🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#یاسین_زندی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه ویژه روز دختر
حافظ قرآنم
دختر ایرانم
همیشه میخوانم:
دختر ایرانم
غرش طوفانم
دختر ایرانم
قوی ست ایمانم
دختر ایرانم
سرباز میدانم
دختر ایرانم
کف خیابانم
دختر ایرانم
پر شور و خندانم
دختر ایرانم
همراه لبنانم
دختر ایرانم
یار شهیدانم
دختر ایرانم
حریفِ شیطانم
دختر ایرانم
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#سرود
#ولادت_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#حجت_الاسلام_شیخ_علی_عالمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دختر ایرانم - مرید خواهر رضا جانم
بر سر پیمانم - مراقب کشور سلطانم
بلند با رجز میگم به دشمن
بیا بیا من وسط میدانم ۲
در وسط میدانم / زینبی میخوانم / الله اکبر
دختر با ایمانم / با علی میمانم / الله اکبر
اسم تو رو بازومه * فرمانده یا معصومه
دشمنِ تو محکومه * فرمانده یا معصومه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دختر پا کارم - به خاک کشورم وفادارم
دختر سردارم - شبیه معصومه علمدارم
بلند با رجز میگم به دشمن
بیا بیا من وسط پیکارم ۲
در وسط پیکارم / شوق شهادت دارم / الله اکبر
یه دخترِ بیدارم / که کابوسِ کُفّارم / الله اکبر
دست تو با مظلومه * فرمانده یا معصومه
دشمنِ تو محکومه * فرمانده یا معصومه
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#سرود
#ولادت_امام_رضا علیه السلام
#ولادت_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#داوود_قاضی #احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پیروزی برای مردم ایرانه
پیروزی برای بیشه شیرانه
پیروزی برای کشوریه که صحن و سرای حضرت سلطانه
جانِ جان - ایران امام رضاست
جاویدان - ایران امام رضاست
پشتِ ما - گرمِ به علی قسم
چون ایران - ایران امام رضاست
به اذن سلطان خراسان / می بندیم همه با هم عهدی
تا برسونیم پرچم رو / به دستای حضرت مهدی
لبیکْ یا حضرت مهدی ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پُر برْکت اگر که خطّه سلمانه
مدیونِ نگاهِ بانوی قرآنه
پیروزی برای کشوریه که زائرسرای خواهر سلطانه
با ایران - عالم همه همنواست
این مولود - یک هدیه ای از خداست
بانویی - که بانی اولین
لبخندِ - ایران امام رضاست
به نام معصومه موسی / می بندیم همه با هم عهدی
تا برسونیم پرچم رو / به دستای حضرت مهدی
لبیکْ یا حضرت مهدی ۴
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
پای وطن میمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
فدای کشور جانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
طرفدارِ قرآنم
(من دختر ایرانم)✊🏼
سرباز این میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
من غُرّش طوفانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
ایرانی است عُنوانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
برای ایران جانم-
(من دختر ایرانم)✊🏼
حامی و پشتیبانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
تکلیف خود میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
حجاب من ایمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
فاطمی است بُنیانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
با زینب هم پیمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
چون یَمِ خروشانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
پیرو شهیدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
شهادت است آرمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
رهبر دهد فرمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
رزمنده ی میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
از بیشه ی شیرانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
شیرزنِ این دورانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
من هم در این گُردانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
که قاتل عُدوانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
مقابل شیطانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
پایش بیفتد دانم -
(من دختر ایرانم)✊🏼
مَردتر از مَردانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
ای دشمن ایرانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
بترس از طغیانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
(دشمن پی خیابونه)✊🏼
این حرف و یادت بمونه
دشمن پی خیابونه
خواسته ی دشمنامونه
دشمن پی خیابونه
نذاری خالی بمونه
دشمن پی خیابونه
ندیم به دستش بهونه
دشمن پی خیابونه
حساسه خیلی زمونه
دشمن پی خیابونه
خائنم اینو میدونه
دشمن پی خیابونه
ایرانی باید بدونه
دشمن پی خیابونه
نباشی واسش آسونه
دشمن پی خیابونه
خلوت نباید بمونه
دشمن پی خیابونه
فتنه هایی در میونه
دشمن پی خیابونه
وطن فروش فراوونه
دشمن پی خیابونه
سوریه یادت بمونه
دشمن پی خیابونه
الانی که نیمه جونه
دشمن پی خیابونه
حرف ترامپ دیوونه
دشمن پی خیابونه
نتانیاهوی ملعونه
دشمن پی خیابونه
موساد هنوز این بیرونه
دشمن پی خیابونه
در پی ریختن خونه
دشمن پی خیابونه
این گفتۀ آقامونه
دشمن پی خیابونه
خائن همین پیرامونه
دشمن پی خیابونه
در پی خستگی تونه
دشمن پی خیابونه
آرایش جنگی شونه!
دشمن پی خیابونه
به دنبال شبیخونه
دشمن پی خیابونه
"خسته ایم"، حرف شیطونه
دشمن پی خیابونه
بمون تا آخر زنونه! ✌🏼
دشمن پی خیابونه
نگو که کشور مَصونه
دشمن پی خیابونه
وقت جهاد هم اکنونه
دشمن پی خیابونه
هیچ کسی رو نگردونه
دشمن پی خیابونه
۱۸ دی یادتونه؟!!!
دشمن پی خیابونه
این فتنه برتر از اونه!
دشمن پی خیابونه
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمزمه #زمینه #شور
#امام_و_رهبری
#مرجع_مجاهد #بعثت_خون
#شهید_آیت_الله_امام_خامنه_ای
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
به سبک: منم باید برم - آره برم سرم بره
خراب و مضطرم - غمش نمیشه باورم
چیکار کنم دلم - لک زده واسه رهبرم ۲
برای خنده هاش - واسه تَرنُمِ صداش
شهید شده آقام - یکی بگه دروغه کاش ۲
همیشه هرکجا / دعا میکرد برای ما
جایی نرفت و موند / تا آخرش به پای ما
که خونِواده و / خودشو کرد فدای ما
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با حال مضطری - با زخمای بزرگتری
دلای ما همه - مونده توو بیت رهبری ۲
انگار خزون شده - بارونا بی امون شده
فدای چفیه ای - که غرق خاک و خون شده ۲
فدای اون بدن / که زخمی موند و بی کفن
یا خونواده ای / که واسه حفظ این وطن
پرپر شدن زیرِ / اون بُمبای سنگرشکن!
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خودش یه روضهس این - حال خرابمو ببین
نمی دونم تنش - مونده چقد روی زمین ۲
لعنت به دشمنش - چه وحشیانه کشتنش
اصلاً نمیدونم - که چیزی مونده از تنش ۲
ناشُکری کردم و / کم شده سایهش از سرم
مبهوتم این روزا / هنوز نمیشه باورم
که بیت رهبری / شد قتلگاه رهبرم
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
⚫️ سبک 👉🏼👉🏼👉🏼
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.