم از2030 نمیگذرم" ؛ به وی اجازه نمیدهد اسطوره های مقاومت را به عنوان قهرمانان و هنرمندان واقعی این مرز و بوم معرفی کند!
بمیریم برای غربتتان که بعد از 5 سال بی نشانی اینگونه غریبانه رشادت هایتان را از یادمان میبرند...
‼️ همه مسئولین دولتی از رئیس جمهور تا خیارشور دورقابچین های دولت هم مرگ شجریان را تسلیت گفتند اما برای شهدای خان طومان مهر به دهانشان زدند!
@Beyzai_ChanneL
🏴گاهی اوقات یک نفر پدر ندارد اما یک لشکر عمو دارد که اگر لب ترکند برایش به علقمه میزنند🖤
#شهید_مدافع_حرم
@Beyzai_ChanneL
29.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دنیا خراب شود که مادر فرزندش را با دستان خودش به خاک سپارد ؛ مگر آنکه برای خدا و اهل بیت پیامبر باشد...
دشمن بداند باز هم پسر دارم !
سخنان زینبی مادر بزرگوار شهید محمود رادمهر در مراسم تدفین پسر شهیدش ...
#ام_وهب_مازندران
@Beyzai_ChanneL