بُکاءالحسِیـن .
#ابزار🌱🙂 #فاطمیه 💭 کپی؟ فقط در ادیت هاتون وگرنه در کانال بزاری حرام (کاربردی) ━━━━━━ · 𖧷 · ━━━━━━
آقااااا سیدددد خوبه روی نقطهٔ اسم زهرا نوشته ریحنة النبی😂
چرا میگی حرومه بزاریم کانااال😔😂💔
https://eitaa.com/bidel213/2337
هعععییی🚶🏻♂اگه میومدن من الان نشسته بودم خونه شبکه پویا نگاه میکردم؟ 🙂💔
نه مداحیشونو پخش کردن
سه اسم باعث بکاء [گریه] میشود:
اول نام حسین -صلوات اللّه علیه-
دوم نام زینب -صلوات الله علیها-
سوم نام کربلا -أرض الله العالیة-
منبع؛ مقتل خطی وسیلة النجاة، بسطامی، ص۲۳
اَزقَشَنگیهـٰایِحَرفزَدَن
بـٰااِمـٰامزَمـٰاناینِہکِہ . .
لازِمنیستمَنظورِترو
بَراشتوضیحبِدی!(:❤️🩹"
اَلسَّلامُعَلَیْکَیٰااَبٰاصٰالِحالمَهدی‹عج›✨🕊