🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#امام_و_رهبری
#رضا_تاجیک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دوباره عزت شیعه، دوباره خامنه ای
نشسته خامنه ای در کنار خامنه ای
هزار شکر دوباره حماسه ی هیهات
هزار شکر دوباره سلالة السادات
@Bipelak_ir
هزار شکر که شال امیر ما سبز است
شبیه قبل دوباره مسیر ما سبز است
هزار شکر که او چاره ی مصالح ماست
امام صالح ما هست و بعدِ صالح ماست
@Bipelak_ir
چه اتفاق قشنگی ست، عشق عیان شده است
که پیر میکده ی شیعیان جوان شده است
پسر شبیه پدر کوه ایستادگی است
نماد صبر و صداقت، نماد سادگی است
@Bipelak_ir
پسر شبیه پدر مظهر مقاومت است
زعیم جبهه ی حق رهبر مقاومت است
پسر شبیه پدر ماجرای مکتوم است
همیشه مقتدر است و همیشه مظلوم است
@Bipelak_ir
نشسته در دل او داغ خاندان شهید
و درک کرده غم و درد همسران شهید
در این زمانِ کم، او را عمیق فهمیدیم
و عاشقانه ی او را دقیق فهمیدیم
@Bipelak_ir
چه نافذ است بیانیه ی حماسی او
چه جامع است نگاه جهان شناسی او
ز قلب خویش بپرسید کیست این رهبر
قسم به مردم ما مردمی است این رهبر
@Bipelak_ir
وجود اوست که آرامش به این دریاست
کلام نافذ او "یطمئن قلبی" ماست
به شان رهبر و شان امام آمده است
برای مسئله ای ناتمام آمده است
@Bipelak_ir
در آسمان نگاهش چه نکته ها دارد
چه حکمتی ست که او نام مجتبی دارد
علی به جانب ما مقتدا فرستاده
برای جنگ جمل مجتبی فرستاده
@Bipelak_ir
رسیده تا که دهد پاسخ معادله را
به کشتن شتر سرخ، ختم قائله را
چه خوب! سید ما مرد پای پیکار است
که هر که شد پسر فاطمه جگردار است
@Bipelak_ir
تمام حیله ی تان، نقشه هایتان رد است
چرا که رهبر ما خوب جنگ را بلد است
زمان شناس و مسلط به کار تحلیلی است
و او دو مرتبه جانباز جنگ تحمیلی است
@Bipelak_ir
خطاب می کنم امشب همه خوارج را
خواص بی شرف صاحب مدارج را
پیام غیرت ما را به غیرها برسان
به طلحه های زمان و زبیرها برسان
@Bipelak_ir
فداییان کلام امام می مانیم
قیام کرده و پای قیام می مانیم
غلاف گردد تیغ بیان ما؟! هرگز
حسن غریب بماند میان ما؟! هرگز
@Bipelak_ir
نمی رویم به زیر تمام داعیه ها
به زیر منت و ظلم همه معاویه ها
خدا نگاه نموده به ما فدایی ها
خوشا به حال دل مست مجتبایی ها
@Bipelak_ir
گرفته دست مرا بارها مرام حسن
حسن امام من است و منم غلام حسن
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#ایمان_کریمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
قطعهای کوتاه در خصوص
#حمله_به_حسینیه_اعظم_زنجان
ما با دری شکسته قریب هزار سال ...
ما گریه کرده ایم به آن بی مروتی ...
ما گریه کرده ایم، که در روضه ها فقط
جز اصل عشق هیچ نداریم حاجتی
@Bipelak_ir
ما با دری شکسته و پهلوی زخم دار
از خیر هر خوشی به خدا که گذشته ایم
ما در میان روضه نه دنبال آب و نان
دنبال عطر پیرهن یار گشته ایم
@Bipelak_ir
ما سنگ خورده در و دیوار و کوچه ایم
ما سرخِ سیلی از لطماتی به جسم عشق
ما نان به نرخ روضه نخوردیم هیچ وقت
راهی نرفتهایم به جز راه و رسم عشق
@Bipelak_ir
ما را به جرم عشق به ارباب میزنید؟
ما را به جرم پیروی از رسم عابسش؟
ما را به جرم سَرخِه و فریاد و آه و داد؟
یا گریهای به روضه"الشمرُ جالسش"؟
@Bipelak_ir
ما کوچه گرد روضه شامیم تا ابد
ما روضه خوان عمه سادات بوده ایم
ما اهل روضه وقت معطل شدن فقط
گریان روضه درِ ساعات بوده ایم
ما با درِ شکسته شده جا نمی زنیم ...
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
ایرانی داره حالا
(سی میلیون جان فدا)
عجب بابا مرحبا
(سی میلیون جان فدا)
شکست دشمنا با
(سی میلیون جان فدا)
داره مملکت ما
(سی میلیون جان فدا)
از حالا داره اینجا
(سی میلیون جان فدا)
ملت بی ادّعا
(سی میلیون جان فدا)
وایساده تا انتها
(سی میلیون جان فدا)
بگو دوباره چن تا؟
(سی میلیون جان فدا)
دنیا کنه تماشا
(سی میلیون جان فدا)
این مردم با صفا
(سی میلیون جان فدا)
شده سپاه خدا
(سی میلیون جان فدا)
خیلی داره ماشالله
(سی میلیون جان فدا)
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص وعده های الهی ببینید.
شعار گونه
گویم با لفظ فرزدق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
ثابت شد به روز خندق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
دشمن کِی نبوده احمق؟ - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
بِنْویسید به روی بیرق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
این باشد دُرستِ مطلق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تا دشمن روبروی ماست - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
در جنگی که بین دریاست - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
تا وقتی که روی دنیاست - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
بوده این خبر موثّق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
این باشد دُرستِ مطلق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای جنگاور مسلمان - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
این باشد وعده قرآن - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَق)
بهر مردمان ایران - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ)
پیروزی شود محقق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ)
این باشد دُرستِ مطلق - (إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ)
(إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ)
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
40.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#صدای_شما
🔊| خوشا به حال دل مست مجتبایی ها
🗓 دوشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۵
📍تهران، میدان ولیعصر(عج)
🎙| #رضا_تاجیک
✍🏼| #رضا_تاجیک
❇️ متن شعر
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَ مَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ ۖ وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛
و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چارهجویی کرد؛ و خداوند، بهترین چارهجویان است.
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص آیه مبارکه ببینید.
شعار گونه
در هجمه های آتشین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
با حقّه ی خصم لعین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
گفتند یا با ما بشین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
یا خون شود ایران زمین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
در این نبرد آخرین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
فرموده رب العالمین - (وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
نیرنگ بوده کارشان
شیطان همیشه یارشان
الله کرده خارشان
موشک کند بیدارشان
مکر است کار خدعه چین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
فرموده رب العالمین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
نقشه کشیدند و نشد
آیینه دیدند و نشد
خائن خریدند و نشد
صد فتنه چیدند و نشد
یک دم حریف مومنین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
فرموده رب العالمین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تا می شود تهدید کن!
تهدید خود تجدید کن!
بر مرگ ما تاکید کن!
ضرب الاجل، تمدید کن!
فریاد ما باشد همین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
فرموده رب العالمین
(وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرين)
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
نظم نوین جهانی - دیگه عوض شده این بار
به احترام ایران - جهان می ایسته خبردار
«الله اکبر ، خامنه ای رهبر»
الله اکبر ٫ خدا رو داریم، لا تخف
الله اکبر ٫ بریم به سمت یک هدف
فرمانده ی رزم ٫ دشمن ما شیطانه و
رهبری شیعه ٫ به عهده شاه نجف
اللهم العنِ الجبتِ و الطاغوت
شده دشمن از وحدت ما مبهوت
مرگ بر آمریکا ۲ / مرگ بر اسرائیل ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
جبهه ما بر حقه - قسم به حیدر کرار
به احترام ایران - جهان می ایسته خبردار
«الله اکبر ، پاینده رهبر»
الله اکبر ٫ ما از تبار سلمانیم
الله اکبر ٫ وارث خون دلیرانیم
و ما النصر الا ٫ من عندالله الحکیم
الله اکبر ٫ ما پیروز این میدانیم
اللهم العنِ الجبتِ و الطاغوت
خونه بعدی دشمن حیدر شد تابوت
لعن علی عدوک یا علی ...
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی #عبدالله_باقری
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
شادی صاحبْ زمان
سنگرمان خیابان
مجاهدان میدان
سنگرمان خیابان
با رهبر و شهیدان
سنگرمان خیابان
ما مردمان ایران
سنگرمان خیابان
بستیم عهد و پیمان
سنگرمان خیابان
تا پای دادنِ جان
سنگرمان خیابان
هم به لبان خندان
سنگرمان خیابان
هم به دو چشم گریان
سنگرمان خیابان
پیرو راه قرآن
سنگرمان خیابان
فدائیان ایران
سنگرمان خیابان
ایرانْ آدیوه قوربان (ایران قربان اسمت)
سنگرمان خیابان
برای حل بحران
سنگرمان خیابان
هم شب و روز توأمان
سنگرمان خیابان
عاشق ایرانِ جان
سنگرمان خیابان
جنگ است ای مسلمان!
سنگرمان خیابان
شعار پیر و جوان
سنگرمان خیابان
مرد و زن رجزخوان
سنگرمان خیابان
کنار ما کودکان
سنگرمان خیابان
ماییم اهل ایمان
سنگرمان خیابان
به سرمای زمستان
سنگرمان خیابان
حالا به زیر باران
سنگرمان خیابان
اگر آید تابستان
سنگرمان خیابان
به نیت شهیدان
سنگرمان خیابان
مطیع امر جانان ...
سنگرمان خیابان
... خامنه ای جوان
سنگرمان خیابان
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
#زمینه
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه
#فراق_و_وصال
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
من از تموم دنیا
بدون تو بریدم
پیر شدم و یه بارم
روی تو رو ندیدم ۲
مگه میشه نگه داشت / بغضی که گلوگیر شده
مگه آسونه دوری / همین الانشم دیر شده
به خدا خیلی سخته / چشمام به دره جمعه ها
به دلم یه نگاه کن / و تصدق علینا آقا ۲
(به کی قسم بدم تا بیای و روی تو رو ببینم
به نیت ظهورت دخیل سفره ی ام البنینم) ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
باید برا ظهورت
فدایی تو باشم
ایشالله که توو خیل
عاشقای تو جاشم ۲
اگه دنبال یاری / اسم منو هم بنویس
اگه دوسم نداری / رحم کن به چشای خیس
اگه تنهات گذاشتم / جبران می کنم این بار
عوضم کن آقا جون / تا دوباره نشم سربار ۲
(همیشه تو دعاگو بودی برای این بی لیاقت
بازم واسم دعا کن مخصوصا هر وقت رفتی زیارت) ۲
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.