دروغ چرا..؟
ما همهمون فقط با عشقِ
اولاد فاطمه(سلاماللّهعلیها)
تونستیم آدمای بهتری بشیم؛
همین...
ینگروهجذاب(!)
بھظاهربھتمامۍادیاناحتراممیزارن!،وبھهمیند
لیلمتاسفانہخیلۍازدوستانمثلامذهبۍ
طرفدارشونن!
اماباکمۍدقتمتوجہتوهینشوننھتنهابه #اسلام ،بلکہبھباقۍادیانهممیشیم!
براۍمثالنمادهایۍکھاستفادهمیکنن
درحالۍکھخیلۍواضحهمجــ..*گرایۍوشیطان
پرستۍروترویجمیکنن!
کافیہیکسرچبزنیدوعکسهاۍتکچشمشونرو
هنگاماجراشونببینید...!
*نمادمعروفشیطـان
دقیقافرهنگبیتیاسوَاکسو وگروههاۍمشابه،تفکرغربۍهست!
خودشونشرقۍهستنا...فرهنگشونغربیه!
یعنیدجالبراونهاسلطہیافتہوحالابہ عنوانسربازهایخودشازشوناستفادهمیکنه
(درجنگنرمدشمنبراۍخودشنیرو"میسازه")
بعدازمدتۍ...اکثرسلبریتۍهاومخصوصا اعضایبیتیاس، اختیاریازخودشوننخواهندداشتودستوراتشیطانروانجاممیدن
با اینکہمیدونناینگروههابہسمتشیطانپرستی و همــ**ـگرایی میرن،امانمۍتوننکنارشونبزارنومعمولاشماهرچقدرمحرفحقبزنیحاصلینداره کہهیچ،چارتافحشهمبهتمیدنوبہقول خودشونبہعنوانۍهیترشناختہمیشۍ …