🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
عمه جونم واسم بیار چراغی
مُردم دیگه عجب غم فراقی
آخر بابام از من گرفت سراغی
عجب غم فراقی - مونده به دل چه داغی
بابام اومد ولی حیف - عمری نمونده باقی
چجوری اشک نریزم - فقط پیِ یه چیزم
موهاتو کی سوزونده - آخ بمیرم عزیزم
بابا حسین مظلوم ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
حالم خوش نیست شبیه عمه جونم
جای سیلی مونده هنوز رو گونهم
میخوام پاشم گمون کنم نتونم
قلبم رو بی قرار کرد - دردام و بی شمار کرد
ندیدی زجر نامرد - با دخترت چیکار کرد
بمیره زجر نامرد - از مو منو بلند کرد
یه جوری که از اون شب - دارم میمیرم از درد
بابا حسین مظلوم ۴
⚫️ سبک: t.me/Bipelak_ir/12221
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#فرزندان_حضرت_زینب علیهم السلام
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اشک حسرت رو گونه هام چکیده
از تنهاییت من نَمیرم بعیده
حالا دیگه نوبت من رسیده
از بسکه غصه خوردم - صد دفعه جون سِپُردم
ای کاش میشد که امروز - منم برات میمُردم
قلبم چه بی شکیبه - این غم چقد مَهیبه
چطور باید ببینم - امام من غریبه
حسینم ای حسینم ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
قربونیِ راهت دو تا فرزندم
جونم نذرت ای یار دلپسندم
من بی تابِ این غربتِ کُشَندهم
من خواهر تو هستم - که یاور تو هستم
کی گفته تو غریبی - من لشکر تو هستم
گَرمیِ آشیونم - درد و بلات به جونم
غمت نباشه هیچ وقت - من پای تو میمونم
حسینم ای حسینم ۴
⚫️ سبک: t.me/Bipelak_ir/12221
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#شهادت_حضرت_زینب علیهم السلام
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از کوچیکی بودم غلامِ زینب
رو لب ذکر علَی الدَّوامِ زینب
مبهوتم از جاه و مقامِ زینب
معنای رنج و محنت - توو وادیِ محبت
به ساحتِ ولایت - بودی همیشه زینت
تندیس استقامت - تداعیِ شجاعت
ای مظهر وفا و - اطاعت از امامت
یا زینبا یا زینب ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
چون شمشیرِ بین نیامه زینب
اسلام زنده موند از قیامِ زینب
عشق و ایمان، حُسنِ خِتامه زینب
یا قبلة البرایا - یا کعبة الرزایا
گریه برا تو داره - مثل حسین مزایا
پناه عالمینی - به زهرا نور عینی
شریکة الشهیدی - نائبة الحسینی
یا زینبا یا زینب ۴
⚫️ سبک: t.me/Bipelak_ir/12221
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
رسیده هنگام عزا / مُصیبةً اعظمها
دوباره از کرببلا میاد نسیمی جانفزا
هر کی به یاد یه شهید / اومده تا بِده نوید
که پرچم امام حسین و نمیشه پایین کشید ۲
(پُره بُغضه دل آسمون - دلامون شده غرق به خون
چقَدَر خالیه این شبا - جای رهبرمون) ۲
دلا لبریزِ آهه * بساط غم به راهه
ای وای حسین جان حسین جان حسین جان
باید دردو دوا کرد * برا تو گریه ها کرد
ای وای حسین جان حسین جان حسین جان ۲
مُداوای همهْ دردام
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام حسین آقام ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دلا سرای ماتمه / طلیعه ی محرمه
بساط اشک و گریه واسه ی حسین فراهمه
حالا که غم فراوونه / تموم عالم بدونه
این پرچم حسینه که همیشه بالا میمونه ۲
(چه خونایی که دادیم براش - خاک این وطن ازش پُره
تا که پرچم امام حسین - به زمین نخوره) ۲
ای بهترین ترانه * سرود عاشقانه
ای جان حسین جان حسین جان حسین جان
عشقت علی الدَّوامه * دوسِت دارن تمامِ -
- ایران حسین جان حسین جان حسین جان
خدا رو شکر منم اینجام
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام حسین آقام ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خدا ماها رو آفرید / تماممون و برگزید
برای اینکه واسه ی امام حسین بشیم شهید
آوردمون توو این صراط / نشون داده راه نجات
چه ما باشیم چه نباشیم جمع نمیشه که این بساط ۲
(جواز نوکری ما رو - الهی که باطل نکنی
گم می شیم توی ظلمت شب - ما رو ول نکنی) ۲
بدیمونو ندیدی * خودت ما رو خریدی
دَرهم حسین جان حسین جان حسین
اسیرتیم همیشه * توو قلبا داره ریشه
این غم حسین جان حسین جان حسین جان ۲
غمت با دل شده ادغام
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام حسین آقام ...
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
ویژه #فراق_کربلا
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
باز اومده با چشم تر / دلْ بی قرار و خون جگر
نوکری که برای تو همیشه بوده دردسر
همیشه از تو دور بودم / ولی بازم صبور بودم
دلنگرون کربلام همیشه به وفور بودم ۲
(خیلی سخته که همه بِرَن - تو بمونی و حال خراب
خیلی سخته که آرزوهات - بشه نقش بر آب) ۲
منو درد صبوری * منو غصه ی دوری
آقام حسین جان حسین جان حسین جان
بهم بده بشارت * من از تو یه زیارت
میخوام حسین جان حسین جان حسین جان
ضریحت خواب و رؤیامه
حرم درمون دردامه
حسین جانم حسین جانم ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خیلی بی ارزشم اگر / بزرگی کن منم بخر
این آرزو تو دِلَمه منو یه کربلا ببر
بازم بخر گدایی رو ... / دلی که شد هوایی رو
چقد دیگه باید دَووم بیارم این جدایی رو ۲
(سخته که بمونی مبتلا - توی حسرتِ ایوونْ طلا
خیلی سخته که توو اربعین - نری کرببلا) ۲
سوا نکن خوبا رو * بخر تمام ما رو
درهم حسین جان حسین جان حسین جان
درِ خونَت یه کَلبم * بذار رو زخم قلبم
مرهم حسین جان حسین جان حسین جان
نفسهام رو به اتمامه
حرم درمون دردامه
حسین جانم حسین جانم ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#ورود_به_کربلا_امام_حسین علیه السلام
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دلشوره ی منو ببین / شدم با غصه همنشین
از وقتی پام رسیده روی خاک گرم این زمین
فکر جدایی اینطوره / خیلی عجیب دلم پُره
بالا نمیاد نفسم از اضطراب و دلهره ۲
(این زمین آخرشم یه روز - زندگیم و به فنا میده
از الان توی مشام من - بوی خون پیچیده) ۲
چقد حالم خرابه * تصورش عذابه
والله حسینم حسینم حسینم
میترسم زبونم لال * بشه ختمِ به گودال
این راه حسینم حسینم حسینم
بیا برگردیم از اینجا
تو رو به مادرم زهرا
حسین من حسین من ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از همین حالا غم دارم / انگار یه چیزی کم دارم
دلم خوشه دور و برم یه عالمه محرم دارم
دلخونم از این آدما / زینب و کشته این غما
امان از اون لحظه که من میمونم و نامحرما ۲
(روی قلب شکسته ی من - کاشکی هیچ موقع پا نذاری
اگه خواستی بری عزیزم - منو جا نذاری) ۲
بشی غریب و مضطر * دور از جونت برادر
داداش حسینم حسینم حسینم
جلو لشکر دشمن * بشم پیش مرگ تو من
ای کاش! حسینم حسینم حسینم
بریم ای کاش از این صحرا
تو رو به مادرم زهرا
حسین من حسین من ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
چه با وقار و باشکوه / پیش منی شبیه کوه
انگاری با اومدنت به پیکرم اومده روح
ممنون عمه ام چقد / کرده ازم مراقبت
این آخرین حاجت من بود که روا شد عاقبت ۲
(حالا که پیش من اومدی - نمیخوام بی وفایی کنم
نمیدونم ازت چجوری - پذیرایی کنم) ۲
ازت دارم یه خواهش * فقط از تو نوازش
میخوام بابایی بابایی بابایی
خودت گفتی ثوابه * ترحم از وفا به
ایتام بابایی بابایی بابایی
منو از عشق نکن محروم
أباالمظلوم أباالمظلوم
أباالمظلوم أباالمظلوم ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
میبینی گوشه گیر شدم / تو رفتی و اسیر شدم
توی سه سالگی قدِ مادربزرگا پیر شدم
اشکام دیگه بند نمیاد / به لب یه لبخند نمیاد
نپرس موهام چی شده، مو به طفل سالمند نمیاد ۲
(سر و صورت و دست و پاهام - هنوزم داره درد شدیداً
همه زخمیه بسکه منو - رو زمین کشیدن) ۲
گرفت لُکنت زبونم * میاُفتادن به جونم
هردم بابایی بابایی بابایی
پریشونم همیشه * یه لحظه خوب نمیشه
دردم بابایی بابایی بابایی
هنوزم درد داره پهلوم
أباالمظلوم أباالمظلوم
أباالمظلوم أباالمظلوم ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با سیلی و مُشت زدنم / که با قصد کُشت زدنم
حواس من به تو بودش با لگد از پشت زدنم
آتیش به قلبا میکِشید / موی منو تا میکِشید
خودش رو اسب بود و منو رو خاک صحرا میکِشید ۲
(یادمه شب اولی که - سرتو روی نیزه دیدم
سوختم از تبِ تو تا سحر - خیلی زجر کشیدم) ۲
به هر دردی دچاره * هنوزم جون نداره
پاهام بابایی بابایی بابایی
هنوز میده عذابم * همیشه بود جوابم
دشنام بابایی بابایی بابایی
شبیه تو شکست ابروم
أباالمظلوم أباالمظلوم
أباالمظلوم أباالمظلوم ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#فرزندان_حضرت_زینب علیهم السلام
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اشکم شده جاری حسین / حالا که بی یاری حسین
غمت نباشه تا زمانی که منو داری حسین
یه عمره بی سامونِتَم / خودم بلا گردونتم
تموم هستیمو اگر بِدَم بازم مدیونتم ۲
(دست رد به سینه م نزنی - نکنه دلمو بشکنی
تو که غم بخوری میمیرم - آخه جون منی) ۲
تمام آرزومه * فدات شِه همه چیزم
امروز عزیزم عزیزم عزیزم
برای غربت تو * دارم اشک میریزم
جانسوز عزیزم عزیزم عزیزم
فدا چشم ترت زینب
بمیره خواهرت زینب
حسین من حسین من ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اسم تو رو زبونَمه / محبتت توو خونَمِه
غصه نخور ناراحتیِ تو عذاب جونَمه
آخر حاجت روا شدن / شهید کربلا شدن
خوشحالم از اینکه برا امام شون فدا شدن ۲
(منو کشته ماتم، عزیزم - توو چشات داری غم عزیزم
الهی که سایهت از سرم - نشه کم عزیزم) ۲
دلت سرای درده * منو بیچاره کرده
دردات عزیزم عزیزم عزیزم
اگه میخوای نَمونی * دعا کن که بمیرم
من جات عزیزم عزیزم عزیزم
به قربون سرت زینب
بمیره خواهرت زینب
حسین من حسین من ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_عبدالله علیه السلام
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
میخوام کنار یار برم / میخوام از این دیار برم
عمه دلِ بچه یتیمو نشکن و بذار برم
میخوام کاری کنم براش / میخوام برم بشم فداش
پشت سرم گریه نکن دلنگرونِ من نباش ۲
(پُره درده نگاه عمو - خونیه روی ماه عمو
چجوری ببینم وسطِ - قتلگاهه عمو) ۲
باید برم کنارش * بشم صبر و قرارش
تنهاست عمو جون عمو جون عمو جون
نخور غصه عزیزم * تا وقتی پسر تو
اینجاست عمو جون عمو جون عمو جون
باید دردم بشه درمون
منم سرباز این میدون
عمو جانم عمو جانم ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دنیا به کام من شده / وقت قیام من شده
"وَاللّٰهِ لا اُفارِقُ عَمّی" پیام من شده
از هیچ کسی ترس ندارم / جونمو واست میارم
حاشا اگر اماممو غریب و تنها بذارم ۲
(تو یادم دادی شهامتو - نمیشم یه دم ازت جدا
تو یادم دادی نترسم از - کسی غیرِ خدا) ۲
با ذکر یا حسن جان * میشم فدای جانان
عطشان عمو جان عمو جان عمو جان
مث قاسم و اکبر * سر منم بگیر توو
دامان عمو جان عمو جان عمو جان
توو آغوش تو میدم جون
منم سرباز این میدون
عمو جانم عمو جانم ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_قاسم علیه السلام
#سبک_چه_با_وقار_و_با_شکوه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
امانتیْ توو دست من / علیِ اکبرِ حسن
مقابل چشم عمو انقده دست و پا نزن
باید که بردباری کنم / بشینم و زاری کنم
سخته ازم کمک بخوای ولی نشه کاری کنم ۲
(یادگار برادرمی - تازه داماد این حرمی
به خدا که تو عزیزتر از - علیْ اکبرمی) ۲
برای نجمه سخته * جَوون خیلی برای
مادر عزیزه عزیزه عزیزه
بیچاره نوعروست * باید خاک عزاتو
بر سر بریزه بریزه بریزه
تازه دامادمو کشتن
برادرزادهمو کشتن
عمو جانم عمو جانم
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تویی که وقت اومدن / نمیرسید پات به رکاب
چی شده که حالا قدت اینقد بلنده بی حساب
برای چشم نخوردنت / زدم به صورتت نقاب
ولی حالا صورت زیبات شده از خونت خضاب ۲
(شده لِه همه ی بدنت - جلو چشمای من زدنت
داره خون میریزه بیرون از - ضریحِ بدنت) ۲
برام سخته این اوقات * تمام استخونات
انگار شکسته شکسته شکسته
فدای دست سردت * عموی پیرمردت
از پا نشسته نشسته نشسته
چطور اولادمو کشتن؟!
برادرزاده مو کشتن
عمو جانم عمو جانم ...
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3841
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
❇️ اشعار اعیاد رو از سایت #بی_پلاک با لینک های زیر پیگیری کنید.
🔹 ولادت امام هادی علیه السلام
🔹عید سعید غدیر خم
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.