eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir چهل روزه ایران بارونه بارون چهل روزه غوغاست میدون به میدون چهل روزه ایران شد کربلایی چهل روزه مُردیم از این جدایی پریشونیم‌ از این دنیای صد رنگ دلا تنگه‌ دلا تنگه دلا تنگ یه ایران مونده با غم های بی حد سر دست مجروح تو چی اومد؟ امان ای دل ای دل ای دل امان بسوز ای دل ای دل ای دل امان 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir خداوندا تاج سرم رو کشتن امام و عشق و رهبرم رو کشتن خداوندا دردم را تو بدانی تموم یاور و یارم رو کشتن خداحافظ ای قهرمان مظلوم تو دادی عزت بر ایران مظلوم بهار ما امسال رنگ خزونه گمونم این روزا مهدی می خونه: امان ای دل ای دل ای دل امان بسوز ای دل ای دل ای دل امان 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir خداوندا علمدارم نیامد عزیز و یار و غمخوارم نیامد فدای قلب غرق اعتقادش شهادت شد اجر عمری جهادش خداحافظ داغ بر دل نشسته نگا کن قلب ایرانت شکسته خداحافظ ای مظلوم زمانه برایت گریه کردم عاشقانه امان ای دل ای دل ای دل امان بسوز ای دل ای دل ای دل امان تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir چهل روزه پر از بغضه صدامون شده کرببلایی گریه هامون چهل روزه پر از اندوه و دردیم هنوز آقامونو تشییع نکردیم آقا چهل روزه دلتنگ دیدارتونیم آقا چهل روزه داریم برا تو می خونیم آقا چهل روزه که ما پی یک نشونیم آقا چهل روزه که سایه تون رو سرم نیست آقا چهل روزه رفتی ولی باورم نیست آقا چهل روزه سید علیِ حرم نیست دلتنگ خنده ی - مولایی توایم دلتنگ خطبه ی - زهرایی توایم دلتنگ این همه - آقایی توایم 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir چهل روزه اسیر اشک و آهیم به یاد روضه های قتلگاهیم چهل روزه دلامون بی شکیبه نوامون روضه‌ی خدّ التریبه گفتی که هستم زیر پرچم سبز عباس حالا که باز سفره انداختی روضه مهیاس چشمای ما رو ببین که برای تو دریاس وای از دمی که علمدار لشکر زمین خورد مثل روزی که توی کوچه مادر زمین خورد توو خیمه دیدن که از غم یه دختر زمین خورد توو خیمه دخترا - هی ناله می زدند با تازیونه به - سلاله می زدند سیلی به صورت - سه ساله می زدند تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir به حیفا و جولان علم می زنیم به خاک تلاویو قدم می زنیم بساط ستم را به هم می زنیم ز مولود کعبه که دم می زنیم به فریاد عشق و - به طوفان خون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir به هر پاره ی این تنِ استوار که یک جان شده بین چندین دیار که دارد قوایی چنان ذوالفقار و مانده ز سید علی یادگار بگوییم به صیهونِ پست و زبون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ندانی تو که صبر ما تا کجاست اگر دق کنی از حسادت به جاست که وحدت بر این زخم دلها دواست و این موسم ماست تو چه دانی از مرز عشق و جنون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir اگه تر کند لب سلیمان ما اگر تب کند جان ایران ما بهاری شود چشم لبنان ما اراده کند یک خیابان ما جنودی ز شیطان - نماند مصون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir چه صنعا، چه موصل، چه مینابِ ما گرفته غم ضاحیه تاب ما چنین بُرده از دیدگان خواب ما که این بوده از رسم و آداب ما اگر سویمان کینه آرد قشون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ز نصر خدا بین مردان مرد به پرچم ظفر داده آن رنگ زرد اگر دشمنی آیَدَش در نبرد چنان مار زخمی بپیچید ز درد که در هر مصافی - به فرعون دون (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۲ (فانّ حزبَ الله - همُ الغالبون) ۳ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ما پیروزیم به خدا / إنَّ اللهَ مَعَنا ۲ ای مردم ایران خدا با ماست ای لشگر شیران خدا با ماست شیطان بزرگ است اگر دشمن روبروی شیطان، خدا با ماست خدا با ماست یعنی - خدا میدان دار است خدا با ماست یعنی - خدا تنها یار است خدا با ماست یعنی - نترسید ای مردم! خدا با ماست یعنی - هراسیدن عار است وَ ما رَمیتَ إذ رَمَیت / نبض امور دست خداست تا که امید ما به اوست / فتح و ظفر نصیب ماست ما پیروزیم به خدا / إنَّ اللهَ مَعَنا ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir سرشار از امیدیم، خدا زنده است در معرکه دیدیم خدا زنده است گر خامنه‌ای رفت خدایش هست هرگز نبریدیم خدا زنده است بدانید ای مردم - شهید ما زنده است سلامی، حاج قاسم - رشید ما زنده‌ است همیشه جاویدان - بود نام ایران خدا را داریم پس - امید ما زنده است خدای بعد کربلا / خدای ماست تا ابد حسین کشته شد ولی / حق سرِ پاست تا ابد ما پیروزیم به خدا / إنَّ اللهَ مَعَنا ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ماییم و خداوند، خدا کافی است ای قوم خردمند! خدا کافی است گر لشکر کفار همه جمعند باید که بدانند، خدا کافی است خدای ما کافی ست - به این باور داریم پناهی از الله - مگر بهتر داریم؟ به بمب‌افکن ها و - به ناوَت می‌نازی ابرقدرت ماییم - که ما حیدر داریم امام تو امام نار / امام ما امام نور آرزویت شکست ماست / می‌بری آرزو به گور ما پیروزیم به خدا / إنَّ اللهَ مَعَنا ۲ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir از نعمت بی نهایت خدای یکتا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحاً مُبِينًا قطعاً به بیان رهبری تا به همین جا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا هم در دل آسمان و هم زمین و دریا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا پاینده بُوَد شعارمان تا ته دنیا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا (إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir هر آن چه که دیده این جهان از ظفر ما إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا ذات کبریا رها نموده تیر و ... اما إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا فرموده رسول حق ز ایران و ثریا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا شکر ابدی بابت این دانش والا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا (إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir زنده شده آن حکایت خیبر و مولا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا روشن شده از عنایت حضرت طاها إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا تا که برسد قطعیتِ فتح معلّی إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا چسبیده به ماشه ست سرْ انگشت تبری إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا (إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir در بین ی نبردِ پیدا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا ایران حسین است در این فتنه ی اعدا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا تا هر نفسی که نخورد فریبشان را إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا با لطف خدای حضرت زینب کبری إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا (نَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا) ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir تا بدل شود مُلک سلیمان به مصلی إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا باید که شود زمزمه ی مسجد الاقصی إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا باید که شود شعارمان در کف حیفا إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا دیری نبُوَد که سر دهد مهدی زهرا (عج) إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا (إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا) ۳ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مرهمی آمده بر بی‌سر و سامانی‌ِ ما شده فریاد پریشانی‌ِ ما باز در سینه‌ی شب زمزمه‌ی طوفان است آسمان خیره به اندوه دلِ انسان است @Bipelak_ir دشتِ تاریخ پر از خاطره‌ی خون شده است کاسه‌ی صبر بشر باز دگرگون شده است گرچه بوی خطر افتاده به جانِ دنیا سر بر آورد اگر هرزه‌علف در صحرا @Bipelak_ir نور باقی‌ست در این پهنه‌ی بی‌تاب شده آسمان باز پُر از رونق مهتاب شده در تن خسته‌ی این قافله، جان هست هنوز "چشم نرگس به شقایق نگران هست هنوز" @Bipelak_ir دشت سبزیم؛ یکی سَرو چو سرور داریم بنویسید در این قافله رهبر داریم دل اگر سوخته، از داغ غم خورشید است گرچه، یادش به ورق‌های زمان جاوید است @Bipelak_ir ما کجا از خطرِ حادثه می‌ترسیدیم؟ ما که سید علی خامنه‌ای را دیدیم هر چه داری به مصاف ای سگ خونخوار بیار! بِنِگَر، ملت مبعوث کجا پای فرار! @Bipelak_ir نور حق چونکه میان دل مردان جاری‌ست سر سپردن به سیاهی زمان بی‌ عاری‌ست باید این بار به فرمان خدا برخیزیم چون علمدار وفا، سوی بلا برخیزیم @Bipelak_ir چه کسی گفت رجزخوانی میدان سخت است تا خیال همه از سمت خیابان تخت است دشت در همهمه و، حادثه نزدیک شده مرز حق و علَم کفر چه باریک شده @Bipelak_ir # # # باد می‌پیچد و با خیمه سخن می‌گوید از غمِ تشنه‌لبان حرفِ کهن می‌گوید کودکی گوشه‌ی خیمه به پدر می‌نگرد چون ستاره که به چشمان قمر می‌نگرد @Bipelak_ir دشتِ گلگون کفنان بوی مصیبت دارد چشمِ آل علی از گریه حکایت دارد کودکان با لب عطشان به عمو می‌نگرند تشنه و خسته به آن قد نکو می‌نگرند @Bipelak_ir نیزه‌ها دورِ حرم حلقه‌ی آتش بستند شعله‌ها بر پرِ آن خیمه‌ی بی‌کس جَستند یک طرف پیکر صدچاک شهیدان افتاد یک طرف خیمه‌ی بی‌پرده به میدان افتاد @Bipelak_ir سر جدا گشت و زمین از نفس افتاد آن روز عرش لرزید و زمان در قفس افتاد آن روز بعد از آن واقعه، شب بوی اسارت می‌داد خبر از قصد ستمکار به غارت می‌داد @Bipelak_ir دختران حرم و سلسله‌ی غم بر دوش راهیِ کوفه شدند از دلِ آن دشت خموش در میان همه یک قامتِ طوفان برخاست زینبِ صبر، علمدارِ دلیران برخاست @Bipelak_ir از تن سوخته‌ی دشت و بیابان آمد لاجرم بنت علی هم به خیابان آمد با دلی سوخته اما به وقاری چون کوه حفظ می‌کرد حرم را وسطِ آن اندوه @Bipelak_ir خون دل خورد، ولی خطبه‌ی بیداری خواند حقِ آن خون خدا را ز سمتکار ستاند کوفه لرزید ز فریادِ دلِ زینبِ او شام فهمید که طوفان شده در مکتبِ او @Bipelak_ir گرچه در سلسله و رنجِ اسارت می‌رفت پرچم کرببلا دستِ شجاعت می‌رفت نام او ماند، وَ آزادگی از جا برخاست کربلا ماند اگر، زینب کبری برخاست .