🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه #زمزمه
#فرزندان_حضرت_زینب علیهم السلام
#سبک_دلم_به_پرچمت_گره_خورده
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
"سربند"
دلم به پرچمت گره خورده / دلم رو روضه های تو برده
محرم اومد و بازم زهرا / منو توو روضه ی تو آورده
سلام همه کسم سلام ارباب / بازم توو روضه هات میام ارباب
من اومدم بگم که غیر از تو / کسی نمی مونه برام ارباب
دلتنگ توام - دلتنگ حرم
از عشقت مگه - میشه بگذرم
صلی الله یا ـ شاه کربلا
راه جنته ـ راه کربلا
مظلومم حسین ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
توو قتلگاه رها نشی داداش / اسیر کوفیا نشی داداش
گلام میان فدات بشن تا که / با نیزه جا به جا نشی داداش
ببین دارن میان برا یاری / دار و ندارشونو آوردن
گلام میان فدات بشن شاید / یه دونه نیزه جای تو خوردن
داداش بچه هام - نذر اکبرت
مُثلَت می کنن - پیش خواهرت
آشفتم داداش ـ مثل موی تو
نیزه می زنن ـ به پهلوی تو
مظلومم حسین ۴
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3997
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه #زمزمه
#شهادت_حضرت_علی_اصغر علیه السلام
#سبک_دلم_به_پرچمت_گره_خورده
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
"سربند"
دلم به پرچمت گره خورده / دلم رو روضه های تو برده
محرم اومد و بازم زهرا / منو توو روضه ی تو آورده
سلام همه کسم سلام ارباب / بازم توو روضه هات میام ارباب
من اومدم بگم که غیر از تو / کسی نمی مونه برام ارباب
دلتنگ توام - دلتنگ حرم
از عشقت مگه - میشه بگذرم
صلی الله یا ـ شاه کربلا
راه جنته ـ راه کربلا
مظلومم حسین ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تو موندی و یه حنجر پاره / تو هم مث بابات چشات تاره
تو رو زدن درست با اون تیری / که واسه چشمای علمداره
کل تنت قد همین تیره / چشات به آسمون شده خیره
تلظی می کنی روی دستام / دلم با گریه ی تو می گیره
نیس توو خیمه ها ـ هیچ آبی علی
ای عمر رباب ـ بی تابی علی
بین حنجرت ـ افتاد فاصله
آخ که بشکنه ـ دستت حرمله
لالایی علی لالایی علی ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
به مویی بنده گردنت اصغر / چه بی هوا شکستنت اصغر
مِن الاُذُن الی الاُذُن یعنی / چیزی نمونده از تنت اصغر
نه جونی داری واسه ی زاری / حالا تویی و زخمای کاری
نفس کشیدنم برات سخته / با تیری که توی گلوت داری
چی مونده مگه ـ از این پیکرت
فواره زده ـ خون حنجرت
ای کوچکترین ـ سرباز حرم
قربون تو و ـ حلقومت برم
لالایی علی لالایی علی ۴
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/3997
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#نوحه سبک ثابت
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#سبک_فاینما_تولوا
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
وَلِلَّهِ الْمَشْرِقُ وَالْمَغْرِبُ ۚ فَأَيْنَمَا تُوَلُّوا فَثَمَّ وَجْهُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
مالکیّتِ مشرق و مغرب فقط ویژه خداست؛
پس به هر کجا رو کنید آنجا روی خداست.
یقیناً خدا بسیار عطا کننده و داناست.
آیه 115 سوره مبارکه بقره
"سربند"
فَأَيْنَمَا تُوَلُّوا فَثَمَّ وَجْهُ الحُسَین
روی تو روی خداست
قبله ی ما کربلاست
قبله نما رو به تو مایل، حسین!
دینم شد به روضه کامل، حسین!
مرز بین حق و باطل، حسین ۲
سیداه سیداه - سیدنا العطشان
سیداه سیداه - سیدنا العریان
⭕️ در روزهای آتی اشعار کل دهه محرم تقدیم خواهد شد.
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_علی_اکبر علیه السلام
#حسین_مومنی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
کی میدونه که چقدر برام عزیزی
پدری شبیه من عاشق نمیشه
تا دیدم ریختن سرت از پا نشستم
پدرت دیگه مثه سابق نمیشه
هی سیاهی میره چشمام / صدای نالت بلنده
به من و این بی قراریم / داره یه لشگر می خنده ۲
خیز و بنگر که عدو بر پدرت می خندد ۲
عمر سعد به دور پسرش می گردد ۲
ولدی یا ولدی یا ولدی یا ولدی ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اومدم بالا سرت با سر زانو
بغلت خواستم کنم اما نمیشه
هر جوری می چینم اعضای تنت رو
اون علی اکبرِ رعنا نمیشه
خواهرم اومده پاشو / بیا برگردیم علی جان
مثل یه قاصدکی که / به جونش افتاده طوفان ۲
پاره های جگرم روی زمین پخش شده ۲
یک علی داشتم و یک صدو ده بخش شده ۲
ولدی یا ولدی یا ولدی یا ولدی ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
باید از کل حرم کمک بگیرم
جست و جوی بدنت تنها نمی شه
یک عبا برای بردن تو بس نیست
قامتت تو یک عبا که جا نمیشه
تو نظر خوردی و واسم / هر جوری باشی عزیزی
اما از هر طرفی که / بر می دارمت می ریزی ۲
"بغلَت می کنم و از بغلم می ریزی" ۲
از تو مانده است برایم بدن ناچیزی ۲
ولدی یا ولدی یا ولدی یا ولدی ۳
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور #زمینه
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سبک باید برخاست
ای تموم دنیام - لالایی شبهام
تو همیشه بودی - هر ثانیه باهام
من میدونستم که - میبینمت آخر
آی! ببینید مردم - برگشت دیگه بابام
بابام اینجاست
دیگه نمی گن این دختر تنهاس
غصه هام، یک، دو، نَه! قد دریاس
بی تو بودن بدتر از این درداس
یادت بودم
هر منزل با گریه از تو خوندم
مُردم ولی پای قولم موندم
با ناله هام شامو می لرزوندم
بی تو بودم / ولی ایستادم
با اینکه چند بار از ناقه / با سر افتادم
شبای سرد توو بیابون / نمی ره یادم ۲
یا ابتاه // من الذی ایتمنی ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
من دنبال نیزه ات - با گریه دویدم
من برا آغوشت - تنها جنگیدم
تو رسیدی اما - با صورت خونی
من شبیه عمه - بعد تو خمیدم
دنیام می سوخت
مثل موهای تو، موهام می سوخت
توو آتیش خیمه، پاهام می سوخت
توو تنور خولی، بابام می سوخت
دستام سرده
مثل یه غنچهم که زود پژمرده
کی ما رو توو کوچه بازار برده
از لبهات معلومه که چوب خورده
خار صحرا / زخم پاها
تنها همدم رقیهان / توی این روزا
من از خدا هیچی نمی خوام / غیر تو بابا ۲
یا ابتاه // من الذی ایتمنی ...
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#پیش_زمینه
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#شهادت_امام_حسین علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_علی_عالمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
( ثواب این اثر هدیه به رهبر شهید)
دوباره فصل عاشقی ما رسید
سلام بر حسینِ مظلومِ شهید
قسم به خون رهبرم سید علی
مِثلی لا یُبایعُ مثلَ یزید
به زیر خیمه حسین / خون خواهیم و جانفدا ۲
مسیرمون عوض نشد / الی طریق کربلا ۲
«الی طریق کربلا»
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#عاشقانه_امام_حسن علیه السلام
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سلامم به پَرِ رو علمت
سلامم به تو و محتشمت
چقد منتظرت بودم حسین
رسوندی منو تا مُحرّمت
آقا لباس عزات / چِقَده به نوکر تو میاد
یعنی سینه زنیام / به چشای مادر تو میاد
بازم ماه غمه و / درِ خونه تَن خوب و بد حسين
اگه غم تو نبود / چی به سر من میومد حسین
حسین - جانم حسین ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دلم یک دله شد با غم تو
دارم جون می گیرم با دم تو
بازم وقتشه که دم بگیرن
همه دنیا زیر پرچم تو
بازم ماه نوکری / ماهی که دلم می تپه برات
بازم مادرت آقا / با چشای خیس می زنه صدات
با این سینه زنیام / دوباره بهم دادی آبرو
بازم چشای ترم / با عَلم تو میشه رو به رو
حسین - جانم حسین ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
منم بنده ی دربار حسن
بدهکار و گرفتار حسن
جمل یعنی که توو معرکه ها
خودِ حیدرِ کرار حسن
حسن یل جملی / دنیا همه پا علم توئه
حسن دل نوکرا / تا روز ابد حرم توئه
حسن آقای کرم / الهی که قربون تو برم
حسن سایَتو یه وقت / نگیری آقا از روی سرم
حسن - جانم حسن ۲
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.