🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#مهدی_ستارزاده
چهارگاه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
من به رهبر شهید خیانت نمی کنم
خیانت نمی کنم
با کسی مثل یزید بیعت نمی کنم
خیانت نمی کنم
خاکمو با دشمن قسمت نمی کنم
خیانت نمی کنم
من از وطن فروش حمایت نمی کنم
خیانت نمی کنم
فرعون زمان به فضل حق خوار شود
در شعلهی خشم ما گرفتار شود
با دست یدالله و جهاد ملت
نابودی ظلم صدر اخبار شود ۲
به سجّیل و به فتّاح ماشالله (ماشالله)
به ارتش و به سپاه ای ولله (ای ولله)
نابودی دشمنامون ان شاالله (ان شاالله) ۲
وَ مَا النَّصْر، إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
حق روشن است رو به ظلمت نمی کنم
خیانت نمی کنم
به جز از عشق وطن صحبت نمی کنم
خیانت نمی کنم
تا خدا با منه حس ذلت نمی کنم
خیانت نمی کنم
کشورم ایرانه کفر نعمت نمی کنم
خیانت نمی کنم
ما اهل دیار و نسل سلمان هستیم
ما وارث غیرت دلیران هستیم
از نسل تهمتنان نیرومندیم
ما فرزندان خاک ایران هستیم ۲
به این ملت بیدار ماشالله (ماشالله)
یه ایرانه پای کار ای والله (ای والله)
نابودی دشمنامون ان شاالله (ان شاالله) ۲
وَ مَا النَّصْر، إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار
با مدد از امام رضای غریب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
بی اعتنا به بهتان و اکاذیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
مژده به مردمان پاک و نجیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
این مملکت هرگز نبیند آسیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
به گوش؛ ای رزمندۀ بی رقیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
مقاومت کن و نشو بی شکیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
فتح و ظفر دوباره گردد نصیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
نمیخورند مردم ایران فریب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
از یاری وطن نشو بی نصیب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
فاتح قله میشویم عن قریب
نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
37.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#صدای_شما
🔊| بسمالله اگر حریف مایی
🎙| حاج حنیف طاهری
✍🏼| #عباس_قانعی
✳️ متن شعر
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#امام_و_رهبری
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای راهت ادامۀ راهِ
پیرِ مقتدا، لکَ لبَیک
هستی صالحٌ بعدَ صالح
سَید مجتبی لکَ لبَیک
ای قائم مقامِ آن رهبر
که شد جانفدا، لکَ لبَیک
ما هم جانفدای این راهیم
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
این مَردُم همه شدن مبعوث
تا رفع بلا، لکَ لبَیک
مأیوس میکنیم ما دشمن رو
سَید مجتبی لکَ لبَیک
چشم و گوش ما فقط بر توست
ای فرمانروا، لکَ لبَیک
آقای خامنه ای جانم!
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از تو یک اشارت آقا جان
سربازی زِ ما، لکَ لبَیک
مرد و زن ارتش ایرانیم
سَید مجتبی لکَ لبَیک
تا روز فرج همه هستیم
پای این لوا، لکَ لبَیک
با استعانتِ از مهدی
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
فارس و ترک و لر یکی هستیم
بی چون و چرا، لکَ لبَیک
با همدیگه اتحاد داریم
سَید مجتبی لکَ لبَیک
ما خواهر برادریم با هم
میگیم یکصدا، لکَ لبَیک
وحدت رکن اصلیِ امروز
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
نیروی مقاومت مائیم
القدس لنا، لکَ لبَیک
حزب الله و حشد و انصاریم
سَید مجتبی لکَ لبَیک
ایران و عراق، یمن، لبنان
هستیم پا به پا، لکَ لبَیک
مَبنامون اوامر آقاست
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیپلمات ها و نظامی ها
میگن هر کجا، لکَ لبَیک
آتش بس باشه یا جنگ باشه
سَید مجتبی لکَ لبَیک
پای لانچر یا خیابونا
امر امر شما، لکَ لبَیک
تا ایران باشه و ایرانی
سَید مجتبی لکَ لبَیک
(سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#ولادت_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#یاسین_زندی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
الگوی دلیرانی / یا حضرت معصومه
تو خواهر سلطانی / یا حضرت معصومه
محبوبِ خدا هستی / یا حضرت معصومه
زینبِ رضا هستی / یا حضرت معصومه
معصومه ی بابایی / یا حضرت معصومه
تو دختر موسایی / یا حضرت معصومه
روح موسوی داری / یا حضرت معصومه
نور علوی داری / یا حضرت معصومه
ایران حرمت باشد / یا حضرت معصومه
در قم علمت باشد / یا حضرت معصومه
خانه ی تو بیت النور / یا حضرت معصومه
مستورترین مستور... / یا حضرت معصومه
ما بنده ی درگاهت / یا حضرت معصومه
زائران بارگاهت / یا حضرت معصومه
مستمند احسانت / یا حضرت معصومه
دست ما و دامانت / یا حضرت معصومه
هم فهیمه ای بانو / یا حضرت معصومه
هم کریمه ای بانو / یا حضرت معصومه
گنبدت پناه ما / یا حضرت معصومه
سوی تو نگاه ما / یا حضرت معصومه
آئین حماسه، تو / یا حضرت معصومه
شاگرد کلاسِ تو ... / یا حضرت معصومه
میرزای قمی باشد / یا حضرت معصومه
هر کس به تو روی آرد ... / یا حضرت معصومه
مشمول عطای توست / یا حضرت معصومه
جانش به فدای توست / یا حضرت معصومه
سایه ی سر ایران / یا حضرت معصومه
روحِ دختر ایران / یا حضرت معصومه
قهرمانِ هر دختر / یا حضرت معصومه
قربان تو هر دختر / یا حضرت معصومه
نام تو چون اخترهاست / یا حضرت معصومه
شایسته ی دخترهاست / یا حضرت معصومه
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جمعخوانی سرود دختران در محضر آقای شهید
جشن فرشتهها
14 بهمن 1401
حسینیه حضرت امام خمینی(ره)
اینجا ایرانه، دخترا ستاره میسازن ...
.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📢 لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب
🌹 از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید
📝 حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای:
✍🏼 «در مقام درسآموزی از رفتار بزرگان و بخصوص شخصیت رهبر شهید، خیلی بجا است که این خصوصیت خیرخواهی خالصانه برای یکدیگر و مواسات را رویّه خود سازیم.» ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
🇮🇷 پویش ایران همدل، از آحاد مردم عزیز دعوت میکند تا در لبیک به این توصیه و «به نیابت از رهبر شهیدمان»، این حرکت همدلانه را با انتشار فیلم و عکس ترویج کنند.
📸 تصاویر خود را برای انعکاس این جلوههای بدیع در رسانه #ایران_همدل به آدرس eitaa.com/khamenei_contact_ir ارسال کنید.
💳 از طریق زیر میتوانیم به هموطنان نیازمند و آسیبدیدگان جنگ کمک کنیم:
شماره کارت:
6221068888888838شماره شبا:
IR620540100220111111111601کد دستوری: #14* 💻 پرداخت مستقیم درKHAMENEI.IR 📲 @rahbar_enghelab_ir
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
این طرف سکّان بگردان ناخدا
این همه دوری چنین از ما چرا؟
می روی دنده عقب تا به کجا؟
تازه گشته جای خوب ماجرا
بس کن این ترس و بیا نزدیک تر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)*
هر چه دارد می رود قصه به پیش
می شود اوضاعِ بدخیم تو بیش
باز کردی راهِ شوخی با کشیش
از هجوم ما شود حالت پریش
خاک ایران است و مردان خطر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
پیش ما آرایش جنگی نگیر
واق واق سگ کجا و چنگ شیر؟
رزمِ این خطّه کجا دارد نظیر؟
هیچ دیدی مردمی این سان دلیر؟
سرو میهن گشته از خون بارور
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
اهل بَعلی و خوری خون قتیل
نیست پایانت به جز طوفان نیل
در حدوث حکمت نفی سَبیل
در مصاف چون تویی، همچون خلیل
بهر مرگت، دستمان باشد تبر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
با سرشت عاشق این سرزمین
غیرت و مردانگی گشته قرین
هر چه دیدی از پدافند نوین
گوشه ای باشد ز آن و بیش از این-
-بهر جنگ آماده ایم از هر نظر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
گرچه یاران غالباً خوش نیّتند
جمله ارگان ها پی امنیتند
لیکن آنان که تو را ظرفیتند
در پی تفریق این جمعیتند
جمله هشیاریم در این رهگذر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
* امام شهید سید علی خامنه ای(قدس سره): فشارها غالباً محکوم به شکست است.
یک مدتی فشار میآورند، وقتی که ایستادگی مشاهده شد از این طرف، آن فشار تمام میشود.
جنگ، جنگ ارادههاست؛ جنگ عزم های راسخ است؛ هر که عزمش بیشتر بود، او برنده است.
۱۳۸۹/۰۶/۲۵
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.