eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir شعار با مدد از امام رضای غریب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ بی اعتنا به بهتان و اکاذیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ مژده به مردمان پاک و نجیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ این مملکت هرگز نبیند آسیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ به گوش؛ ای رزمندۀ بی رقیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ مقاومت کن و نشو بی شکیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ فتح و ظفر دوباره گردد نصیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ نمی‌خورند مردم ایران فریب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ از یاری وطن نشو بی نصیب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ فاتح قله می‌شویم عن قریب نَصْرٌ مِنَ اللَّه وَ فَتْحٌ قَرِيب✊ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
37.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊| بسم‌الله اگر حریف مایی 🎙| حاج حنیف طاهری ✍🏼| ✳️ متن شعر موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ای راهت ادامۀ راهِ پیرِ مقتدا، لکَ لبَیک هستی صالحٌ بعدَ صالح سَید مجتبی لکَ لبَیک ای قائم مقامِ آن رهبر که شد جانفدا، لکَ لبَیک ما هم جانفدای این راهیم سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir این مَردُم همه شدن مبعوث تا رفع بلا، لکَ لبَیک مأیوس می‌کنیم ما دشمن رو سَید مجتبی لکَ لبَیک چشم و گوش ما فقط بر توست ای فرمانروا، لکَ لبَیک آقای خامنه ای جانم! سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir از تو یک اشارت آقا جان سربازی زِ ما، لکَ لبَیک مرد و زن ارتش ایرانیم سَید مجتبی لکَ لبَیک تا روز فرج همه هستیم پای این لوا، لکَ لبَیک با استعانتِ از مهدی سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir فارس و ترک و لر یکی هستیم بی چون و چرا، لکَ لبَیک با همدیگه اتحاد داریم سَید مجتبی لکَ لبَیک ما خواهر برادریم با هم میگیم یکصدا، لکَ لبَیک وحدت رکن اصلیِ امروز سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir نیروی مقاومت مائیم القدس لنا، لکَ لبَیک حزب الله و حشد و انصاریم سَید مجتبی لکَ لبَیک ایران و عراق، یمن، لبنان هستیم پا به پا، لکَ لبَیک مَبنامون اوامر آقاست سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیپلمات ها و نظامی ها میگن هر کجا، لکَ لبَیک آتش بس باشه یا جنگ باشه سَید مجتبی لکَ لبَیک پای لانچر یا خیابونا امر امر شما، لکَ لبَیک تا ایران باشه و ایرانی سَید مجتبی لکَ لبَیک (سَید مجتبی لکَ لبَیک) ۴ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
سلام الله علیها 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir شعار گونه الگوی دلیرانی / یا حضرت معصومه تو خواهر سلطانی / یا حضرت معصومه محبوبِ خدا هستی / یا حضرت معصومه زینبِ رضا هستی / یا حضرت معصومه معصومه ی بابایی / یا حضرت معصومه تو دختر موسایی / یا حضرت معصومه روح موسوی داری / یا حضرت معصومه نور علوی داری / یا حضرت معصومه ایران حرمت باشد / یا حضرت معصومه در قم علمت باشد / یا حضرت معصومه خانه ی تو بیت النور / یا حضرت معصومه مستورترین مستور... / یا حضرت معصومه ما بنده ی درگاهت / یا حضرت معصومه زائران بارگاهت / یا حضرت معصومه مستمند احسانت / یا حضرت معصومه دست ما و دامانت / یا حضرت معصومه هم فهیمه ای بانو / یا حضرت معصومه هم کریمه ای بانو / یا حضرت معصومه گنبدت پناه ما / یا حضرت معصومه سوی تو نگاه ما / یا حضرت معصومه آئین حماسه، تو / یا حضرت معصومه شاگرد کلاسِ تو ... / یا حضرت معصومه میرزای قمی باشد / یا حضرت معصومه هر کس به تو روی آرد ... / یا حضرت معصومه مشمول عطای توست / یا حضرت معصومه جانش به فدای توست / یا حضرت معصومه سایه ی سر ایران / یا حضرت معصومه روحِ دختر ایران / یا حضرت معصومه قهرمانِ هر دختر / یا حضرت معصومه قربان تو هر دختر / یا حضرت معصومه نام تو چون اخترهاست / یا حضرت معصومه شایسته ی دخترهاست / یا حضرت معصومه تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جمع‌خوانی سرود دختران در محضر آقای شهید جشن فرشته‌ها 14 بهمن 1401 حسینیه حضرت امام خمینی(ره) اینجا ایرانه، دخترا ستاره می‌سازن ... .
📢 لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب 🌹 از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید 📝 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای: ✍🏼 «در مقام درس‌آموزی از رفتار بزرگان و بخصوص شخصیت رهبر شهید، خیلی بجا است که این خصوصیت خیرخواهی خالصانه برای یکدیگر و مواسات را رویّه خود سازیم.» ۲۰/فروردین/۱۴۰۵ 🇮🇷 پویش ایران همدل، از آحاد مردم عزیز دعوت میکند تا در لبیک به این توصیه و «به نیابت از رهبر شهیدمان»، این حرکت همدلانه را با انتشار فیلم و عکس ترویج کنند. 📸 تصاویر خود را برای انعکاس این جلوه‌های بدیع در رسانه به آدرس eitaa.com/khamenei_contact_ir ارسال کنید. 💳 از طریق زیر می‌توانیم به هموطنان نیازمند و آسیب‌دیدگان ‌جنگ کمک کنیم: شماره کارت:
6221068888888838
شماره شبا:
IR620540100220111111111601
کد دستوری: * 💻 پرداخت مستقیم درKHAMENEI.IR 📲 @rahbar_enghelab_ir
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir این طرف سکّان بگردان ناخدا این همه دوری چنین از ما چرا؟ می روی دنده عقب تا به کجا؟ تازه گشته جای خوب ماجرا بس کن این ترس و بیا نزدیک تر (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)* هر چه دارد می رود قصه به پیش می شود اوضاعِ بدخیم تو بیش باز کردی راهِ شوخی با کشیش از هجوم ما شود حالت پریش خاک ایران است و مردان خطر (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر) پیش ما آرایش جنگی نگیر واق واق سگ کجا و چنگ شیر؟ رزمِ این خطّه کجا دارد نظیر؟ هیچ دیدی مردمی این سان دلیر؟ سرو میهن گشته از خون بارور (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر) اهل بَعلی و خوری خون قتیل نیست پایانت به جز طوفان نیل در حدوث حکمت نفی سَبیل در مصاف چون تویی، همچون خلیل بهر مرگت، دستمان باشد تبر (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر) با سرشت عاشق این سرزمین غیرت و مردانگی گشته قرین هر چه دیدی از پدافند نوین گوشه ای باشد ز آن و بیش از این- -بهر جنگ آماده ایم از هر نظر (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر) گرچه یاران غالباً خوش نیّتند جمله ارگان ها پی امنیتند لیکن آنان که تو را ظرفیتند در پی تفریق این جمعیتند جمله هشیاریم در این رهگذر (هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر) * امام شهید سید علی خامنه ای(قدس سره): فشارها غالباً محکوم به شکست است. یک مدتی فشار می‌آورند، وقتی که ایستادگی مشاهده شد از این طرف، آن فشار تمام میشود. جنگ، جنگ اراده‌هاست؛ جنگ عزم های راسخ است؛ هر که عزمش بیشتر بود، او برنده است. ۱۳۸۹/۰۶/۲۵ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir شعار گونه ما ملت آزاده و رشیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) ما وارث یه رهبر شهیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) از آمریکا وعده زیاد شنیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) از همه ی دشمنا نا امیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) توو موضوع هسته ای مو سفیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) ما عاشق نبردِ با یزیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) اینهمه سختی و بلا کشیدم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) ما که یه ساله تهِ جنگ و دیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) تازه حالا به قله ها رسیدیم (اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم) والسسسسسلام 😊 تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir شعار گونه شروط ما یک کلام (ده بند خوب شُعام) بر طبق امر امام (ده بند خوب شُعام) توقع ما تمام (ده بند خوب شُعام) نتیجه ی این قیام (ده بند خوب شُعام) نه بیش و کم والسلام (ده بند خوب شُعام) تحقق احترام (ده بند خوب شُعام) شرط بقا و دوام (ده بند خوب شُعام) حاصل جنگ صیام (ده بند خوب شُعام) تلگرام | ایتا | بله | سایت | .