من عاشق ۱۲ شب تا ۵ صبحم.
جهان خیلی آرومه خیلی احساس قشنگی داره .
آخه چون امامزمانمبیداره داره نماز میخونه >>>>
#دعاکنامامزماندعاتکنه((:
بُکاءالحسِیـن .
_
ادرکنا...
بحقشـاهِکربلاادرکنا...
بحقخـونِشهداادرکنا...
#صاحبنا
بُکاءالحسِیـن .
حبڪ أجمل هدية لۍ من الله حـسین!
؏ـشقِ تو زیبا ترین هدیۂ خدا
براۍمن است حـسین:)♥️'
بُکاءالحسِیـن .
_
هیچوقت
هیچوقت!
خدا تو رو فراموش نمیکنه
اگه جایی فک کردی رهات کرده
این تویی ک یادت رفته
خدای تو
فرایِ هر معرفتیه
اون تورو فراموش نمیکنه
توام بی معرفتی نکن!(:
مَنفَقَطیِڪآرِزودارَمڪِہآنهَماَربَعین . .
سَجدِهۍِشُڪرۍڪُنَمپاۍِسُتونِآخَرین!(:❤️🩹"
بزرگیمیگفت:
همهمردمنسبتبههمدیگهحقالناسدارن!!
پرسیدمیعنیچیکهنسبتبههم؟
فرمودنوقتییکیزارمیزنهتاامامزمانش
روببینهیکیمبیخیالدارهگناهمیکنه!
اینبزرگترینحقالناسیهکهباهرگناه
میفتهبهگردنمون(:💔"
بعـضی از کلمـات انگار صاحـب دارن ؛
‹ صاحبِ کلمهٔ ″پناه″ تا ابد امامرضاست🫀🪴 ›