آه ای خداوندا چه میگویم
وای نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم هیچی نگمم.
نهه تو مییتونییی😭😭
هدایت شده از رَهْنَما
مدرسه با ما چه کرد از بیکاری نشستم سوپرنچرال میبینم
آه ای خداوندا چه میگویم
چقدر چرته
I'm soooo sorry man, but u should really rethink that
هدایت شده از رَهْنَما
کلا پنج قسمتش رو دیدم امیدوارم در ادامه جالب تر از این بشه تا اینجاش واقعا حوصلم سررفت
آه ای خداوندا چه میگویم
کلا پنج قسمتش رو دیدم امیدوارم در ادامه جالب تر از این بشه تا اینجاش واقعا حوصلم سررفت
میشه
معماهای جدیدتری وسط میان
البته به طور کلی باید ژانر و فضا مطابق طبع باشه وگرنه کنسله
فایده نداره
ولی موردِ مشابه داشتیم، آخرهای فصل ۱ داره از سریال لذت میبره 😂☝️🏻