eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴 علیه السلام عجل الله تعالی فرجه 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir صاحب عزا! به ساحت تو گریه می کنیم با اشک بی نهایت تو گریه می کنیم روزیِ چشم گریه کنانت به دست توست از چشمه ی عنایت تو گریه می کنیم @Bipelak_ir گفتی "لَاَندُبَنَّکَ یا جَدی الغَریب" ما نیز با روایت تو گریه می کنیم ای رهبر شهید! محرم رسیده است داریم با حکایت تو گریه میکنیم @Bipelak_ir این اولین محرم بی توست، روضه دار! امسال به نیابت تو گریه می کنیم ای حسرت زیارت کرببلا به دل! بر حسرت زیارت تو گریه می کنیم .
🏴 علیه السلام علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir پرچم عزاته رو شونم - پای سفره ی تو مهمونم باز محرم اومد باز گریه - اشکامو می بینی می دونم باز هلال غم ابی عبدالله پرچم و علم ابی عبدالله شعر محتشم ابی عبدالله - حسین منشا حیات ابی عبدالله کشتی نجات ابی عبدالله جون من فدات ابی عبدالله - حسین خوشبختم با / علمت ۳ (دست ما و / کرمت ۳) ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir پرچمت پناه افلاکه ـ چشم من براتو نمناکه روضه خون داغت جبریله ـ روضه ی تو فوق ادراکه مست تربتم ابی عبدالله پای سفره تم ابی عبدالله اوج حاجتم ابی عبدالله - حسین بهترین مسیر ابی عبدالله عشق بی نظیر ابی عبدالله دستامو بگیر ابی عبدالله - حسین دنیای من / حرمت ۳ (دست ما و / کرمت ۳) ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir صاحب اللوایی یا عباس - پرچمت تا آخر پا بر جاس روزیمونو دادی توو روضه - بی تو نوکریمون بی معناس ساقی حرم یا ابوفاضل صاحب کرم یا ابوفاضل راه آخرم یا ابوفاضل - قمر الگوی ادب یا ابوفاضل شیر با غضب یا ابوفاضل هاشمی نسب یا ابوفاضل - قمر (پرچمدار / حرمه ۳ (سایش روی / سرمه ۳) ۲ موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir با اسم تو هر بار می گیرم یه جون تازه توو دنیا کی اندازه ی تو بنده نوازه ای تنها امیدم توی اوج ناامیدی هر جا که درا بسته میشن دست تو بازه یارم هوای روضه هاتو دوست دارم نگاهی کن به قلب بیچارم زندگی مو بهت بدهکارم یارم نذار گره بیفته توو کارم شاهی و من بنده ی دربارم سر روی تربت تو می ذارم جانم - جانم حسین یا ابی عبدالله ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir عمر ما میون روضه ها سر بشه خوبه چشما مث بارون واسه تو تر بشه خوبه توو دنیا پی پرچم تو بودیم همیشه توو قیامتم اسم ما نوکر بشه خوبه جونم پرچم روضَته روی شونم چی بگم از این دل دیوونم باز پای سفره ی تو مهمونم جونم خادم دربار تو می مونم پر میشه با دست تو پیمونم نگاهی کن به چشم گریونم جانم - جانم حسین یا ابی عبدالله ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ای با خبر از قلب پر از دردم اباالفضل من تا به ابد دور تو می گردم اباالفضل دستامو می گیری با همون دست بریده من باز به تو و لطف تو رو کردم اباالفضل عباس پرچم تو رو قله ی دنیاس کی اینقده شبیه تو آقاس اسم تو نبض هر دل شیداس عباس صحن و سرای تو خود دریاس آقایی از چهره ی تو پیداس دنیا با نوکری تو زیباس جانم - جانم اباالفضل علمدارم ۳ موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 با وضو وارد هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری شوید. آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی: ▪️هیچ کس به‌ویژه نسل نو، بی‌وضو وارد هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری نشود، پس هنگام وضو چنین نیت کنید: «خدايا وضو می‌گیرم تا طیب و طاهر شده و با طهارت وارد عزای امام حسین(سلام‌الله‌علیه) شوم.» 📚 کوثر کربلا، ص۳۰۴ موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🏴 سلام الله علیها 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir بابایی چشام به راهه / نفسام همش با آهه دیگه بریدم خدایی / تو رو ندیدم یه ماهه سر اومد امشب بابایی - دیگه صبوری می خوام بخونم - از درد دوری با سر زخمو پر سنگم می خونم از دل تنگم شده مهمون رقیه بابای ناز و قشنگم واسه این لحظه یه ماهه که با گریه‌هام می‌جنگم غم نهفته‌ام * درد نگفتم خلاصه میشه با یه آه سوالم اینه * کجاها رفتی از بعد اون روز سیاه بابا حسینم ۳ بابا حسین 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیگه نفسم بریده / موهای سرم سفیده از غم خودم نمیگم / سکینه چیا شنیده نرفته بودم تا حالا - جلوی انظار چقدر شلوغ بود - کوچه و بازار تاره چشامو پُر زخمم غصه هام نداره مرهم باورم نمی‌شد اینقد باشه دورمون نامحرم چیشد اون روز توی گودال که شدی این همه در هم دنیا سرابه * برام عذابه روی سرت ریختن شر-- غصه نداره * می شورم امشب سر تو با مُشک و گلاب بابا حسینم ۳ بابا حسین 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir توو دل رقیه داغِ / غم دوری و فراقه دو سه باری افتادم من / با صورتم از رو ناقه می مردم ای کاش بابایی - تو اون بیابون اومد سراغم - اون مرد ملعون پای پیاده می دویدم تا به کاروان رسیدم یه جوری زد توی گوشم دیگه هیچ جا رو ندیدم هر موقع خسته میشد پام، با موهام هی می‌کشیدم مویی نمونده * رویی نمونده چقده زود من پیر شدم سنگینی گوش * هی میرم از هوش از زندگی دیگه سیر شدم بابا حسینم ۳ بابا حسین موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 سلام الله علیها 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir اگه سرخ و کبوده تنم اگه خونی شده دهنم ولی اونکه می‌مونه به پای تو منم ۲ خونی شده اگه ، تموم پیکرم حاضرم واسه تو ، بگذرم از سرم نوه ی فاطمه م ، نبین که دخترم نگران نباش / اگه سیلی گرفته طراوتمو نگران نباش / من نشون میدم اوج شهامتمو نگران نباش / دشمن تو می‌بینه شجاعتمو یا اباالمظلوم ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir رمقی توو صدام دیگه نیست نفسی توو هوام دیگه نیست جونی دیگه پدر توی پاهام دیگه نيست ۲ روی صورت من ، زخم سیلی نشست تو نبودی یکی ، گوشوارمو شکست گریه ی بی صدام ، راه گلومو بست گریه می کنم / درد پهلوی من شده خیلی زیاد گریه می کنم / اشک چشمای من دیگه بند نمیاد گریه می کنم / هیشکی انگاری اینجا منو نمی خواد یا اباالمظلوم ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیگه پیرم از این همه غم چه کنم که قدم شده خم یه جوری زدنم که سرم کرده ورم ۲ توو گوشمه هنوز ، بابا حرفای بد میزنه منو با ، ضربه های لگد هرکسی می رسید ، سیلی بهم میزد بی هوا می زد / بابا پیش چش همه دخترتو بی هوا می زد / تا صدا می زدم اسم مادرتو بی هوا می زد / جای من بی حیا دیگه خواهرتو یا اباالمظلوم ۴ موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیهم السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir نبینم باشه غم توو نگات هرچی دارم آقا به فدات دو تا دسته ی گل خواهر آورده برات ۲ کاشکی واسه ی تو ، شهید بشن حسین ترسم اینه بشی ، بی پیرُهن حسین روی خواهرتو ، زمین نزن حسین جوونام فدات / این دو تا همه هستی خواهرتن جوونام فدات / اینا نذر تو و علی اکبرتن جوونام فدات / دو تاشون فدای علی اصغرتن ای حسین جانم ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir اینا غیرتین سر تو اومدن حالا محضر تو ردشون نکنی تا بشن پرپر تو ۲ هر دو تایی میخوان ، حیدر تو بشن بده اجازه تا ، سپر تو بشن بذار دلخوشیِ ، خواهر تو بشن آخرش حسین / میشی پاره گلو پیش چشم ترم آخرش حسین / فدای تو میشن این دو تا پسرم آخرش حسین / زیر بار بلا میشه خم کمرم ای حسین جانم ۴ ⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/4063 موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir چرا گریه و زاری کنم دیگه وقتشه کاری کنم هر طوری شد عمو جونم و یاری کنم ۲ غصه عجیبی ، مونده توی سینم نمی تونم آخه ، غمشو ببینم عمه بگو چطور ، توو خیمه بشينم من باید برم / زیر تیغ بلا می برن سرشو من باید برم / نیزه ها میکنن پاره پیکرشو من باید برم / نکنه بِبُرن رگ حنجرشو ای عمو جانم ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دستمو که رها می کنم عموجون و صدا می کنم حالا توو بغلش خودمو جا می کنم ۲ دست کوچيکمو ، می کنم سپرش تا نگیره یه وقت ، نیزه ها به پرش یه تنه به خدا ، من میشم لشکرش چه خبر شده / عزیز دل من رو چرا می زنن چه خبر شده / چه شلوغه دارن بی هوا می زنن چه خبر شده / عمو جون منو با عصا می زنن ای عمو جانم ۴ ⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/4063 موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .