eitaa logo
بیداری کرج
2هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.9هزار ویدیو
22 فایل
کرج، شهر شهیدِ مظلوم روح الله عجمیان به دست کثیف جنبش فواحش رسانه انقلابی مردم کرج ارتباط با خادم کانال @Khademe_Mardom
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دستگاهها به زوج های نابارور کمک کنند 🔶 امام جمعه استان البرز، آیت الله حسینی همدانی در بخشی از خطبه های نماز جمعه دیروز فرمودند: دشمن می‌خواهند ترکیب جمعیت به هم بخورد. رهبری حکم جهاد تبیین و جهاد فرزند آوری داده‌اند. توطئه بزرگی با بی‌توجهی شما در حال رقم خوردن است. دستگاه‌ها به زوج‌های نابارور کمک کنند. ❇️ کانال دفاع از حقوق بانوان https://eitaa.com/joinchat/258736413C21928dfee7
🌸 در کنار پدر‌ | تصویری دیدنی از مراسم جشن‌ تکلیف دختران دانش‌آموز 💐جشن تکلیف یک جشن واقعی است؛ به شما تبریک میگویم 🌷 رهبر انقلاب: 👇 🔸 جشن تکلیفتان را به شما تبریک میگویم. عید ولادت امیرالمؤمنین علیه السلام را هم به همه‌ی شما دختران عزیزم تبریک عرض میکنم... شما دختران عزیز، نوگلان عزیز من امشب نماز واجبتان را به جماعت در این حسینیه به جا آوردید. خدا ان‌شاءاللّه قبول کند. 🔸بچه‌های عزیزم، جشن تکلیف یک جشن واقعی است. واقعاً جشن است. واقعاً عید است. چرا؟ چون شما از لحظه‌ای که تکلیف میشوید، با خدای متعال حرف میزنید، خدا با شما حرف میزند. یعنی شما این قابلیت را پیدا کردید که خدای متعال با شما حرف بزند، به شما تکلیف بدهد و شما آن تکلیف را بجا بیاورید. 🔸 این یک رتبه‌ی با ارزشی است در عالم انسانیت که انسان بشود مخاطب خدا، خدا با انسان حرف بزند. ‌ 🇮🇷۱۴۰۱/۱۱/۱۴‌ ❇️ کانال دفاع از حقوق بانوان https://eitaa.com/joinchat/258736413C21928dfee7
هدایت شده از رحمت الله معظمی
🔻مـطالـعـه ایـن پـسـت تکلیـف آور اسـت. •••کـمـتـر شـنـیـده هـای رهـبـر انـقـلاب پـیـرامـون نـگـاه قـبـیـلـه ای در سـیـاسـت | بـه ویـژه بـرای حـوزویـان مـحـتـرم 💠 امـام خـامـنـه ای: ▪️حرکت خطی، حرکت خوبی نیست. حرکت خطی، غیر از این است که انسان مواضعی را به طور مدون قبول کرده باشد. حرکت خطی، یعنی گروه‌گرایی؛ یعنی کسی را که داخل یک مجموعه است، قبول می‌کند؛ به صرف این‌که در این مجموعه قرار دارد. ۴اسفند۱۳۷۰ ▪️در سال ۶۲ که دوجریانیِ خیلی عمیقی در حزب جمهوری اسلامی به وجود آمده بود و کنگره‌‌‌ی مفصلی هم در مدرسه‌‌‌ی عالی شهید مطهری درست کرده بودیم، من صحبت کردم و از این دو جریان، به دو قبیله و دو طایفه تعبیر کردم! ... این دو مجموعه، با خود افراد مجموعه از هم جدا می‌‌‌شوند، نه با مواضعشان؛ ……؛ کأنه بحث بر سر تعصبات فامیلی و قبیله‌‌‌یی است! به عبارت دیگر، وقتی کسی جزو آن عده باشد، این عده نگاه نمی‌کنند که خصوصیات اخلاقی او چیست و معیارها چه‌قدر بر او منطبق است؛ ردش می‌کنند؛ آن عده هم کاری ندارند که معیارها و ضوابط چیست؛ قبولش می‌کنند؛ این غلط است؛ بعضی این‌طوری عمل می‌کنند؛ ولو این‌که در تصرفات شخصیشان آدمهای بدی هم نیستند.۴اسفند ۱۳۷۰ ▪️چیزی که در باب این دو باند نه امروز، از سابق معتقدم این است که آنچه این دو باند، درست می‌کنند، معتقدات و اصول نیست؛ عواطف و احساسات قبیله‌ای است! این اعتقاد من است ...گفتم شما دو قبیله هستید، به اصطلاح دو جناح حزبی، به هیچ وجه از این تعبیراتِ مثل دو ایدئولوژی ، نگذارید، که من قبول نخواهم کرد، من این اختلاف را مثل اختلافات قبیله‌ای می بینم، دو قبیله اند.۲۲ تیر۱۳۷۲ ▪️قبیله ای فکر کردن یعنی چه؟ یعنی در قبایل سابق، فردی از این قبیله فرد دیگری از آن قبیله را میکشت. قبیله مقتول کار به این نداشت که قاتل چه کسی است! اصلاً بحث قاتل نبود! لذا این قبیله می رفت یک نفر از قبیله قاتل را هر کس که بود میکشت... نگاه نمی کرد که بین ما چه کسی خوب است، و چه کسی بد است؟ بحث سر این بود که از قبیله ماست یا از قبیله ما نیست. اصلا مسئله این است، مثل بحث های فامیلی و مثل تعصب های قومی. ۳۱ اردیبهشت ۱۳۷۵ ▪️با تجربه‌ای که بنده از اول انقلاب تا حالا دارم - که غالبِ دسته‌بندیهای سیاسیِ کشور ما از این قبیل بود که متأسفانه بعد به دسته‌بندیهای عمیق‌تر هم منتهی شد. در آن سالهای ریاست جمهوریِ بنده، دو گروه در کشور بودند: چپ و راست. یک عده‌ای می‌گفتند چپ، یک عده می‌گفتند راست. بنده یک بحث تحلیلیِ مفصلی کردم - سال های ۶۲ ۶۳..... و ثابت کردم که این اختلافات مثل اختلافات قبائل قدیمی عرب است. یک قبیله با یک قبیله‌ی دیگر بد بود؛ منشأش نه یک مبنای اقتصادی بود و نه یک مبنای اعتقادی. فرض کنید یک وقتی اسب این قبیله در مرتع یکی از افراد آن قبیله چریده، او هم مثلاً گفته بالای چشمت ابروست؛ این هم یک جوابی داده و احیاناً خونی هم بینشان ریخته شده یا نشده، اما این دو تا قبیله دیگر تا ابد باید با هم دشمن باشند! ۱۸ آبان ۱۳۸۵ ▪️میل به رفتارهای قبیله‌ای در میدان سیاست، در میدان اقتصاد، از دیگر نقاط ضعف ماست. رفتار قبیله‌ای معنایش این است که تخطئه یا تأییدی که نسبت به کار کسی میکنم، ناشی نباشد از ماهیت عمل او؛ ناشی باشد از نحوه‌ی ارتباط او با من. اگر از قبیله‌ی ما کسی کار خطائی انجام داد، راحت قابل اغماض باشد؛ اما از قبیله‌ی مقابل اگر همان کار را انجام داد، این قابل پیگیری و تعقیب میشود. کار خوب اگر از کسی که مربوط به قبیله‌ی ماست، انجام گرفت، قابل تحسین و تشویق باشد؛ اگر از قبیله‌ی دیگر بود، نه. رفتار قبیله‌ای این است. این رفتار، اسلامی نیست، انقلابی نیست. ما متأسفانه اینگونه رفتار را در میان خودمان داریم. نمیگویم همه‌گیر است، فراگیر است؛ اما وجود دارد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
🔴استقامت در حق 🔸گزیده ای از وصیت نامه شهیدشهرستان نظرآباد استان البرز قربانعلی نو روستا یاران، ای یاوران اسلام! پاهایتان را مانند کوه استوار قرار دهید تا دشمنان بدانند که ما در راه عقیده‌مان سست نمی‌شویم؛ چرا که امروز اسلام به من و تو احتیاج دارد. در هر کجا که هستیم باید در مقابل باطل قد علم کنیم. خداوندا! هدف من از شرکت در این نبرد، جز اجرای کلمه حق و انتقام از ستمگران و جهانخواران چیز دیگری نیست. برادران بسیجی! نگویید که چندین بار به جبهه رفته‌ایم و تکلیف مان را انجام داده‌ایم، بلکه بایستی تا آخرین قطره خون مان این راه را بپیماییم. من به‌عنوان یک بسیجی کوچک اسلام از شما تقاضا دارم تا دست در دست هم دهیم، دین و انقلاب را به تمامی دنیا صادر کنیم تا دشمنان بدانند که در مقابل اسلام نمی‌شود ایستادگی کرد. ❇️ کانال دفاع از حقوق بانوان https://eitaa.com/joinchat/258736413C21928dfee7