🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
این طرف سکّان بگردان ناخدا
این همه دوری چنین از ما چرا؟
می روی دنده عقب تا به کجا؟
تازه گشته جای خوب ماجرا
بس کن این ترس و بیا نزدیک تر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)*
هر چه دارد می رود قصه به پیش
می شود اوضاعِ بدخیم تو بیش
باز کردی راهِ شوخی با کشیش
از هجوم ما شود حالت پریش
خاک ایران است و مردان خطر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
پیش ما آرایش جنگی نگیر
واق واق سگ کجا و چنگ شیر؟
رزمِ این خطّه کجا دارد نظیر؟
هیچ دیدی مردمی این سان دلیر؟
سرو میهن گشته از خون بارور
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
اهل بَعلی و خوری خون قتیل
نیست پایانت به جز طوفان نیل
در حدوث حکمت نفی سَبیل
در مصاف چون تویی، همچون خلیل
بهر مرگت، دستمان باشد تبر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
با سرشت عاشق این سرزمین
غیرت و مردانگی گشته قرین
هر چه دیدی از پدافند نوین
گوشه ای باشد ز آن و بیش از این-
-بهر جنگ آماده ایم از هر نظر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
گرچه یاران غالباً خوش نیّتند
جمله ارگان ها پی امنیتند
لیکن آنان که تو را ظرفیتند
در پی تفریق این جمعیتند
جمله هشیاریم در این رهگذر
(هر که عزمش بیش، فتحش بیشتر)
* امام شهید سید علی خامنه ای(قدس سره): فشارها غالباً محکوم به شکست است.
یک مدتی فشار میآورند، وقتی که ایستادگی مشاهده شد از این طرف، آن فشار تمام میشود.
جنگ، جنگ ارادههاست؛ جنگ عزم های راسخ است؛ هر که عزمش بیشتر بود، او برنده است.
۱۳۸۹/۰۶/۲۵
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
ما ملت آزاده و رشیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
ما وارث یه رهبر شهیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
از آمریکا وعده زیاد شنیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
از همه ی دشمنا نا امیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
توو موضوع هسته ای مو سفیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
ما عاشق نبردِ با یزیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
اینهمه سختی و بلا کشیدم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
ما که یه ساله تهِ جنگ و دیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
تازه حالا به قله ها رسیدیم
(اورانیوم به هیچ کسی نمی دیم)
والسسسسسلام 😊
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
شروط ما یک کلام
(ده بند خوب شُعام)
بر طبق امر امام
(ده بند خوب شُعام)
توقع ما تمام
(ده بند خوب شُعام)
نتیجه ی این قیام
(ده بند خوب شُعام)
نه بیش و کم والسلام
(ده بند خوب شُعام)
تحقق احترام
(ده بند خوب شُعام)
شرط بقا و دوام
(ده بند خوب شُعام)
حاصل جنگ صیام
(ده بند خوب شُعام)
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
نظامی مسلمان
(ارتش خوب ایران)
پناه امن ایران
(ارتش خوب ایران)
قبیله ی دلیران
(ارتش خوب ایران)
لشگریان قرآن
(ارتش خوب ایران)
فخر دیار سلمان
(ارتش خوب ایران)
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمزمه #زمینه #شور
#امام_و_رهبری
#مرجع_مجاهد #بعثت_خون
#شهید_آیت_الله_امام_خامنه_ای
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ویژه اولین تولدی که نیست ...
نذار که دق کنیم - ما رو ببر پیش خودت
ای رهبر شهید - مبارکه تولدت ۲
هی غبطه میخوریم - به خیل اون ملائکه
میون آسمون - تولدت مبارکه ۲
دلخوش بودیم بهت / کنارمون اگر بودی
بازم میخندیدی / اگر چه خون جگر بودی
همه یتیم شدیم / برای ما پدر بودی
الهی من فدات * فدای مهربونیات ۳
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
⚫️ سبک: Bipelak.com/atts/idata/posts/4683/a/7/139412201231.mp3
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#یاسین_زندی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه ویژه روز دختر
حافظ قرآنم
دختر ایرانم
همیشه میخوانم:
دختر ایرانم
غرش طوفانم
دختر ایرانم
قوی ست ایمانم
دختر ایرانم
سرباز میدانم
دختر ایرانم
کف خیابانم
دختر ایرانم
پر شور و خندانم
دختر ایرانم
همراه لبنانم
دختر ایرانم
یار شهیدانم
دختر ایرانم
حریفِ شیطانم
دختر ایرانم
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#سرود
#ولادت_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#حجت_الاسلام_شیخ_علی_عالمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دختر ایرانم - مرید خواهر رضا جانم
بر سر پیمانم - مراقب کشور سلطانم
بلند با رجز میگم به دشمن
بیا بیا من وسط میدانم ۲
در وسط میدانم / زینبی میخوانم / الله اکبر
دختر با ایمانم / با علی میمانم / الله اکبر
اسم تو رو بازومه * فرمانده یا معصومه
دشمنِ تو محکومه * فرمانده یا معصومه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دختر پا کارم - به خاک کشورم وفادارم
دختر سردارم - شبیه معصومه علمدارم
بلند با رجز میگم به دشمن
بیا بیا من وسط پیکارم ۲
در وسط پیکارم / شوق شهادت دارم / الله اکبر
یه دخترِ بیدارم / که کابوسِ کُفّارم / الله اکبر
دست تو با مظلومه * فرمانده یا معصومه
دشمنِ تو محکومه * فرمانده یا معصومه
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#سرود
#ولادت_امام_رضا علیه السلام
#ولادت_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#داوود_قاضی #احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پیروزی برای مردم ایرانه
پیروزی برای بیشه شیرانه
پیروزی برای کشوریه که صحن و سرای حضرت سلطانه
جانِ جان - ایران امام رضاست
جاویدان - ایران امام رضاست
پشتِ ما - گرمِ به علی قسم
چون ایران - ایران امام رضاست
به اذن سلطان خراسان / می بندیم همه با هم عهدی
تا برسونیم پرچم رو / به دستای حضرت مهدی
لبیکْ یا حضرت مهدی ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پُر برْکت اگر که خطّه سلمانه
مدیونِ نگاهِ بانوی قرآنه
پیروزی برای کشوریه که زائرسرای خواهر سلطانه
با ایران - عالم همه همنواست
این مولود - یک هدیه ای از خداست
بانویی - که بانی اولین
لبخندِ - ایران امام رضاست
به نام معصومه موسی / می بندیم همه با هم عهدی
تا برسونیم پرچم رو / به دستای حضرت مهدی
لبیکْ یا حضرت مهدی ۴
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.