eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir عمری ست غلام سید احرارم عمری ست به سر شور شهادت دارم من هیئتی ام ولی به ارباب قسم از هیئتیان بی طرف بی زارم تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 عجل الله تعالی فرجه الشریف 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مثل همه شهدا / لشگر خون خدا بزن به معرکه ولی / به نام نامی علی ۲ واسه خیبرشکن - بهترین فرصته واسه ی انتقام - سینه بی طاقته علم بگیر // بگو حیدر و مدد بگیر به خط بزن // پای حضرت مهدی بمیر که تا تهش // با توئه دلِ قومی دلیر (اباصالح - عَظُم البلا اباصالح - حجت خدا اباصالح - جان سه ساله بیا) ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir کُشته ی ظلمِ ریاض / شیعه ی مُلک حجاز! بزن به معرکه ولی / به نام نامی علی ۲ بسه دیگه امون - واسه آل سعود که شده کاملاً - سگ قوم یهود علم بزن // توی کوچه ها قدم بزن توی بقیع // دوباره بیا حرم بزن توی طواف // با شور علوی دم بزن (اباصالح - عَظُم البلا اباصالح - حجت خدا اباصالح - جان سه ساله بیا) ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir زخمی ظلمِ مدام / شیعیه وادی شام! بزن به معرکه ولی / به نام نامی علی ۲ بشنو توو گوش تو - خطبه ی زینبه می بینی دور تو - غرق تاب و تبه اذان بگو // پاشو از دل و ایمان بگو بگیر سلاح // از بلندی جولان بگو نفس بزن // از یزیدای دوران بگو (اباصالح - عَظُم البلا اباصالح - حجت خدا اباصالح - جان سه ساله بیا) ۲ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir "اذا جاءَ" ، بخوان از جان نگو عزت ، بگو ایران دم حیدر ، کند طوفان همه یک دل ، همه همخوان مدد حیدر ... رسیده وقت نبرد آخر این بار أین أین عمار ۲ خطای جنگ احد نمیشه تکرار أین أین عمار ۲ دم تیغ است، گردن یهود کافر این مالک اشتر ۲ و دشمن می ترسد از سپاه حیدر این مالک اشتر ۲ «جهان فهمیده است آتش به جان خیبر افتاده و با آل علی هر که در افتاده، ور افتاده» توی دست ما - تیغ علیه چشممون فقط به حکم و امر ولیه سربند مدد - حیدر می زنیم پرچم علی رو روی خیبر می زنیم یا علی مدد ... 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir تو باید یک ، طرف باشی به سمت یک ، هدف باشی یا در جیش ، معاویه یا در جیشُ النجف باشی مدد حیدر ... موذن بازم نام علی را سر داد أین أین مقداد ۲ دوباره آتش به اهل خیبر افتاد أین أین مقداد ۲ رسیده وقت گذشتن از مال و جان أین أین سلمان ۲ حرم امروز یعنی خاک پاک ایران أین أین سلمان ۲ «دندان بفشارید به هم، وقت نبرد است نام اسدالله فقط مرهم درد است» اقتدار ما - ارث حیدره هرکی با علی باشه قوم برتره بر جان یهود - افتاده شرر دیدند جهان که دشمن افتاد به خطر یا علی مدد ... تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
همه ی عمر دل به جانان بست به تعلق جواب رد داده ست زیر لب های موج دریا هاست: مرد دریا به آسمان پیوست .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 سبک: "بزن که خوب می زنی" 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی لحظه به لحظه از شهدا یاد می کنیم / حیدر حیدر حمله به قلب قلعه ی بیداد می کنیم / حیدر حیدر با رمز اتحاد، به مشت گره شده / حیدر حیدر (این حرف رهبر است که فریاد می کنیم / حیدر حیدر) ۲ اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir به دستِ حق، سیاهی حال و روزش زار خواهد شد جزایر قتلگاه ارتش خونخوار خواهد شد اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی تو در سراسر جهان ، قلّه رو فتح می کنی به این دیار پهلوان ، قلّه رو فتح می کنی تو فاتح فلاخُنی ، قلّه رو فتح می کنی اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir اگر هَل مِن مبارز زیر آتش ها به لب داریم ز دلواری و کوچک خان و باقرخان نسب داریم اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی در اوج عزت و غرور، قلّه رو فتح می کنی تویی تو خاکی و صبور، قلّه رو فتح می کنی تو دشمن تفرعونی، قلّه رو فتح می کنی اگر مقاومت کنی، قلّه رو فتح می کنی ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ندارد پای حق ماندن، دمی تردید و دشواری که ایرانِ رضا جان می کند حق را علمداری اگر از آسمان رفته چُنان آقایمان ماهی خدا خوانده ست مردم را برای فتح و خونخواهی اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی کنون به وقت انتقام ، قلّه رو فتح می کنی سلطه گری دگر تمام ، قلّه رو فتح میکنی تو ختم این توازُنی ، قلّه رو فتح می کنی اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir (حسینی با یزیدی صلح یک ساعت نخواهد کرد کسی مانند ما با مثل او بیعت نخواهد کرد شبیه چارپا در باتلاق مرگ وامانده ببین بر روی نحسش سیلی ایران به جامانده)* که این مقدّر خداست، قلّه رو فتح میکنی دعای خیل انبیاست، قلّه رو فتح میکنی به موشک دو سه تُنی، قلّه رو فتح می کنی اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی ۳ اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی * تضمین از اصل اثر تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 روز جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت با رهبران مقاومت 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ▫️بیعت با امام خمینی: سیّد نبودی ببینی، راهت پابرجاست این نهضت برپاست، نامت بر لب‌هاست سیّد نبودی ببینی، روح‌ الله زنده‌ ست ایران پاینده‌ ست، نامش تابنده‌ ست تو به ما جرئت - دادی روح‌ الله تا ابد ایران - مانده در این راه زیرِ - زیر این پرچم می‌مانیم با خمینی و خامنه‌ای، گوش به فرمانیم 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ▫️بیعت با شهید خامنه‌ای و امام خامنه‌ای: سیّد نبودی ببینی فرزندانت را در خیابان‌ ها می‌کنند غوغا سیّد نبودی ببینی مردم ایران بعد تو ماندند بر سر پیمان ای شهید ما - بعد از تو آقا کرده‌ایم بیعت - ما با مجتبی زیرِ - زیر این پرچم می‌مانیم با خمینی و خامنه‌ای، گوش به فرمانیم 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ▫️بیعت با جمهوری اسلامی: جمهوری اسلامی ایران مرحبا تا ابد باشد پرچمت بالا جمهوری اسلامی اِی زنده و پر شور دست بدخواهان باشد از تو دور خار چشمان - آمریکا هستی تن ندادی به - ذلّت و پستی زیرِ - زیر این پرچم می‌مانیم با خمینی و خامنه‌ای، گوش به فرمانیم 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ▫️بیعت با شهید سیدحسن نصرالله: سیّد نبودی ببینی حزب‌ الله‌ ات را تو رفتی اما مانده پا بر جا سیّد نبودی ببینی رد شدیم از نیل دارد می‌ میرد دیگر اسرائیل مانده نصرالله - در میدان حاضر ما یقین داریم - که: سَنَنتَصِر زیرِ - زیر این پرچم می‌مانیم با خمینی و خامنه‌ای، گوش به فرمانیم تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر مقاومت کنی ، قلّه رو فتح می کنی تو برترین تمدّنی ، قلّه رو فتح می کنی ❇️ eitaa.com/Bipelak_ir/3431
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir (( خطاب به همان هایی که خاموشند! )) دوست داری این و آن را از خودت راضی کنی از همین رو در پیِ آنی وسط بازی کنی آتَشت هرگز نخواهد شد گلستان، هرچه هم از سکوتِ سنگ وارِ خویش بُت سازی کنی @Bipelak_ir دائم النق نق! بگو دیگر نمی خواهی چرا باز هم در هر زمینه ایده پردازی کنی؟!!! اندکی بُگذار بالاتر کلاهِ خویش را بلکه آن را بعداز این در فتنه ها قاضی کنی @Bipelak_ir نقد کن سربازهای کشور خود را اگر قصد داری بهرِ دشمن باز سربازی کنی خاک عالم بر سرت وقتی کنارِ اجنبی روی خاکِ کشورِ خود چَنگ اندازی کنی @Bipelak_ir چون جناغِ شرط بندی از وسط خواهی شکست تا کجاها قصد آن داری وسط بازی کنی؟! تلگرام | ایتا | بله | سایت | .