eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
دروغ چرا..؟ ما همه‌مون فقط با عشقِ اولاد فاطمه(سلام‌اللّه‌علیها) تونستیم آدمای بهتری بشیم؛ همین...
؛ راحة‌لبال؟ بالتأكيدقرآن🤍 . آرامشِ خاطر ؟ قطعا قرآن ِ ♥️✨:)
☺️😊
سرمایہ محبت ِ دین من زهراست     ‌من دین ِ خویش را به دو دنیا نمیدهم . . .🫀)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
من تو کلاس درحال دفاع از اسلام و مسلمین:
گفتم حاجی چجوری شد تو جبهه شیمیایی شدی؟ سرفه امونش نمی‌داد" لبخندی زد و با صدای ضعیفی گفت: هیچی داداش سه نفر بودیم و دوتا ماسک! :)))
‹ بِسْمِ‌الله‌الرَّحمٰݩالرَّحیم ›
بریم محفلون رو شروع کنیم!...
ین‌گروه‌جذاب(!‌) بھ‌ظاهر‌بھ‌تمامۍادیان‌احترام‌میزارن!،وبھ‌همین‌د لیل‌متاسفانہ‌خیلۍازدوستان‌‌مثلامذهبۍ‌ طرفدارشونن! اماباکمۍدقت‌متوجہ‌توهینشون‌نھ‌تنها‌به ،بلکہ‌بھ‌باقۍ‌ادیان‌هم‌میشیم! براۍمثال‌نماد‌هایۍکھ‌استفاده‌میکنن درحالۍکھ‌خیلۍواضح‌همجــ..*گرایۍوشیطان‌ پرستۍروترویج‌میکنن! کافیہ‌یک‌سرچ‌بزنید‌و‌عکس‌هاۍتک‌چشمشون‌رو هنگام‌اجر‌اشون‌ببینید...! *نمادمعروف‌شیطـان
دقیقا‌فرهنگ‌بی‌تی‌اس‌وَاکسو و‌گروه‌هاۍمشابه،تفکرغربۍهست! خودشون‌شرقۍهستنا...فرهنگشون‌غربیه! یعنی‌دجال‌براونها‌سلطہ‌یافتہ‌و‌حالا‌بہ‌ عنوان‌سرباز‌های‌خودش‌ازشون‌استفاده‌میکنه (در‌جنگ‌نرم‌دشمن‌براۍخودش‌نیرو"میسازه")
بعد‌از‌مدتۍ...اکثرسلبریتۍهاومخصوصا اعضای‌بی‌تی‌اس، اختیاری‌ازخودشون‌نخواهندداشت‌و‌دستورات‌شیطان‌رو‌انجام‌میدن با اینکہ‌میدونن‌این‌گروه‌ها‌بہ‌سمت‌شیطان‌پرستی و همــ**ـگرایی میرن،امانمۍتونن‌کنارشون‌بزارن‌و‌معمولاشماهرچقدر‌م‌حرف‌حق‌بزنی‌حاصلی‌نداره‌ کہ‌هیچ،چار‌تافحش‌هم‌بهت‌میدن‌و‌بہ‌قول‌ خودشون‌بہ‌عنوان‌ۍ‌هیتر‌شناختہ‌میشۍ …