نقش فرد محکم و مقاوم رو انقدر خوب بازی میکنیم
که دیگه کسی دردای پنهان ما رو نمیبینه ؛
حتی خودمون..:)
برای دیدن تاریکی نیاز نیست منتظر شب باشی ؛
اونی که باید باشه اگه نباشه ، همیشه شبه. . .
هم داره سخت میگذره..
هم داره زود میگذره..
هم داره نمیگذره..؛
نميدونم واقعاً داستان چيه؟:/