43.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟠⚡️چرا کسی از آینده حرف نمیزند؟
👤حجت الاسلام وطن فدا
▫️ما دقیقاً چه میخواهیم؟
▫️اگر روزی اسرائیل نباشد…
▫️اگر آمریکا از منطقه برود…
🔺انقلاب اسلامی با شعارهای ایجابی پیش رفت؛ امروز شعار ما باید چه باشد؟
@Bipelak_ir
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#حجت_الاسلام_شیخ_علی_عالمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خدا قوت به سربازان حیدر
بسیجی های پای کار کشور
خدا قوت به مالک های اشتر
سپاه و ارتشی های دلاور
خدا قوت ۲
سنگرِ خیابان با ما
خیالتان راحت
به ذوالفقار صف شکن / به قلب دشمنان بزن
به نام نامی حسن / به قلب دشمنان بزن
برای یاری وطن / به قلب دشمنان بزن
که پرچمش مرا کفن / به قلب دشمنان بزن
شده ندای مرد و زن / به قلب دشمنان بزن
بزن برادرم بزن / به قلب دشمنان بزن
ماشاالله - لشگر حزب الله ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خدا قوت به سربازان ملت
به حیدر مسلکانِ با صلابت
خدا قوت به مردانِ شجاعت
به رهپویان طهرانی و همت
خدا قوت ۲
سنگرِ خیابان با ما
خیالتان راحت
بزن به قلعه خیبر / به نام نامی حیدر
بزن به دشمن کافر / به نام نامی حیدر
بزن تو ضربه آخر / به نام نامی حیدر
بزن به کاخ ستمگر / به نام نامی حیدر
بزن به نیت رهبر / به نام نامی حیدر
بزن بزن تو مکرر / به نام نامی حیدر
ماشاالله - لشگر حزب الله ...
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#عباس_قانعی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دشمن از ما در عجب
دشمن از ما خسته است
آخه ضربه های ذوالفقار
مهلک و پیوسته است
این سخن از شهید و
رهبری برجسته است
خدا راه شکست را / بر ملت ما بسته است ۲
پیروز میدانیم - ما چو شمشیر برانیم
ما اهل ایمانیم - ما از تبار سلمانیم
ما اهل ایرانیم - در پناه رضا جانیم
ای خیل سپاه علوی دست مریزاد ۲
با ضربه شصتت نبرد دشمنت از یاد
با آل علی هر که در افتاد ، ور افتاد
داریم سر عقده کشایی
بسملله اگر حریف مایی
داریم امیر لافتایی
بسملله اگر حریف مایی
داریم چراغ رهنمایی
بسملله اگر حریف مایی
داریم صراط کربلایی
بسملله اگر حریف مایی
چون مردم ما ندیده جایی
بسملله اگر حریف مایی
ما مرد عمل تو ادعایی
بسملله اگر حریف مایی
ما رمز بقا و تو فنایی
بسملله اگر حریف مایی
ماییم در این خطه فدایی
بسملله اگر حریف مایی
ماییم و نوای بی نوایی
بسملله اگر حریف مایی
بسملله اگر حریف مایی ...
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
20.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ببینید
تحفهای، پیشکش به ساحت مقدس ملت قهرمان ایران اسلامی
🔻 لاتَخَف؛ خدا با ماست
🎙حماسه خوان: کربلایی سیدحسن هاشمی
✍شاعر: علی اصغر شاهنسایی
✏️تایپو: محمدمهدی زائری
🎬 کاری از رسانه رایةالعباس(ع)
@Bipelak_ir
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
هجوی برای بی بی
بدینوسیله بگویم قرار فردا را
به شرط آنکه نگیری تو فاز دعوا را
طلب نموده دلم آب و خاک خوب ولی
به خال روش نبخشم دگر بخارا را
@Bipelak_ir
به گُرده ام به خدا هفت بارِ تکلیفی
گرفته از من دلخسته حال شیدا را
به وصف وضعیتِ حال خود کنم تکمیل
به ذکر ساده ی چندین مثال، انشا را
@Bipelak_ir
مثال! اینکه رئیسم برای دامادش
پسند کرده مکانی بلند بالا را
به جز بلندی جولان نمی شود راضی
دلش؛ که بنده بسازم بنای ویلا را
@Bipelak_ir
مثال! دخترک من، برای گردنبند
نموده بود پشیمان ز بود، بابا را
فتاده بود زمین و چقدر ما گشتیم
پیِ نگینْ اتمی هاش، "گمشده ها" را
@Bipelak_ir
به حل قطعی مشکل سزاست بردارم
برای دخترکم بخشی از دیمونا را
پدر بزرگ برای تیمّمش از من
به جای سنگ، طلب کرده خاک حیفا را
@Bipelak_ir
تصدقش بشوم بعدِ دو تمتعِ مَشت
ننه بزرگ هوس کرده طوف اقصی را
ننه بزرگ من البته، جدّه ی پدریست
خداش، حفظ نماید، عزیزْ طوبی را
@Bipelak_ir
عزیز، عشق تمامی قومِ مادری ست
همیشه مشتری ام آن نگاه زیبا را
عزیز، عاشق زیتون سبز ایلات است
نشان نموده ام از این دلیل آنجا را
@Bipelak_ir
و عمه جان عزیزم برای پا دردش
نهاده بر بصرْ امرِ طبیبِ دانا را
که او دواش هوای مدیترانه ای است
لذا به پاش نوشته، پزشک، دریا را
@Bipelak_ir
امان ز زن که "عکا" گشته نصف مهریه اش
"چنان که کور کند جاریِ پریسا را"
ببین که زندگی من شبیه اخبار است
گرفته صدر خبر بوی مُلک موسی را
@Bipelak_ir
بس است! الغرض اینکه شدید ناچارم
ببُرّم از توی وامانده ناف دنیا را
به جان تو که خودم حاضرم شوم بانی
کنم به راه برایت بساط حلوا را
@Bipelak_ir
خلاصه این شده که قصد خون تو دارم
پذیر با کرمت دیگر این کم ما را
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#شور #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#علی_یوسفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
جنگ خیبره باز / تاریخ شده تکرار
شیعه مرد جنگه / مثل علی کرار
کل کفر عالمین یک طرفه
سمت دیگه اما جیش النجفه
همه آمادهی تیر آخرن
صهیون هدفه ۳
کفر مطلقو - با تیشه بزن
با ذکر علی صهیونو از ریشه بزن
سربند مدد - زینب رو بزن
فرزند علی بچه ی مرحب رو بزن
«لبیک یا فاتح خیبر» ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
عمر دشمن حق / دیگه سر رسیده
دنیا توی میدون / جز ما یل ندیده
همه مشتاق نبرد آخریم
آیهی عذاب قوم کافریم
خون مولا تو رگ تک تک ماست
نسل حیدریم ۳
توی دست ما - ذوالفقار تو
ارث پدریمونه این اقتدار تو
لعنت خدا - بر قوم یهود
شمشیر علی رو سرشون میاد فرود
«لبیک یا فاتح خیبر» ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
وقت انتقامه / مهدی میده فرمان
ترسی نه نداریم / هستیم قوم سلمان
همه آماده از ایران تا یمن
با دم شور حسین و یا حسن
همه مشتاق همون روز که بشه
جنگ تن به تن ۳
با تیغ علی - منتقم بیا
عجّل لولیّک الفرج قائدنا
تحت بیعتت - کل کشوره
ایران به خدا که ذوالفقار حیدره
« لبیک یا فاتح خیبر» ۴
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
یک دم غلطی اگر ز تو سر بزند
این قوم سرِ نحسِ تو را می شکند
ما ملت صبریم، اگر خشم کنیم
باید سگ زرد، گور خود را بِکَند
@Bipelak_ir
آن ابرهه که تو را تقبّل کرده
در پاچه ی دوست، جنس بنجل کرده
بفرست دوباره هرمس و اِف سی و پنج
تازه هوس شکارمان گُل کرده
@Bipelak_ir
در پیچ و خم نبرد آخر هستیم
در یک قدمی فتح خیبر هستیم
گو لشگریانش همگی صف بکشند
ما مرد نبرد نابرابر هستیم
@Bipelak_ir
دنیا همه در توان ما حیران است
این اول کار لشگر ایمان است
صهیونِ حقیر و دون! بدان از حالا
که نام عظیم قاتلت #ایران است
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سلام بر تو عزیز و بزرگ و بازیگر
سلام بر تو که خونت ز ماست رنگین تر
سلام بر تو که مُزدت، دلاری و سکّه است
به تو سِلِبْریتیِ شش دَهَک ز ما برتر
@Bipelak_ir
دوباره تنگ شده دل، برای دیدارت
برای استوری ات بین کافه با دلبر
برای آن همه "لعنت به نفت" گفتن هات
برای آرزوی ات بهر کشوری بهتر
@Bipelak_ir
برای تو که به آقای گل شدی مشهور
برای گل به خودی های محکمت با سر
برای داوری ات پیش خنده های ترامپ
که داشت ارزش هدْیه چو اگزوز خاور
@Bipelak_ir
برای ضجه و زاریت در غم مهسا
و این خفه شدنت در غم دو صد دختر
کنون قریب سه هفته ست از تو بی خبرم
کجاست عکس العمل؟ کو تاسّفِ یکسر؟
@Bipelak_ir
خدا نخواد الهی که گمشده باشی
نمی کنم به خدا این بَلیّه را باور
خدای من! نکند! اینکه عاقبت جانم!
گرفته دو رگ قلبت ز غصّه ی کولبَر
@Bipelak_ir
همین بُوَد فقط امکان این نبودنِ تو
وگرنه تو به هر آشی، نخود شوی آخر
خودم که شاهدم! آن روزِ فتنه، به دنیا
چنین نیامده بودی تو لال از مادر
@Bipelak_ir
به آن وی پی اِنی های حرام خور لعنت
که تا کنون نشدی متصل به آن بستر
همین که استوری و پست و ریلز تعطیل است
مقاومت شده بی حرف مفت، تاب آور
@Bipelak_ir
برای حمله به وقتش چو بنز می مانی
کنون که وقت دفاع است، وانتی پنچر
همیشگیست، همین پر افاده ها هستند
به وقت حادثه یک مشت آدم بربر
@Bipelak_ir
وطن درون عسل برده دست تا آرنج
تو غیر گاز گرفتن، دُبی رَوی با سر
و خوب ملتفتم بعد جنگ خواهی بود
تو شهریار و تو فردین و آکُل و قیصر
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#رضا_تاجیک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد
این موج پرشکوه امت ادامه دارد
فریادهای ایران! این غرش دلیران
آری که انقلاب ملت ادامه دارد
@Bipelak_ir
هرجا که هست میدان در سنگر خیابان
این انتفاضه و این #بعثت ادامه دارد
این مشتهای محکم رقص شکوه پرچم
شکر خدا سرود عزت ادامه دارد
@Bipelak_ir
هر خاک کربلا و هر روز ما محرم
فریاد هیاتی هاست: "هیات ادامه دارد"
با دوستان رفاقت، از دشمنان برائت
اما یادمان هست وحدت ادامه دارد
@Bipelak_ir
در میهنی معظم، هرچند عده ای کم
بی غیرتند اما غیرت ادامه دارد
تکثیر می شویم و تقدیر می شویم و
در چشمهای دشمن حیرت ادامه دارد
@Bipelak_ir
همگام با شهیدان راه دفاع از ایران
راه پر افتخار همت ادامه دارد
قومی علی شناسیم هرگز نمی هراسیم
اما به قلب دشمن، وحشت ادامه دارد
@Bipelak_ir
همواره پایداریم؛ چون کوه استواریم
در اوج اقتداریم؛ قدرت ادامه دارد
تا مرگ پای کاریم؛ آتش به اختیاریم
والله بر منافق لعنت ادامه دارد
@Bipelak_ir
گرچه پر انتقادیم دنبال اتحادیم
آری حمایتِ از دولت ادامه دارد ✌️
هستیم با ولایت همراه تا شهادت
با نام خامنه ای بیعت ادامه دارد
.