تنها چیزی که عمیقا این روزها واقعا بهش اعتقاد دارم اینه که نمیشه هیچکس رو شناخت،انتظار هر چیزی یا هر ضربهای رو باید از هر کسی داشته باشی.🦦🎀
نمیخوام از خودم تعریف کنم، ولی بنده بهشدت انسان با محبت، خوش قلب، زیبارو، باکمالات و مهربونیم، هر کسی از بنده بدش بیاد قطعا انسان حسود و بد ذاتیه.