هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
جمنای، ویرگو، سجتریس و پایسیز
نذار گذشتهات حال یا آیندهات رو تعیین کنه. اتفاقهایی که افتادن، کارهایی که کردی، یا حتی چیزهایی که نتونستی انجام بدی، قرار نبوده تبدیل به زنجیری بشن که تا ابد با خودت حملشون کنی. اون لحظهها متعلق به گذشتهان، نه چیزی که هر بار بخوای جلو بری دوباره خودتو باهاش تنبیه کنی.
سعی کن با اشتباهاتت، حسرتهات و نسخههای قدیمی خودت کنار بیای عزیزم. همون نسخههایی که فقط داشتن با چیزایی که اون موقع میدونستن بهترین کاری که میتونستن رو انجام میدادن. هر تجربهای، چه درست چه غلط، تو رو تبدیل به آدمی کرده که الان هستی. بهت یاد داده، عوضت کرده، قویترت کرده و حتی توی سختترین لحظهها نگهت داشته.
وقتشه سنگینی همهی اینا رو رها کنی. گذشته قرار بوده درس باشه و. تو حق داری ازش عبور کنی، خودتو ببخشی و تبدیل به آدم جدیدی بشی بدون اینکه مدام به عقب و کسی که قبلاً بودی نگاه کنی.