✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
✏️ بسم الله الرّحمن الرّحیم
🔸ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#شهادت_حضرت_عباس علیه السلام
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
حالم خوب نیست دارم میمیرم انگار
از رو دوشم بارِ غمت رو بردار
تنها موندم بلندشو ای علمدار
دریای تشنه کامم - سقای با مرامم
با رفتن تو حالا - تنهاترین امامم
سخته برام ببینم - با نیزه همنشینی
ای ماه در خسوفم - چرا روی زمینی
برادرم اباالفضل ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بی تو روزم مثل شبِ سیاهه
تنها من نه، یه خیمه بی پناهه
پاشو عباس! سکینه چشم به راهه
بلندشو ای حبیبم - ببین چقد غریبم
باور نداشتم هیچ وقت - غمت بشه نصیبم
خیلی برای زینب - مصیبتت عظیمه
نمیشه دست بهت زد - وضعیتت وخیمه
برادرم اباالفضل ۴
⚫️ سبک: eitaa.com/Bipelak_ir/3834
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#واحد
#شهادت_حضرت_علی_اکبر علیه السلام
#سبک_حالم_خوب_نیست
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دردای دل قدّ هفت آسمونه
تا عمر دارم داغت به دل میمونه
تیکه تیکه تنت توو خاک و خونه
امان ای دادِ بیداد - کارم به گریه افتاد
جز گریه آخه کاری - ازم که برنمیاد
این جسم خُرده خُرده - اشکامو در آوُرده
مصیبتت دلم رو - به دست غم سپرده
علی علی بُنَیَّ ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دست تقدیر به دل یه دنیا غم ریخت
وقتی دیدم تو رو یهو دلم ریخت
من موندم با دنیایی که به هم ریخت!
دنیا چه بی وفا شد - مؤذنم فدا شد
خوردم زمین کنارت - روح از تنم جدا شد
باور نداشتم هیچ وقت - این روزا رو ببینم
باید جَمِت کنم تا - روی عبا بچینم
علی علی بُنَیَّ ۴
⚫️ سبک: eitaa.com/Bipelak_ir/3834
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شهادت_حضرت_عبدالله علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تنت میان غباری که پا شده گم بود
عبای محترمت زیر پای مردم بود
به طور آمده ام، دیده ام که در گودال
خدای عزوجل با تو در تکلم بود
@Bipelak_ir
غدیر خم شد و دستم به سمت بالا رفت
برید دست مرا چون به دست من خُم بود
کسی بدون وضو دست زد به گیسویت
که خنجرش به گلوی "یُطَهِّرکُم" بود
@Bipelak_ir
بخند اگر که نخندی جهان فروپاشد
که نیّت من از این آمدن، تبسم بود
طواف دور سرت کردم و زمین خوردم
نبوده ام متوجه که بار چندم بود
@Bipelak_ir
گلوی من که فقط نام تو زده فریاد
بریده شد به سه شعبه، که بی ترحم بود
میان ساحل آغوش تو شدم آرام
اگرچه خون شریف تو در تلاطم بود
@Bipelak_ir
چنان به پیکر ما پایکوبی نعل است
که حرف چرخش دستاس و سنگ و گندم بود
دلم برای تو مظلوم! این چنین میسوخت
شبیه در که میان شرار هیزم بود
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شهادت_حضرت_قاسم علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مبارک است چه خوش خون شده قبای تنت
حنا کشیده بر این گیسوی شکن شکنت
مبارک است تو را منزلی که روی نی است
چه شد که زیر سم اسبها شده وطنت
@Bipelak_ir
برای تهنیت این سنگها به صف شدهاند
یکی میان همه بوسه زد روی دهنت
مرا به نفحه ی لبخند خویش احیا کن
کنون که قاتل من گشته دست و پا زدنت
@Bipelak_ir
به قدر گفتن یک "یا حسین" لب بگشا
به خون نشسته چرا "یا حسین" و "یا حسن"ت
عبا نمانده برایم تو را بپوشانم
خدا کند که عبای حسن شود کفنت
@Bipelak_ir
تو را به سینه کشیدم بیاورم خیمه
چگونه یک تنه تشییع میشود بدنت
بدا به حال عروسی که بعد از این همه داغ
فقط تو را بشناسد به پاره پیرهنت
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شهادت_حضرت_علی_اصغر علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
"القطره" قطرهای ست به بحر خصائلش
باشد "بِحار" تشنه ی ذکر فضائلش
طفلی که بود حاجِب درگاه او امام
طفلی که بوده عرش خداوند حاملش
@Bipelak_ir
حبل المتین نشانه بند قماط اوست
خوشبخت سالکی که بر آن بند شد دلش
حاجت رواست هر که به گهواره شد دخیل
حاجت رواست هر که بیان کرد مشکلش
@Bipelak_ir
آن خطبهای که وقت تلظی بیان نمود
یک "خطبه تُطُنجیه"* بوده است داخلش
بین قنوت دست پدر گشته شرمگین
باید دعا کند برسد مرگ عاجلش
@Bipelak_ir
رو زد پدر برای لب او به شمرها
شاهی که بود کوثر و تسنیم، سائلش
از نور نحرگاه شریفش عجیب نیست
زانو زده است تیر سه شعبه مقابلش
@Bipelak_ir
او "جامعه کبیره" اهل خیام بود
این خون پاک بوده یکی از دلایلش
خون را تبرکاً به ملائک سپردهاند
خون را کشید پیر مغان بر شمایلش
@Bipelak_ir
آن کودکی که خانهاش آغوش اولیاست
شد نیزه گاهواره و شد خاک منزلش
* خطبه تُطُنْجیّه، عنوان خطبهای منسوب به حضرت امیرالمومنین علی (ع)
که از حیث تاریخ اندیشههای غیررسمی در میان امامیه، درخور اهمیت است.
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#شهادت_حضرت_علی_اصغر علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
آباد میشویم تو ما را خراب کن
ما را مریض خود بنما و جواب کن
شیرین سخنتر از تو که پیدا نمیشود
با حرف تلخ هم شده ما را خطاب کن
@Bipelak_ir
ما را میان گیسوی خود منزلی بده
تطهیرمان نما به نگاهی شراب کن
ما را هزار مرتبه داغ تو کشته است
ما را هم از صحابه پاکت حساب کن
@Bipelak_ir
ما جرعه جرعه جام عطش نوش میکنیم
ما را ز شرم آن لب خشکیده آب کن
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
مارا ذبیح روضه طفل رباب کن
@Bipelak_ir
بند دلی به بند قماطش گره بزن
ما را اسیر گریه ی بر آن جناب کن
خونی بپاش بر رخ بیجان آسمان
قبه بساز و ادعیه را مستجاب کن
@Bipelak_ir
وجه خدای عزوجل! جلوه ای نما
با خون حنجر علی اصغر خضاب کن
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#شهادت_حضرت_علی_اکبر علیه السلام
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مرا به دار بیاویز! دار گیسویت
بریز خون مرا! نذر تیغ ابرویت
تیممی بنما خاک را مطهر کن
فدای گرد و غبار نشسته بر رویت
@Bipelak_ir
هوای کرببلا یک دم از تنفس توست
وهب شبیه مسیح است مست هو هویت
طواف کرببلا واجب است بر کعبه
به انبیا همه فرض است آمدن سویت
@Bipelak_ir
به پیشگاه تو زانو زدند خیل ملک
که سر نهاده علی اکبرت به زانویت
عجب مقام بلندی، خداست گریه کنت
چه جایگاه عجیبی، سَنان* ثنا گویت
@Bipelak_ir
به شانههای تو تکیه نمود عرش خدا
چه شد که تکیه به یک نیزه داد بازویت
چه شد که آیه تطهیر روی خاک افتاد
چه شد که پنجه ناپاک رفت در مویت
@Bipelak_ir
نشست تیر سه شعبه به قلب مادر تو
نشست تیزی مسمار بین پهلویت
ابوترابِ حرم روی خاک افتاده
نجف، بریده گلو، جان سپرده در کویت
* سَنان بن اَنَس بن عَمْرو نَخَعی از لشکریان عمر بن سعد در واقعه عاشورا
که بنا بر برخی نقلها، سر حسین بن علی(ع) را از تن جدا کرد.
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_علی_اصغر علیه السلام
#سید_محمدرضا_حسینی #داوود_قاضی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مرد شدی / شنیدی بابات غریبه کوه درد شدی
مرد شدی / حتی از یه قطره بارون دیگه دلسرد شدی
مرد شدی / کوه درد شدی
گریه هات میگه دمای آخری - می خوای بری
تو که از تموم لشکر حسین - کوچیک تری
نوه ی حیدری و برا خودت - یه لشکری
فقط شیش ماه برات زحمت کشیدم ۲
بری بعد تو من مادر شهیدم
علی لای لای ، علی لای لای لالایی ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیر شده / تو که رفتی یه شبه رباب هم پیر شده
پیر شده / آب آوردن واسه ما، ولی دیگه دیر شده
پیر شده / خیلی دیر شده
با همون تیری که عمو رو زد / تو رم زدن
چجوری آخه من خاک بریزم / روو این بدن
ای کوچیک ترین شهید کربلا / ای بی کفن
یه جرعه آب فقط واسه تو بس بود ۲
برو! دنیا برای تو قفس بود
علی لای لای ، علی لای لای لالایی ۲
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#نوحه
#شهادت_حضرت_قاسم علیه السلام
#سبک_فاینما_تولوا
#حجت_الاسلام_شیخ_محسن_حنیفی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
"سربند"
فَأَيْنَمَا تُوَلُّوا - فَثَمَّ وَجْهُ الحُسَین
روی تو روی خداست - قبله ی ما کربلاست
قبله نما رو به تو مایل، حسین!
دینم شد به روضه کامل، حسین!
مرز بین حق و باطل، حسین ۲
سیداه سیداه - سیدنا العطشان
سیداه سیداه - سیدنا العریان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
در اثر نعلها - گشته تنم لاله کوب
زخم به جسمم نشست - صبح تنم شد غروب
روضه من شرح غمت مو به مو
نذر قدوم تو کنم این گلو
تا که قدم رنجه نمایی عمو
سیداه سیداه - سیدنا العطشان
سیداه سیداه - سیدنا العریان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دست نوازش کشید - سنگ به روی سرم
زیر سم اسبها - نام تو را میبرم
خون شده جاری ز لبم یا عسل
من که سپردم به تو دل از ازل
گر بدهم جان به تو خیرالعمل
.سیداه سیداه - سیدنا العطشان
سیداه سیداه - سیدنا العریان
⚫️ سبک: https://eitaa.com/Bipelak_ir/4013
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.