🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمزمه
#شهادت_حضرت_علی_اصغر علیه السلام
#سبک_دلا_پر_از_غم_حسینه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بچهم داره میمیره اینجا
رحمی کنید ای نانجیبا
مُنُّوا عَلَی ابْنَ المُصطَفي / بِشَربَةِ یَحیا بِها
لبش شبیه یه کویره
دلم از این دنیا پُره / آب بخوره یا نخوره
آخرش این بچه میمیره
مثل یک - ماهیه - که از تلظّی بی قراره
این بچه - که دیگه - با کسی اینجا جنگ نداره ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
الهی از غصه بمیری
ای حرمله آتیش بگیری
بچهم چه جنگی داشت باهات / بشینه مادر به عزات
که عالمو بیچاره کردی
به جنگ حق اومدی و / تیر سه شعبه زدی و
یه مادرو آواره کردی
یارب این - نامردا - لایق انتقام و دردن
شاهد باش - یا الله! - اینا به بچهم رحم نکردن ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای اصغرم! فدای اسمت
حالا چیکار کنم با جسمت
چیکار کنم سر تو رو / جواب مادر تو رو ...
برم به خیمه یا بمونم؟!
خیمه نِمیره پام علی! / هی میرم و میام علی!
میسوزه قلب پریشونم
خونِت رو - دستامه - سرت آویزونه رو دستم
حلقومِ - پارهت رو - وقتی دیدم چشامو بستم ۲
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3808
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمزمه
#شهادت_حضرت_علی_اکبر علیه السلام
#سبک_دلا_پر_از_غم_حسینه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پاشو نفسهام بی ثُباته
این صوت فریاد باباته
تو حاصل عمر منی / با چشم باهام حرف میزنی
پاشو ببین چطور خمیدم
قرآنِ آیه آیهمی / تمومیِ سرمایهمی
خیلی برات زحمت کشیدم
بوی تو - پیچیده - توو هر کجای این بیابون
داغ تو - سنگینه - پیغمبرم بودی علی جون ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شبیه یه تسبیح پاره
تنت سر و سامون نداره
خوشیِ روزگار من / شبیه قلب زار من
خونی شده زلف کمندت
چیزی نمونده از تنت / انگار به یغما بُردنت
کو قد و قامت بلندت
بدجوری - مبهوتم - تقسیمِ چند شده تن تو؟!
ای وای از - تنهایی - چیکار کنم با بدن تو؟ ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سُرخه تنت؛ مثل عقیقی
ای وای! چه زخمای عمیقی
لبات به هم دوخته شده / آتیشی افروخته شده
توو قلب بیقرارم اکبر!
نمونده واسه من توان / باید بنی هاشم بیان
تا که تو رو بردارم اکبر!
مثل اهل خیمه - عمه دلش شده پریشون
زودتر پاشو از جا - راضی نشو بیاد به میدون ۲
⚫️ سبک:https://eitaa.com/Bipelak_ir/3808
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمزمه
#شهادت_حضرت_عباس علیه السلام
#سبک_دلا_پر_از_غم_حسینه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
زخمی شده کل وجودت
پایانِ راهمه نبودت
سقّای با وفای من / میدونی که برای من
چقد بزرگه این خسارت
جونم فدات برادرم / باید اهالیِ حرم
آماده شن برا اسارت
پاشو ای - عباسم - توو خیمه ها ولوله برپاست
تو داری - میری و - تازه شروعِ بی کسی هاست ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تویی که کاشف الکروبی
بازو چرا رو خاک میکوبی؟
فدای این تاب و تبت / حسین فدای ادبت
از جا بلند نشو عزیزم
هنوز توی تاب و تبی / تو هم به فکر زینبی
برا همینه اشک میریزم
از داغ هجرونت - سرتابه پا لبریزِ آهم
تو میری و میشه - آماده دیگه قتلگاهم ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
حال و روزت چقد وخیمه
داغت برا حرم عظیمه
ای صاحبِ لوای من / پناه خیمه های من
می خوای منو تنها بذاری؟!
زخمیه کلّ بدنت / انقده با تیر زدنت
یه جای سالمم نداری
هرچی عقده داشتن - سرِ تنِ تو خالی کردن
تا افتادی رو خاک - خندیدن و خوشحالی کردن ۲
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3808
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه #شور زمینه تک بند یا شور پایانی
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#ایمان_کریمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
نور از حق است
نور امضای خدا بر روز است
ظلمت ناحق است
نور حق بر ظلمت پیروز است
ای ملت آزاده بدانید
محرم یعنی اینکه بمانید
آمادهی آمادهی آماده
رو در روی تاریکی و بیداد بخوانید
حسین تفسیر آزادی بود
حسین رو در رو شد با نمرود
در اوج تنهایی هم فرمود:
تسلیم نه / باید از بند ظلمت رهید
بیعت نه / مِثلی لا یُبایعُ مثلَ یزید ۲
هیهات مِن الذّله ۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد #شور
#شهادت_حضرت_مسلم علیه السلام
#سبک_ایران_مهد_شیران_با_ایمان
#داوود_قاضی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ایران
مهد شیران با ایمان
تا ابد فاتح میدان
همیشه نامت جاویدان
ایران
توو رگات خون ثار الله
توو قلب پرچمت الله
می درخشی تو مثل ماه
محرم حسینو با هر حال
خدا رو شکر بازم دیدیم امسال
حال و هوای شهرامون اما
شده خودش یه روضه گودال
لبیکَ یا ابی عبدالله ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
آقا
اول شهید این راهی
#جانفدای ثاراللهی
واسه سینه زن مصباحی
آقا
سفیر عشق اربابی
دُرّ و گوهر نایابی
به شهر کوفه می تابی
برای شاه عالمین آقا
نبود سفیری بهتر الا تو
همین شب اولیه ما هم
همه می خونیم هم صدا با تو
کوفه نیا کوفه نیا آقا ۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد #شور
#ورود_به_کربلا_امام_حسین علیه السلام
#سبک_ایران_مهد_شیران_با_ایمان
#داوود_قاضی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ایران
مهد شیران با ایمان
تا ابد فاتح میدان
همیشه نامت جاویدان
ایران
توو رگات خون ثار الله
توو قلب پرچمت الله
می درخشی تو مثل ماه
محرم حسینو با هر حال
خدا رو شکر بازم دیدیم امسال
حال و هوای شهرامون اما
شده خودش یه روضه گودال
لبیکَ یا ابی عبدالله ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای جان
قافله رسیده از راه
علم شد خیمه های شاه
چه شکوهی سبحان الله
میگن
ملائکه: چه اصحابی
چه شوری چه انقلابی
بَه چه عشقی، چه اربابی
تموم لشگر همه آمادن
تا #جانفدا باشن توی این راه
ما هم می خونیم مثه اصحابش
جونم فدات یا ابی عبدالله
جونم فدات یا ابی عبدالله ۴
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3829
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد #شور
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#سبک_ایران_مهد_شیران_با_ایمان
#داوود_قاضی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ایران
مهد شیران با ایمان
تا ابد فاتح میدان
همیشه نامت جاویدان
ایران
توو رگات خون ثار الله
توو قلب پرچمت الله
می درخشی تو مثل ماه
محرم حسینو با هر حال
خدا رو شکر بازم دیدیم امسال
حال و هوای شهرامون اما
شده خودش یه روضه گودال
لبیکَ یا ابی عبدالله ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خانوم!
باب خیرات و حاجاتی
ذکر تسبیح ساداتی
یا رقیه یا مولاتی!
با تو
قلب پر زخمم آرومه
همیشه دردام درمونه
مُردن واست آرزومه
اسم ما رو ببر پیش بابات
شیرین زبون حضرت ارباب
بگیر توو آغوشِ پر از مهرت
شهیدای مدرسه ی #میناب
جونم فدات ستاره ارباب ۴
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3829
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
ویژه #فراق_کربلا
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
حالم خوب نیست میبینی گوشه گیرم
انگاری که کنج قفس اسیرم
باید از این غصه فقط بمیرم
یک عمرِ آزگاره - قلبم آروم نداره
این دوری و فراقو - تا کی دَووم میاره
سعی و صفا نرفتم - سمت خدا نرفتم
رفتن همه رفیقام - من کربلا نرفتم
جانم حسین حسین جان ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اینو پای ناشُکری هام نذاری
خوب می دونم خیلی هوامو داری
ممنونم که بهم محل میذاری
من بی تو بی پناهم - محتاج یک نگاهم
آسایش و همیشه - کردی برام فراهم
قسم به مَشک سقا - من بی تو هیچم آقا
حسرت من همینه - دورم ازت دریغا
جانم حسین حسین جان ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از کوچیکی بودی خودت أنیسم
بازم دارم با این چشمای خیسم
توو رؤیاهام اسمت رو مینِویسم
مهتاب شام تارم - خوشیِ روزگارم
به غیر تو توو دنیا - کسی رو که ندارم
دلی که خاک پاته - اسیر این بساطه
پناه آخر من - مجلس روضه هاته
جانم حسین حسین جان ۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.