شاید یه روزی دوباره همدیگه رو دیدیم...
و به هم توضیح دادیم که واقعاً چه اتفاقی اُفتاد؟!
من نه برونگرام ، نه درونگرام ، نه میانگرام ؛
من ‹ حس انجام هیچکاری نیست › گرام...
از یاد بردن؟ فراموش کردن؟ نه عزیزم ، نه ؛
من تنها همهچیز را پذیرفته و کنار آمدهام..!