برای دیدن تاریکی نیاز نیست منتظر شب باشی ؛
اونی که باید باشه اگه نباشه ، همیشه شبه. . .
هم داره سخت میگذره..
هم داره زود میگذره..
هم داره نمیگذره..؛
نميدونم واقعاً داستان چيه؟:/
از احوالم اگر بپرسی باید به تو بگویم..
این ایام مدام غمم را با غم های بزرگتر عوض میکنم ، تا خیلی هم اسیر تکرار نباشم:)