eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
43.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟠⚡️چرا کسی از آینده حرف نمی‌زند؟ 👤حجت الاسلام وطن فدا ▫️ما دقیقاً چه می‌خواهیم؟ ▫️اگر روزی اسرائیل نباشد… ▫️اگر آمریکا از منطقه برود… 🔺انقلاب اسلامی با شعارهای ایجابی پیش رفت؛ امروز شعار ما باید چه باشد؟ @Bipelak_ir
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir خدا قوت به سربازان حیدر بسیجی های پای کار کشور خدا قوت به مالک های اشتر سپاه و ارتشی های دلاور خدا قوت ۲ سنگرِ خیابان با ما خیالتان راحت به ذوالفقار صف شکن / به قلب دشمنان بزن به نام نامی حسن / به قلب دشمنان بزن برای یاری وطن / به قلب دشمنان بزن که پرچمش مرا کفن / به قلب دشمنان بزن شده ندای مرد و زن / به قلب دشمنان بزن بزن برادرم بزن / به قلب دشمنان بزن ماشاالله - لشگر حزب الله ... 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir خدا قوت به سربازان ملت به حیدر مسلکانِ با صلابت خدا قوت به مردانِ شجاعت به رهپویان طهرانی و همت خدا قوت ۲ سنگرِ خیابان با ما خیالتان راحت بزن به قلعه خیبر / به نام نامی حیدر بزن به دشمن کافر / به نام نامی حیدر بزن تو ضربه آخر / به نام نامی حیدر بزن به کاخ ستمگر / به نام نامی حیدر بزن به نیت رهبر / به نام نامی حیدر بزن بزن تو مکرر / به نام نامی حیدر ماشاالله - لشگر حزب الله ... تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دشمن از ما در عجب دشمن از ما خسته است آخه ضربه های ذوالفقار مهلک و پیوسته است این سخن از شهید و رهبری برجسته است خدا راه شکست را / بر ملت ما بسته است ۲ پیروز میدانیم - ما چو شمشیر برانیم ما اهل ایمانیم - ما از تبار سلمانیم ما اهل ایرانیم - در پناه رضا جانیم ای خیل سپاه علوی دست مریزاد ۲ با ضربه شصتت نبرد دشمنت از یاد با آل علی هر که در افتاد ، ور افتاد داریم سر عقده کشایی بسم‌لله اگر حریف مایی داریم امیر لافتایی بسم‌لله اگر حریف مایی داریم چراغ رهنمایی بسم‌لله اگر حریف مایی داریم صراط کربلایی بسم‌لله اگر حریف مایی چون مردم ما ندیده جایی بسم‌لله اگر حریف مایی ما مرد عمل تو ادعایی بسم‌لله اگر حریف مایی ما رمز بقا و‌ تو‌ فنایی بسم‌لله اگر حریف مایی ماییم در این خطه فدایی بسم‌لله اگر حریف مایی ماییم و نوای بی نوایی بسم‌لله اگر حریف مایی بسم‌لله اگر حریف مایی ... تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
20.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ببینید تحفه‌ای، پیشکش به ساحت مقدس ملت قهرمان ایران اسلامی 🔻 لاتَخَف؛ خدا با ماست 🎙حماسه خوان: کربلایی سیدحسن هاشمی ✍شاعر: علی اصغر شاهنسایی ✏️تایپو: محمدمهدی زائری 🎬 کاری از رسانه رایة‌العباس(ع) @Bipelak_ir
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir هجوی برای بی بی بدینوسیله بگویم قرار فردا را به شرط آنکه نگیری تو فاز دعوا را طلب نموده دلم آب و خاک خوب ولی به خال روش نبخشم دگر بخارا را @Bipelak_ir به گُرده ام به خدا هفت بارِ تکلیفی گرفته از من دلخسته حال شیدا را به وصف وضعیتِ حال خود کنم تکمیل به ذکر ساده ی چندین مثال، انشا را @Bipelak_ir مثال! اینکه رئیسم برای دامادش پسند کرده مکانی بلند بالا را به جز بلندی جولان نمی شود راضی دلش؛ که بنده بسازم بنای ویلا را @Bipelak_ir مثال! دخترک من، برای گردنبند نموده بود پشیمان ز بود، بابا را فتاده بود زمین و چقدر ما گشتیم پیِ نگینْ اتمی هاش، "گمشده ها" را @Bipelak_ir به حل قطعی مشکل سزاست بردارم برای دخترکم بخشی از دیمونا را پدر بزرگ برای تیمّمش از من به جای سنگ، طلب کرده خاک حیفا را @Bipelak_ir تصدقش بشوم بعدِ دو تمتعِ مَشت ننه بزرگ هوس کرده طوف اقصی را ننه بزرگ من البته، جدّه ی پدریست خداش، حفظ نماید، عزیزْ طوبی را @Bipelak_ir عزیز، عشق تمامی قومِ مادری ست همیشه مشتری ام آن نگاه زیبا را عزیز، عاشق زیتون سبز ایلات است نشان نموده ام از این دلیل آنجا را @Bipelak_ir و عمه جان عزیزم برای پا دردش نهاده بر بصرْ امرِ طبیبِ دانا را که او دواش هوای مدیترانه ای است لذا به پاش نوشته، پزشک، دریا را @Bipelak_ir امان ز زن که "عکا" گشته نصف مهریه اش "چنان که کور کند جاریِ پریسا را" ببین که زندگی من شبیه اخبار است گرفته صدر خبر بوی مُلک موسی را @Bipelak_ir بس است! الغرض اینکه شدید ناچارم ببُرّم از توی وامانده ناف دنیا را به جان تو که خودم حاضرم شوم بانی کنم به راه برایت بساط حلوا را @Bipelak_ir خلاصه این شده که قصد خون تو دارم پذیر با کرمت دیگر این کم ما را .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir جنگ خیبره باز / تاریخ شده تکرار شیعه مرد جنگه / مثل علی کرار کل کفر عالمین یک‌ طرفه سمت دیگه اما جیش النجفه همه آماده‌ی تیر آخرن صهیون هدفه ۳ کفر مطلقو - با تیشه بزن با ذکر علی صهیونو از ریشه بزن سربند مدد - زینب رو بزن فرزند علی بچه ی مرحب رو بزن «لبیک یا فاتح خیبر» ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir عمر دشمن حق / دیگه سر رسیده دنیا توی میدون / جز ما یل ندیده همه مشتاق نبرد آخریم آیه‌ی عذاب قوم کافریم خون مولا تو رگ تک تک ماست نسل حیدریم ۳ توی دست ما - ذوالفقار تو ارث پدریمونه این اقتدار تو لعنت خدا - بر قوم یهود شمشیر علی رو سرشون میاد فرود «لبیک یا فاتح خیبر» ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir وقت انتقامه / مهدی میده فرمان ترسی نه نداریم / هستیم قوم سلمان همه آماده از ایران تا یمن با دم شور حسین و یا حسن همه مشتاق همون روز که بشه جنگ تن به تن ۳ با تیغ علی - منتقم بیا عجّل لولیّک الفرج قائدنا تحت بیعتت - کل کشوره ایران به خدا که ذوالفقار حیدره « لبیک یا فاتح خیبر» ۴ تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir یک دم غلطی اگر ز تو سر بزند این قوم سرِ نحسِ تو را می شکند ما ملت صبریم، اگر خشم کنیم باید سگ زرد، گور خود را بِکَند @Bipelak_ir آن ابرهه که تو را تقبّل کرده در پاچه ی دوست، جنس بنجل کرده بفرست دوباره هرمس و اِف سی و پنج تازه هوس شکارمان گُل کرده @Bipelak_ir در پیچ و خم نبرد آخر هستیم در یک قدمی فتح خیبر هستیم گو لشگریانش همگی صف بکشند ما مرد نبرد نابرابر هستیم @Bipelak_ir دنیا همه در توان ما حیران است این اول کار لشگر ایمان است صهیونِ حقیر و دون! بدان از حالا که نام عظیم قاتلت است .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir سلام بر تو عزیز و بزرگ و بازیگر سلام بر تو که خونت ز ماست رنگین تر سلام بر تو که مُزدت، دلاری و سکّه است به تو سِلِبْریتیِ شش دَهَک ز ما برتر @Bipelak_ir دوباره تنگ شده دل، برای دیدارت برای استوری ات بین کافه با دلبر برای آن همه "لعنت به نفت" گفتن هات برای آرزوی ات بهر کشوری بهتر @Bipelak_ir برای تو که به آقای گل شدی مشهور برای گل به خودی های محکمت با سر برای داوری ات پیش خنده های ترامپ که داشت ارزش هدْیه چو اگزوز خاور @Bipelak_ir برای ضجه و زاریت در غم مهسا و این خفه شدنت در غم دو صد دختر کنون قریب سه هفته ست از تو بی خبرم کجاست عکس العمل؟ کو تاسّفِ یکسر؟ @Bipelak_ir خدا نخواد الهی که گمشده باشی نمی کنم به خدا این بَلیّه را باور خدای من! نکند! اینکه عاقبت جانم! گرفته دو رگ قلبت ز غصّه ی کولبَر @Bipelak_ir همین بُوَد فقط امکان این نبودنِ تو وگرنه تو به هر آشی، نخود شوی آخر خودم که شاهدم! آن روزِ فتنه، به دنیا چنین نیامده بودی تو لال از مادر @Bipelak_ir به آن وی پی اِنی های حرام خور لعنت که تا کنون نشدی متصل به آن بستر همین که استوری و پست و ریلز تعطیل است مقاومت شده بی حرف مفت، تاب آور @Bipelak_ir برای حمله به وقتش چو بنز می مانی کنون که وقت دفاع است، وانتی پنچر همیشگی‌ست، همین پر افاده ها هستند به وقت حادثه یک مشت آدم بربر @Bipelak_ir وطن درون عسل برده دست تا آرنج تو غیر گاز گرفتن، دُبی رَوی با سر و خوب ملتفتم بعد جنگ خواهی بود تو شهریار و تو فردین و آکُل و قیصر .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد این موج پرشکوه امت ادامه دارد فریادهای ایران! این غرش دلیران آری که انقلاب ملت ادامه دارد @Bipelak_ir هرجا که هست میدان در سنگر خیابان این انتفاضه و این ادامه دارد این مشتهای محکم رقص شکوه پرچم شکر خدا سرود عزت ادامه دارد @Bipelak_ir هر خاک کربلا و هر روز ما محرم فریاد هیاتی هاست: "هیات ادامه دارد" با دوستان رفاقت، از دشمنان برائت اما یادمان هست وحدت ادامه دارد @Bipelak_ir در میهنی معظم، هرچند عده ای کم بی غیرتند اما غیرت ادامه دارد تکثیر می شویم و تقدیر می شویم و در چشمهای دشمن حیرت ادامه دارد @Bipelak_ir همگام با شهیدان راه دفاع از ایران راه پر افتخار همت ادامه دارد قومی علی شناسیم هرگز نمی هراسیم اما به قلب دشمن، وحشت ادامه دارد @Bipelak_ir همواره پایداریم؛ چون کوه استواریم در اوج اقتداریم؛ قدرت ادامه دارد تا مرگ پای کاریم؛ آتش به اختیاریم والله بر منافق لعنت ادامه دارد @Bipelak_ir گرچه پر انتقادیم دنبال اتحادیم آری حمایتِ از دولت ادامه دارد ✌️ هستیم با ولایت همراه تا شهادت با نام خامنه ای بیعت ادامه دارد .