توی این ساعت ها دیگه خودمون رو به حسینیه امام خمینی رسونده بودیم.
نماز و دو تا یکی می کردیم که به هر ترفندی شده بریم جلوتر که موقع روضه چشم تو چشم شما گریه کنیم.
آقای کشور دوست!
ایکاش فکر دل ما پا روضه های ثابتت رو می کردی 😭
پیش جدت یاد ما سربازای کف خیابونت باش
همین .
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#طلیعه_محرم_امام_حسین علیه السلام
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه
#فراق_و_وصال
#محمد_بیابانی
#رضا_تاجیک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
صاحب عزا! به ساحت تو گریه می کنیم
با اشک بی نهایت تو گریه می کنیم
روزیِ چشم گریه کنانت به دست توست
از چشمه ی عنایت تو گریه می کنیم
@Bipelak_ir
گفتی "لَاَندُبَنَّکَ یا جَدی الغَریب"
ما نیز با روایت تو گریه می کنیم
ای رهبر شهید! محرم رسیده است
داریم با حکایت تو گریه میکنیم
@Bipelak_ir
این اولین محرم بی توست، روضه دار!
امسال به نیابت تو گریه می کنیم
ای حسرت زیارت کرببلا به دل!
بر حسرت زیارت تو گریه می کنیم
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#عاشقانه_حضرت_عباس علیه السلام
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پرچم عزاته رو شونم - پای سفره ی تو مهمونم
باز محرم اومد باز گریه - اشکامو می بینی می دونم
باز هلال غم ابی عبدالله
پرچم و علم ابی عبدالله
شعر محتشم ابی عبدالله - حسین
منشا حیات ابی عبدالله
کشتی نجات ابی عبدالله
جون من فدات ابی عبدالله - حسین
خوشبختم با / علمت ۳
(دست ما و / کرمت ۳) ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
پرچمت پناه افلاکه ـ چشم من براتو نمناکه
روضه خون داغت جبریله ـ روضه ی تو فوق ادراکه
مست تربتم ابی عبدالله
پای سفره تم ابی عبدالله
اوج حاجتم ابی عبدالله - حسین
بهترین مسیر ابی عبدالله
عشق بی نظیر ابی عبدالله
دستامو بگیر ابی عبدالله - حسین
دنیای من / حرمت ۳
(دست ما و / کرمت ۳) ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
صاحب اللوایی یا عباس - پرچمت تا آخر پا بر جاس
روزیمونو دادی توو روضه - بی تو نوکریمون بی معناس
ساقی حرم یا ابوفاضل
صاحب کرم یا ابوفاضل
راه آخرم یا ابوفاضل - قمر
الگوی ادب یا ابوفاضل
شیر با غضب یا ابوفاضل
هاشمی نسب یا ابوفاضل - قمر
(پرچمدار / حرمه ۳
(سایش روی / سرمه ۳) ۲
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#عاشقانه_حضرت_عباس علیه السلام
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با اسم تو هر بار می گیرم یه جون تازه
توو دنیا کی اندازه ی تو بنده نوازه
ای تنها امیدم توی اوج ناامیدی
هر جا که درا بسته میشن دست تو بازه
یارم
هوای روضه هاتو دوست دارم
نگاهی کن به قلب بیچارم
زندگی مو بهت بدهکارم
یارم
نذار گره بیفته توو کارم
شاهی و من بنده ی دربارم
سر روی تربت تو می ذارم
جانم - جانم حسین یا ابی عبدالله ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
عمر ما میون روضه ها سر بشه خوبه
چشما مث بارون واسه تو تر بشه خوبه
توو دنیا پی پرچم تو بودیم همیشه
توو قیامتم اسم ما نوکر بشه خوبه
جونم
پرچم روضَته روی شونم
چی بگم از این دل دیوونم
باز پای سفره ی تو مهمونم
جونم
خادم دربار تو می مونم
پر میشه با دست تو پیمونم
نگاهی کن به چشم گریونم
جانم - جانم حسین یا ابی عبدالله ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای با خبر از قلب پر از دردم اباالفضل
من تا به ابد دور تو می گردم اباالفضل
دستامو می گیری با همون دست بریده
من باز به تو و لطف تو رو کردم اباالفضل
عباس
پرچم تو رو قله ی دنیاس
کی اینقده شبیه تو آقاس
اسم تو نبض هر دل شیداس
عباس
صحن و سرای تو خود دریاس
آقایی از چهره ی تو پیداس
دنیا با نوکری تو زیباس
جانم - جانم اباالفضل علمدارم ۳
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 با وضو وارد هیأتها و دستههای عزاداری شوید.
آیتاللهالعظمی جوادی آملی:
▪️هیچ کس بهویژه نسل نو، بیوضو وارد هیأتها و دستههای عزاداری نشود، پس هنگام وضو چنین نیت کنید:
«خدايا وضو میگیرم تا طیب و طاهر شده و با طهارت وارد عزای امام حسین(سلاماللهعلیه) شوم.»
📚 کوثر کربلا، ص۳۰۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بابایی چشام به راهه / نفسام همش با آهه
دیگه بریدم خدایی / تو رو ندیدم یه ماهه
سر اومد امشب بابایی - دیگه صبوری
می خوام بخونم - از درد دوری
با سر زخمو پر سنگم می خونم از دل تنگم
شده مهمون رقیه بابای ناز و قشنگم
واسه این لحظه یه ماهه که با گریههام میجنگم
غم نهفتهام * درد نگفتم
خلاصه میشه با یه آه
سوالم اینه * کجاها رفتی
از بعد اون روز سیاه
بابا حسینم ۳ بابا حسین
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیگه نفسم بریده / موهای سرم سفیده
از غم خودم نمیگم / سکینه چیا شنیده
نرفته بودم تا حالا - جلوی انظار
چقدر شلوغ بود - کوچه و بازار
تاره چشامو پُر زخمم غصه هام نداره مرهم
باورم نمیشد اینقد باشه دورمون نامحرم
چیشد اون روز توی گودال که شدی این همه در هم
دنیا سرابه * برام عذابه
روی سرت ریختن شر--
غصه نداره * می شورم امشب
سر تو با مُشک و گلاب
بابا حسینم ۳ بابا حسین
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
توو دل رقیه داغِ / غم دوری و فراقه
دو سه باری افتادم من / با صورتم از رو ناقه
می مردم ای کاش بابایی - تو اون بیابون
اومد سراغم - اون مرد ملعون
پای پیاده می دویدم تا به کاروان رسیدم
یه جوری زد توی گوشم دیگه هیچ جا رو ندیدم
هر موقع خسته میشد پام، با موهام هی میکشیدم
مویی نمونده * رویی نمونده
چقده زود من پیر شدم
سنگینی گوش * هی میرم از هوش
از زندگی دیگه سیر شدم
بابا حسینم ۳ بابا حسین
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#هاشم_محمدی_آرا
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اگه سرخ و کبوده تنم
اگه خونی شده دهنم
ولی اونکه میمونه به پای تو منم ۲
خونی شده اگه ، تموم پیکرم
حاضرم واسه تو ، بگذرم از سرم
نوه ی فاطمه م ، نبین که دخترم
نگران نباش / اگه سیلی گرفته طراوتمو
نگران نباش / من نشون میدم اوج شهامتمو
نگران نباش / دشمن تو میبینه شجاعتمو
یا اباالمظلوم ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
رمقی توو صدام دیگه نیست
نفسی توو هوام دیگه نیست
جونی دیگه پدر توی پاهام دیگه نيست ۲
روی صورت من ، زخم سیلی نشست
تو نبودی یکی ، گوشوارمو شکست
گریه ی بی صدام ، راه گلومو بست
گریه می کنم / درد پهلوی من شده خیلی زیاد
گریه می کنم / اشک چشمای من دیگه بند نمیاد
گریه می کنم / هیشکی انگاری اینجا منو نمی خواد
یا اباالمظلوم ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیگه پیرم از این همه غم
چه کنم که قدم شده خم
یه جوری زدنم که سرم کرده ورم ۲
توو گوشمه هنوز ، بابا حرفای بد
میزنه منو با ، ضربه های لگد
هرکسی می رسید ، سیلی بهم میزد
بی هوا می زد / بابا پیش چش همه دخترتو
بی هوا می زد / تا صدا می زدم اسم مادرتو
بی هوا می زد / جای من بی حیا دیگه خواهرتو
یا اباالمظلوم ۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.