من نه برونگرام ، نه درونگرام ، نه میانگرام ؛
من ‹ حس انجام هیچکاری نیست › گرام...
از یاد بردن؟ فراموش کردن؟ نه عزیزم ، نه ؛
من تنها همهچیز را پذیرفته و کنار آمدهام..!
از آدمایی که به جزئیات دقت میکنن خوشم میاد..
مثلاً از کجا فهمیدی از این خوشم میاد؟
بگه : اون روز از لابهلای حرفات فهمیدم🥲🎀